• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Virallinen Z750 2004 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalpa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onks Ghostriderilla mopo paskana vai mikä sua riepoo? Ja mitä vikaa mun minivilkutjasliparizetassa muka on?
talktohand.gif
Eihän siinä mitään vikaa ole. Siinä ne minivilkut on sentään laitettu tunteella tontille. En siis missään vaiheessa tarkoittanut Zetan olevan paska mopo. Ihan pophan se on, mutta ttv:n asenne tohon rakenteluun ylipäätänsä rupes vitsittämään. Mutta kiitokset Kalpalle kannustavista kommenteista ja erittäin suuret kiitokset sami71:lle viikon parhaista nauruista. :hyppyläpsyhymiö: Yritän jatkossa muuttua varteenotettavammaksi kirjoittajaksi. Kiitos ja anteex kaikille tasapuolisesti.

Edit: Palatakseni alkuperäisen kysymyksen aiheeseen, neuvoisin ottamaan yhteyttä Viaberiin Kwakojen turboasioissa. Käsittääkseni kyseisestä pajasta löytyy vähintäänkin riittävästi nouhauta turbokwakasakeista

062802jumpie_prv.gif
Tosta kawan Turpoomisesta kannattaa ettiä käsiinsä lehtiartikkeli jossa Orimattilan"sorakeisari" esittelee kawansa..........(tähän laitan myöhemmin sen lehden numeron ja nimen se on... VM 4/2004 lukekaa siitä........).
jollei joku jo oo sitä lukenu.......
talktohand.gif

Täältä löytyy jos mitä kivaa hilpettä sportteihin. Pikkuzetaan löytyisi esim. carbon huggeria, lokaria jnejne. Rattaitakin noilla on aika huolella.

Kukas tunnustaa ajavansa Oulussa mustalla Z750:lla, hiilari-slipari näyttäis olevan?-) Parikin kertaa on tullut jo vastaan.
Loma alkais olla lopputaipaleella, v-käyrä elää räjähdysmäistä nousukautta, tietty. Pyörälle 6tkm huolto ensi viikolla, mitähän lie syynäävät...ja samaan hengenvetoon lisätään, että se orggis-takanakki on kyllä jotain erikoisen nopeaa kuluvaa kumia. Alle 6000 tosiaan takana ja rengas on jo sakkorajalla. 1000km tuosta, niin vaihtoon. Onko se tosi, että näin nopeaa kuluu? Elin vakaasti siinä uskossa, että pääsis lähemmän kymppitonnia normaaliajolla.

Kukas tunnustaa ajavansa Oulussa mustalla Z750:lla, hiilari-slipari näyttäis olevan?-) Parikin kertaa on tullut jo vastaan.
Loma alkais olla lopputaipaleella, v-käyrä elää räjähdysmäistä nousukautta, tietty. Pyörälle 6tkm huolto ensi viikolla, mitähän lie syynäävät...ja samaan hengenvetoon lisätään, että se orggis-takanakki on kyllä jotain erikoisen nopeaa kuluvaa kumia. Alle 6000 tosiaan takana ja rengas on jo sakkorajalla. 1000km tuosta, niin vaihtoon. Onko se tosi, että näin nopeaa kuluu? Elin vakaasti siinä uskossa, että pääsis lähemmän kymppitonnia normaaliajolla.
Sie oot tainnu vaan sujitella liikaa
wink.gif

En tiedä tuosta nakista, mut eilen tuossa kattelin et näyttäs pinta olevan noiden "sakko"merkkien tasalla, ja renkaalla ajettu tasan 4000km.
confused_orig.gif
On vissiin hiukka pehmeetä seosta, tai sit meikä on vaan antanu hanaa!
biggrin.gif
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

Itellä oli kanssa maanantaina 6tkm huolto. Öljyjen vaihto ja vähän valohoitoa, ei muuta. Takarengas minullakin jo lähes loppu, ehkä tonnin vielä ajaa ennenkuin alkaa kankaat näkymään. Mikähän olisi paras vaihtoehto seuraavaksi nakiksi, nyt alla siis BT012R? Ehdotuksia?
sport05.gif

Itse ajoin takakumilla 6400km ja oli kankailla, ilman sudittelua. Nyt laitoin alle BT020 kumin jonka pitäisi kestää se 10tkm. Pito saattaa olla hieman huonompi, mutta eipä tässä mitään Doohaneita vielä ollakkaan...  
wink.gif

P.S. V*tun Esteri, poistu mun elämästäni!!!  
crazy.gif

No justjust, mun piti vaihtaa takarengas 3500km jälkeen, ja kun siitä viel reilu 1000km oli sisäänajoa niin... Eikä se muukaan ajo nyt niin julmaa ollut

veryangry.gif

Mä olen ajanu nyt piirunverran yli 4000 ja kumi on omasta mielestä ihan hyvässä kunnossa vielä.. Ja oon pari kertaa sutassutkin..

Mä olen ajanu nyt piirunverran yli 4000 ja kumi on omasta mielestä ihan hyvässä kunnossa vielä.. Ja oon pari kertaa sutassutkin..
Mulle tuli kymmenen tuhatta täyteen ja nakki on aivan sileä,
siis siin ei oo uraa ees millin tuhannesosaa.
062802moto_prv.gif

edit:
Hei muuten, onko muilla semmoinen ominaisuus että jos pyörän jättää
auringonpaisteeseen niin jäähdytin alkaa vinkumaan tasaisin väliajoin?

Vai taasko mun maanantaikappaleeni oikuttelee?

edit:
Hei muuten, onko muilla semmoinen ominaisuus että jos pyörän jättää
auringonpaisteeseen niin jäähdytin alkaa vinkumaan tasaisin väliajoin?

Vai taasko mun maanantaikappaleeni oikuttelee?
En mä oikeen tiiä jäähyttäjästä, mut mulla kuulostais siltä että bensatankista pääsis painetta poies... tiedä häntä sitten..

Mutta mulla toi tekee sitä ulinaa vaikka mopolla ei ois ajettu koko päivänä,
ja se loppuu vasta kun pyörän vie varjoon!
cool.gif

Back