Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pätevä kapine! Eikä huurru vaikka mikä olis.Pin lock.
+1Pin lock.
Allrightissa oli 27 e, Stormiltakin taisi ainakin joskus saada.Mulla on uus Arai Chaser, jossa on nuo pinlock-nastat valmiina, mutta mistä noita kalvoja sais Suomesta ja paljonko niistä kannattaa maksaa?
Fairit rillien pintaan?Mulla huurtuu vaikka onkin pinlock, silmälasit nimittäin...![]()
mikäköhän siihen auttais?
Mulla on testi käynnissä, jossain se oli sekin threadi tohon rillien huurtumiseen aineiden käytöstä. Tällähetkellä parhaimmat on opitkolta saatavat OptiCleaner, Shellin AntiFog ja Speedon uimalaseille tarkoitettu huurteenestoaine. Nuo kolme toimii, jos toimii. Helpoin keino on kyllä raottaa visiirin alareunaa tai avata tuuletusräppänät potasta jos ilmanvaihto riittääMulla huurtuu vaikka onkin pinlock, silmälasit nimittäin...![]()
vässäilet pinlockit rilleihiFairit rillien pintaan?Mulla huurtuu vaikka onkin pinlock, silmälasit nimittäin...![]()
mikäköhän siihen auttais?![]()
Poraa niihinkin paikat pinlock-nastoihin.Mulla huurtuu vaikka onkin pinlock, silmälasit nimittäin...![]()