Ihan pyörästä kiinni yleensä, itse oon joskus läpäissyt sen kokeen kevarilla 15 vuotta sitten(endurolla), mutta ei tolla nykyisellä kyykyllä sitä pujottelua oikein vedä, vaikka radalla vetelen polvimaassa ja muutenkin osaan ajaa ihan hyvin.kääntösäde on liian suuri.
Tuo rajoittimeen asti veto ei yleensä toimi,koska yleensä kun osuu rajoittimeen,niin siihen se tasapaino menee heti. se on totta, että jos lähtee kaatumaan sisälle, niin kytkin ylös ja tehoja. ja roiku ulospäin. yleensä tasapaino-ongelmat johtuu jäpityksestä, käytä kehoa.
Yleensä vika on siinä, että tököttää siinä pyörän päällä kädet lukossa. pyörän kannattaa antaa kallistua alla ,käytä yläkehoa mukana ja pidä kädet rentoina ja vähän koukussa kyynärpäistä. Älä nojaa siihen tankoon. esim omalla kyykyllä kaarretta voi kiristää tuommoisen pujottelun rajoihin vain kallistamalla pyörää allaan ja ns roikkumalla ulkokaarteessa. Pujottelussa vauhti on niin hidas, että jos kallistat mutkaan pyörän mukana, niin vauhtia saa olla, ettei kaadu sisälle. Pidä oma paino pyörän päällä, vaikka pyörä kallistuu.
Silloin kun kävin itse sen aikoja sitten, niin nauratti kyllä kun autokoulun pyörä just ja just kykeni siihen pujotteluun, kun aloitti täysin ulkokaarteesta ja otti koko tilan haltuun, sitten yksi jamppa tuli jollain 70 luvun cb hondalla, jossa ei varmaan ollut ohjainrajoitin edes kunnossa, se ajo ihan hölmöt linjat läheltä ekaa keilaa ja pyörä vaan käänty, kun ohjauksen pysty kääntämään melkein poikittain.
Siinä on pelimies joka vetää sen pujottelun jollain triumph rocket3:sella.
Pujottelussa testataan taitoja, joita ei moottoripyörällä käytetä kuin parkkihallissa.