Mulla kans tankki vinkuu auringossa ja sama kotilossa, eli ei kai huolta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla kans tankki vinkuu auringossa ja sama kotilossa, eli ei kai huolta.
Ei vielä tietoa, mikä hajos?Mihinkään aiheeseen sen kummemmin liittymättä, tulipa testattua
pikku-zetan matkaominaisuuksia; kävin kääntämässä pyörän
Nordkappissa. Muuten hyvä mutta paluumatkalla pyörä meni paskaks;
pienillä kierroksilla ajettaessa (ykkösellä ja kakkosella) kuuluu
koneesta outoa rousketta ja veto tuntuu huonolta. Kovemmissa
vauhdeissa kaikki OK. Paskan möivät ja taas köyhää huijattiin.
Mutta tässä pari kuvaa matkan loppuvaiheilta:
Pitkä tie edessä
Mutkia ja tunneleita
edit:
Ai niin, kalliiksi tuli reissu tämäkin: kortti meni jo Kärsämäellä ja
takanakista on jäljellä muisto vain...![]()
En tiiä viellä. Koitan ehtiä tänään huoltoon. Kortti lähti joEi vielä tietoa, mikä hajos?
Lähtikö kortti mennessä vai tullessa...?-) Otan osaa, mutta niinhän siinä helposti käy kun on riuska peli alla![]()
Niin, paljon on kilometrejä takana?
Minä olen pitänyt ihan piirun verran ylipaineilla, eli noin 3.0 takana.Minkäsmoisilla paineilla oottena ajelleet, kun tuohon malliin kuluu kumit?
Itselläni 6500 takana ja renkaat ova suht ok.
Mitä olette ajatelleet seuraaviksi renkaiksi?
Eiks oo muuten tarpeeks "makee" pöyräedit:
Viikon niksipirkka, kuinka poistaa palamat pakoputkesta?
Kasta sokerinpala veteen ja hinkkaa. Tämän kuulin eräältä
tyttäreltä Kirjavan Kierroksella, ja tuntuu toimivan!!!
Tuohon vaan menee sokerinpala jos toinenkin...
![]()
Piirun verranMinä olen pitänyt ihan piirun verran ylipaineilla, eli noin 3.0 takana.Minkäsmoisilla paineilla oottena ajelleet, kun tuohon malliin kuluu kumit?
Itselläni 6500 takana ja renkaat ova suht ok.
Mitä olette ajatelleet seuraaviksi renkaiksi?
Ei viellä tietoa mitkä seuraavaksi alle, pitää vähän katella hintoja.
Jotkin samantyypiset, hieman kovemmilla seoksilla.
edit:
Viikon niksipirkka, kuinka poistaa palamat pakoputkesta?
Kasta sokerinpala veteen ja hinkkaa. Tämän kuulin eräältä
tyttäreltä Kirjavan Kierroksella, ja tuntuu toimivan!!!
Tuohon vaan menee sokerinpala jos toinenkin...
![]()
Mihinkään aiheeseen sen kummemmin liittymättä, tulipa testattua
pikku-zetan matkaominaisuuksia; kävin kääntämässä pyörän
Nordkappissa. Muuten hyvä mutta paluumatkalla pyörä meni paskaks;
pienillä kierroksilla ajettaessa (ykkösellä ja kakkosella) kuuluu
koneesta outoa rousketta ja veto tuntuu huonolta. Kovemmissa
vauhdeissa kaikki OK. Paskan möivät ja taas köyhää huijattiin.
Mutta tässä pari kuvaa matkan loppuvaiheilta:
Pitkä tie edessä
Mutkia ja tunneleita
edit:
Ai niin, kalliiksi tuli reissu tämäkin: kortti meni jo Kärsämäellä ja
takanakista on jäljellä muisto vain...![]()
Nokun vika on kadonnut! Pyörä seisoi reissun jälkeen paripäivää,jokos se wika on löytynyt.......![]()
![]()
Äläs ny, kyllä 012 on hyvä kumi. Se vaan on tosi pehmeä, mulla se oli kulutusmerkissä jo 3000km kohdalla, karkeat kevättiet teki tehtävänsä. Tilalle vaihdoin 010:n joka tuntuu kestävän pidempään, mutta toisaalta pitokaan ei tunnu olevan ihan samaa luokkaa.Näytänritgestonelle kyllä näistä nakeista. Täytynee alkaa tilailla uutta mustaa alle...![]()
Noniinno, onhan se musta ja pyöreä niin kuin pitääkin ja tuntuikin ihan hyvältä, muttei mielestäni silti lupaustensa veroinen ainakaan käyttöikänsä puolesta. Jos kyseessä kerran on tavan katurengas, jota pälliäisille myydään iskulauseilla joissa hurrataan myös pitkää ikää, niin kyllähän siinä nyt viilataan pissillä silmään. Kuulemma edeltäjänsä 010:kin on jengillä kestänyt yleensä ainakin puolet enempi maileja. Ja isot pojat ajaa kuulemma jopa rensporteillakin ainakin saman verran kuin minä nyt tällä, pärkkele. Oli miten oli, mitä minä paskalla kun ei ole peltoakaan, eli MINÄ en kyllä osta enää mokomaa lälliä uudelleen, ikinä.Äläs ny, kyllä 012 on hyvä kumi. Se vaan on tosi pehmeä, mulla se oli kulutusmerkissä jo 3000km kohdalla, karkeat kevättiet teki tehtävänsä.
Joo, 010 kestää pidempään mutta pito ei vastaa siis 012:ta. 010:n tilalle on tullut 014, eikä 012. Jos jos kilometrejä kaipaa niin sitten 020...Jos kyseessä kerran on tavan katurengas, jota pälliäisille myydään iskulauseilla joissa hurrataan myös pitkää ikää, niin kyllähän siinä nyt viilataan pissillä silmään. Kuulemma edeltäjänsä 010:kin on jengillä kestänyt yleensä ainakin puolet enempi maileja.