Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama setti täällä. Umpipotankin hommasin varuiksi mutta ahistaa näillä helteillä.avoruukulla ja aurinkolaseilla.. oon mä joskus sateen sattuessa vetäny buffin naamansuojaksi..
Ampiainen silmässä ahistaa varmaan enemmän ja muutenkin: miten ajoviimesta selviät? Eikä silmät vetisty vai?Sama setti täällä. Umpipotankin hommasin varuiksi mutta ahistaa näillä helteillä.avoruukulla ja aurinkolaseilla.. oon mä joskus sateen sattuessa vetäny buffin naamansuojaksi..
silmät tottuu siihen viimaan, eikä nuo oo kymmeneen vuoteen vielä vetistelly. yks amppari on ohimoon pistäny, lukuisat elukat on kohtalonsa tavannut mun naamaani vasten ja parikertaa on tullut kivi autonrenkaasta lujaa poskeen.. hetken se kirpasee mutta eipä nuo oo koskaan haitannu, harrastuksen varjopuolia.Ampiainen silmässä ahistaa varmaan enemmän ja muutenkin: miten ajoviimesta selviät? Eikä silmät vetisty vai?Sama setti täällä. Umpipotankin hommasin varuiksi mutta ahistaa näillä helteillä.avoruukulla ja aurinkolaseilla.. oon mä joskus sateen sattuessa vetäny buffin naamansuojaksi..
MP-arskoissani on pehmusteet linssin ympärillä eli istuvat varsin tiiviisti lärvissä kiinni. Sieltä ei hyttynenkään välistä mahdu. Pottaväittely nyt on varmasti ikuisuusaihe mutta mun mielestä oleellista mopoilussa nimenomaan se ajoviiman ja vauhdin tuntu lärvissä. Umpiruukku on taas vähän kuin autossa istuisi. Ja jos sieltä jotain pikkulintuja pienempää lärviin lentää niin so be it. Ja jos oikein pakastaa ja vettä vihmoo niin huivia vaan korkeemmalle.Ampiainen silmässä ahistaa varmaan enemmän ja muutenkin: miten ajoviimesta selviät? Eikä silmät vetisty vai?Sama setti täällä. Umpipotankin hommasin varuiksi mutta ahistaa näillä helteillä.avoruukulla ja aurinkolaseilla.. oon mä joskus sateen sattuessa vetäny buffin naamansuojaksi..
+1Liikennevaloissa seisoessa saatan avata visiirin kuumalla säällä ja sama myös jos joutuu lähes kävelyvauhtia matelemaan esim. ruuhkassa. Yleensä viisiiri täysin kiinni, joskus yhden pykälän verran raollaan.![]()
+1en aja visiiri auki. peilivisiiriin sijoittaminen menee muuten hukkaan.