• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Visiiri huurtuu, mikä auttaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuce
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mulla kans toi x-spirit tiiviiksi sitä ei kyllä voi sanoa, tuntuu et vetää joka puolelta vaikka kaikki venttiilit on kiinni. Tosin pin locki toimii kyllä hyvin, aamuisin työmatkalla on kyllä  todella kylmä kypärä. Vanha hjc oli paljon lämpimämpi mut siinä oli visiiri huurussa jatkuvasti
Aijaa? Onko sulla ne kumihärpäkkeet? Mulla on molemmat sekä nenän kohdalla että se leukaosa. Lisäksi käytän kypärähuppua. Tuntuu että ilmastointiräppänillä ei ole juuri mitään vaikutusta.

On kaikki paikoillaan naama on ihan jäässä samoin takaraivo alkaa jäätymään,tosin voi kyllä vaikuttaa kun ajelen naku pyörällä pitäs varmaan käyttää jotain kaulasuojusta lisäksi

On kaikki paikoillaan naama on ihan jäässä samoin takaraivo alkaa jäätymään,tosin voi kyllä vaikuttaa kun ajelen naku pyörällä pitäs varmaan käyttää jotain kaulasuojusta lisäksi
Oletkos säätänyt sen visiirin, niin ettei jää rakoa visiirin ja kypärän väliin?

Itse vaihdoin x-spiritissä vakio pin-lockin racing pin-lockiin, joka on yläreunasta korkeampi ja poistui se kalvon yläreuna näkökenttää haittaamasta. Eikä siis pelkästään siksi että kaikki on vain oltava niin reisinkiä...  
tounge.gif

Itse vaihdoin x-spiritissä vakio pin-lockin racing pin-lockiin, joka on yläreunasta korkeampi ja poistui se kalvon yläreuna näkökenttää haittaamasta. Eikä siis pelkästään siksi että kaikki on vain oltava niin reisinkiä...  
tounge.gif
mistäs tollasia racing pin-lockeja saa. häiritsee toi vakiomalli ikävästi näkökenttää

tounge.gif
mistäs tollasia racing pin-lockeja saa. häiritsee toi vakiomalli ikävästi näkökenttää
Perttulan Jarmo Menokoneelta (kouvola) sen minulle toimitti. Olisiko se tullut JAM Racingilta, en ole ihan varma. Kysy Japelta tai suoraan JAM Racingilta ni varmaan selviää. Se on kyllä aivan ehdoton hankinta.

Mulla on varmaan korkea otsa ja/tai silmät tavallista alempana. En nimittäin näe koko pinlockin yläreunaa kun x spirit on päässä.
smile_org.gif

Huurtuminen tosiaan loppui vaihdettua visiiri pinlockilla varustettuun. Silmälasit ei ole kylläkään huurutuneet, ilmeisesti aika paljon kypärän ilmanvaihdosta sitten kiinni.
Tuuletusaukkoja auki aina muutama. Käytössä Arai RX-7
Mulla kyllä huurtuu vaikka olis ilmanotot auki, kypärä on joku Shoie malli en muista mikä. vähä auttaa kun hengittää suun kautta... onkohan se sitten niin tiivis, vähä
mad.gif

Jotain töhnää vois kokeilla, mut ei niitäkään ole kiva tuhria...

"kuonokoppa" + huurtumaton visiiri.

Paras keino estää huurtuminen kokonaan on pitää visiiriä hieman auki tai välillä avata ja tuulettaa

Voisko toi shoei racing pinlock olla esim. jokun muun merkin pinlock kun ei oikein tieoa ole missään? tai en osaa etsiä

Aika häiritsevä on toi vakio pinlock kun ylälaita koko ajan näkökentässä.

Voisko toi shoei racing pinlock olla esim. jokun muun merkin pinlock kun ei oikein tieoa ole missään? tai en osaa etsiä

Aika häiritsevä on toi vakio pinlock kun ylälaita koko ajan näkökentässä.
Kysy Menokoneen Jarmo Perttulallta. Se tietää.

http://www.menokone.fi/index.php?sivu=yhteystiedot
Kiitokset linkeistä.

Ei ollut menokoneella hyllyssä joten tilasin paikallisen allright myyjän kautta 27e hintaan.

Muistelen että olisin kysynyt viime kesänä kysynyt paikallisesta ratkaisua tähän, mutta ei löytynyt.  

Nyt kun tarkemmin tavaan allright kuvastoa niin sielähän on pinlock shoei racing.

Back