• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Virallinen Z750 2004 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalpa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hämmennetään tätä soppaa nyt vielä vähän. Mites ois sellanen vaihtoehto et porauttaa ton koneen isommaks. Mitä kaikkee tarvii uutta, männät ainaki?? Eiks toi kone oo sama ku z1000 mut pienemmillä porauksilla???

veryangry.gif
biggrin.gif
VOI POJAT
biggrin.gif

Mikä ihmeen MAX keulimis kulma,muppala........??
withstupid.gif

Toimii miten??

Meikäläiselle nykyiset 110 heppaa on niin pali ettei tahdo suitset pysyä käsissä. Menen siis näillä mitä on!
062802moto_prv.gif

Turbo minull on ainoastaan pölynimurissa... tai ainakin niin siinä lukee... ja siitä huolimatta "it sucks"!
smile_org.gif

veryangry.gif
biggrin.gif
VOI POJAT
biggrin.gif

Mikä ihmeen MAX keulimis kulma,muppala........??
withstupid.gif

Toimii miten??
Periaate on kai sellainen että kun vääntää hanan kaakkoon, niin ei mee ympäri vaan nätisti tietokoneella ohjelmoidussa kulmassa, eli kun keula nuosee tarpeeksi ylös, ruiskua säädetään niin että keula ei nuose kun tiettyyn kulmaan.

Olis kieltämättä kiva lisä, hinta on vaan aika magee...

biggrin.gif
062802moto_prv.gif
HIHHHII tuleekos se keula alas kanssa nätisti tietokoneohjelmoidussa kulmassa
biggrin.gif
ja tosiaan toivonjotta se ohjelma ei oo mikkisoftan, nimittäin sillon pyörä kaatuu satavarmasti......
thumbs-up.gif

Jos joku pässi haluaa Zetansa turbottaa niin siitä vaan, minä ainaki ostan mielummin kaupasta valmiin pyörän jossa on vastaavat tehot, ja jos se ei riitä, niin sitten voi sitä turboa miettiä...
Nyt mä saan vähän sellaisen kuvan, että toi Zetan ahtaminen olis jotenkin henkilökohtainen hyökkäys sua vastaan. Vai koitatko sä vaan vakuutella ittelles, että ahtaminen on huono ratkaisu, vaikka faktat kertoo toista.

Ja siitä ahdetun mopon hauskuudesta vielä se, että kaverin piti B-Weekendissä päästä kokeilemaan Lequn turbosuitzaa, ja Leq oli kertonut sille että melkeen kaikki jotka sen mopoa on kokeilleet, ovat tilanneet lähes siltä istumalta omaan mopoonsa turbosetin. Kai ne kaikki on vaan halunnut paskemman mopon ittelleen, kun vapari on ollu liian mukava.

Nyt mä saan vähän sellaisen kuvan, että toi Zetan ahtaminen olis jotenkin henkilökohtainen hyökkäys sua vastaan. Vai koitatko sä vaan vakuutella ittelles, että ahtaminen on huono ratkaisu, vaikka faktat kertoo toista.

Ja siitä ahdetun mopon hauskuudesta vielä se, että kaverin piti B-Weekendissä päästä kokeilemaan Lequn turbosuitzaa, ja Leq oli kertonut sille että melkeen kaikki jotka sen mopoa on kokeilleet, ovat tilanneet lähes siltä istumalta omaan mopoonsa turbosetin. Kai ne kaikki on vaan halunnut paskemman mopon ittelleen, kun vapari on ollu liian mukava.
En yritä vakuuttaa itseäni, vaan muita, että turbolliset tehot on aina huonompia kun vastaavat turbottomat(ja siitä on ollu kokoajan kyse, ei siis siitä että onko turbotettu pyärä huononpi kun sama pyörä ilman turboa), vääntö on paljon huonompi ja tehoalue(siis vapaasti hengittävä 150hv vs. turbo 150hv), se on vaan faktaa, sitten jos vertaat turbotettua konetta siihen samaan torbottottomaan koneeseen niin asia on eri. Puhuin nyt, että varmasti on parempi ostaa tehokkaampi kone, kuin turpottaa joku nuha pumppu...

Eipä ole tullu montaa reilun 100 BHP pyörää vastaan johon olis turbo laitettu, lähinnä turbot löytyy niistä valmiiksi tehokkaista pyöristä, ja turbotuksen syynä on se ettei tehokkaampaa konetta saa muuteen. Mutta mitään 600 - 750cc pökää en alkas turbottaa... Busaan turbo on melkeen sama laittaa ku sillä muuta ku suoraa ajeta muutenkaan...

Muutenki vituttaa tuollaset wannabe bomberit jokka katsoo munapystössä Ghost Riderii, ja luulee että osaa ite ajaa yhtä hyvin...

Muutenki vituttaa tuollaset wannabe bomberit jokka katsoo munapystössä Ghost Riderii, ja luulee että osaa ite ajaa yhtä hyvin...
No, sä aloitit. Ensinnäkin mulla oli Ghostrider-tarrat prätkässä jo vuonna -01, eli vuotta aikaisemmin kuin mistään Ghost Rider-leffoista oli edes kuultu. Niin ja en kuvittele olevani yhtä hyvä ajamaan kuin mr. GR, sillä tiedän etten ole lähelläkään samaa tasoa.

Niin ja toiseksi, mun prätkäni sattui olemaan B-Magazinen osastolla viime ACS:ssa. Montako näyttelykuntoista pyörää sinä arvon ttv olet rakentanut?
http://www.mp-foorumi.com/gallery....7d7.jpg
http://www.mp-foorumi.com/gallery....f5b.jpg
Siinä pari kuvaa mopostani tuolla American Car Showssa. Mun mielestä ihan hyvä saavutus 18-vuotiaalta. Eli pistä paremmaksi, niin minä vaikenen. Ja jos et pistä paremmaksi, niin vedä v*ttu päähäsi ja pakene vuorille.

No, sä aloitit. Ensinnäkin mulla oli Ghostrider-tarrat prätkässä jo vuonna -01, eli vuotta aikaisemmin kuin mistään Ghost Rider-leffoista oli edes kuultu. Niin ja en kuvittele olevani yhtä hyvä ajamaan kuin mr. GR, sillä tiedän etten ole lähelläkään samaa tasoa.

Niin ja toiseksi, mun prätkäni sattui olemaan B-Magazinen osastolla viime ACS:ssa. Montako näyttelykuntoista pyörää sinä arvon ttv olet rakentanut?
http://www.mp-foorumi.com/gallery....7d7.jpg
http://www.mp-foorumi.com/gallery....f5b.jpg
Siinä pari kuvaa mopostani tuolla American Car Showssa. Mun mielestä ihan hyvä saavutus 18-vuotiaalta. Eli pistä paremmaksi, niin minä vaikenen. Ja jos et pistä paremmaksi, niin vedä v*ttu päähäsi ja pakene vuorille.
Voi vitalis että on hieno pyörä, varmaan siistein ikinä... Samaa teini DX tasoa ku ajajaki ilmeisesti... no siis lähinnä nuo ames värit ja graffat puistatuttaa, yksvärisenä menis, ja mitään rakentelua vastaa ei mulla ole...

Ja en ole mistään rakentelusta puhunu, vaan lähinnä että ei ole järkäe turbottaa jotain reilun 100 hepan pökää... Jos rakennella haluaa ja hyvät puitteet niin mikä ettei... tarvi hernettä vetään nokkaa...

No, kaipa mun on tyydyttävä kaltaisesi tosipommittajan tuomioon ja lähdettävä ajelemaan kameleonttiliekkidextereiden kanssa. Kiitos ja anteex. Mutta laitappa kuitenkin tuommoisena tosipommittajana muutama kuva sun ultimate-fighteristasi. Niin tossa vielä yks kuva että näet noi amisvärit paremmin http://www.mp-foorumi.com/gallery....41d.jpg
En tosin ole vielä ikinä nähnyt dexteriä, jossa olis kameleonttimaalaus, mutta ehkä teillä siellä maalla asiat on toisin. Mutta loppujenlopuksi mulle on ihan sama, aja sä vaan sun minivilkutjasliparizetalla, mä jatkan näitten amisvermeiden parissa.

Mutta loppujenlopuksi mulle on ihan sama, aja sä vaan sun minivilkutjasliparizetalla, mä jatkan näitten amisvermeiden parissa.
Tehdään niin...

Niin se ultimate street pökä, niin ei tarvi olla mikään yli koristeltu sekasikiö, jota katsoessa silmiä vihloo, vaan simppeli ja yksin kertainen esim :
01.jpg

ilman mainos teippejä tietysti, tuollasen osais itsekki tehä ku tarvis vaihtaa ku tankoo ja maskii...

esim: streetfighters.nl osoitteessa on paljon kuvia, mutta lähes kaikki ihan hirveitä, siis teknisesti varmaan tosi hyvin tehty. mutta ihan liian ames maalit, ja perseen korotukset... yksinkertainen on kaunista...

Kannattaskohan teitin jatkaa tota suunsoittamista vaikka privana? Ei jaksais kattoo ku isot miehet kinaa ku pienet tytöt...
kaboom.gif

Onks Ghostriderilla mopo paskana vai mikä sua riepoo? Ja mitä vikaa mun minivilkutjasliparizetassa muka on?
talktohand.gif

Se joka kehtaa väittää että mun pyörä ei ol maailman kaikkein aikojen upein niin saapi tulla urputtamaan, muut pysykööt hiljaa!
Niih, mulla on siis Z750 jolle ei ol tehty oikeastaan mitään muutoksia!
buttrock.gif

Se joka kehtaa väittää että mun pyörä ei ol maailman kaikkein aikojen upein niin saapi tulla urputtamaan, muut pysykööt hiljaa!
Niih, mulla on siis Z750 jolle ei ol tehty oikeastaan mitään muutoksia!  
buttrock.gif
062802moto_prv.gif
Orkkis mopolla mennään.... ja tietenkin Z 750 mustana kiitos
033102beer_1_prv.gif

lookaround_orig.gif
Niin ja tosiaan tota haistaitejasääkinkanssaootihanvit**pää, läppää voisitte vaikka Privattaa tai avata oman haistattelu foorumin
biggrin.gif

Ihme vääntöö puolin ja toisin. Jos joku haluaa laittaa turbon, pitää rakentelusta tai sitten taas saa haluamansa pienemmällä työllä niin mitän v*tun väliä sillä on?

Ghostriderin fillari on IMO helkkarin hieno ja näkee että siihen on laitettu melkosesti vaivaa, ennenkin nähnyt kuvia siitä ja ei meikä voi muuta kun hattua nostaa.

Jos joku nyt haluaisi oman zetansa turbottaa niin antaa palaa, varmasti tulee respectiä monelta suunnalta vaikka "alitehoista halpispyörää" kellottaakin.

Olis se hienoa kun olis aikaa, rahaa ja paikka jossa vois rauhassa rakentaa mieleisensä mopon. Kun oikeestaan mitään noista ei oo ja haluu nauttia ajelemisesta, kikkailusta ja vielä niin että mopo miellyttää silmää niin kai ihmiselle se ilo sallitaan että saa olla ihan tehdasrakenteiseen faitteriinkin tyytyväinen
lookaround_orig.gif

Ei muuta, mut toi "Ghostrider" kitisee joka vitun asiasta, eikä mun mielestä oo varteenotettava kommentoija.
Ja ko. henkilölle: Turha provosoida
033102ass_1_prv.gif

Back