• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Visiiri huurtuu, mikä auttaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuce
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pin lockille suitsutusta täältäkin. Eilen ajelin suhteellisen kostealla kelillä, eikä merkkiäkään huurtumisesta. Visiirin reunoilta, pin lockin ulkopuolelta huurustui kyllä tehokkaasti, mutta ei kalvon kohdalta. Kannattaa muuten ostaa jokaista visiiriä kohden oma pin lock, niin ei tarvitse vekslata sitä visiiristä toiseen. Pysyy siistimpänä.

Hifistelijä voi visiirin ja / tai pin lockin "sivellä" vielä ns. huurteenpoistokynällä. Tuollaisen hommasin tannoin Australialaisesta alan liikkeestä ja sillä oon "tussittanut" kaikki mahdolliset lasit rilleistä arskoihin ja suojalaseistä visiiriin... En tiedä saako Suomesta. Jos on kysyntää, niin hommaan.

Mun kirkas visiiri huurtuu pin lockin alta (eli sisältä, no siitä kohdalta). Mikä tähän neuvoksi?
Edellisen pin lockin siitä visiiristä pilasin sillä että otin irti ja pesin. Pilkullinenhan siitä tuli.
Nyt on siinä uusi pin lock ja huurtuu. Olen jo yrittänyt kiristää niitä ruuveja.

APUA!  
lookaround_orig.gif

Iridiumin kanssa ei samaa ongelmaa, sen pin lock pitää huurut poissa vaikka ajais missä vesisateessa kylmällä ilmalla.
Ja kypäränä siis shoei raid 2

062802moto_prv.gif

Mun kirkas visiiri huurtuu pin lockin alta (eli sisältä, no siitä kohdalta). Mikä tähän neuvoksi?
Edellisen pin lockin siitä visiiristä pilasin sillä että otin irti ja pesin. Pilkullinenhan siitä tuli.
Nyt on siinä uusi pin lock ja huurtuu. Olen jo yrittänyt kiristää niitä ruuveja.

APUA!  
lookaround_orig.gif

Iridiumin kanssa ei samaa ongelmaa, sen pin lock pitää huurut poissa vaikka ajais missä vesisateessa kylmällä ilmalla.
Ja kypäränä siis shoei raid 2

062802moto_prv.gif
Huonosti paikallaan pinlock, jos huurtuu välistä. Jossain on rako.

Back