Pahoittelen kieliopillista hämmennystä. Kysymykseesi viitaten, olisiko ollut mahdollista antaa asian vain olla? Tuskinpa kovin suurella todennäköisyydellä kotilokuski olisi oikeasti päällenne tullut. Eipä varmaan kauaa olisi jaksanut perässä roikkua. Sinä ratkaisit asian miten ratkaisit, itse olisin toiminut toisin.Omituinen lauserakenne, mutta jotenki siitä ehkä selvää saaVastasit itse itsellesi koskien 110 tien turvallisuutta verraten motariin jissa omien sanojesi mukaan häiriköstä pääsee eroon vain kiihdyttämällä kun pysähtyä. Ja kuten sanoin, niin jokainen tyylillään.Kuten jo sanoin, ei se mieheni tullut samaa vauhtia kuin mä. Ja siis mitenköhän mä "opetin" sitä kotilokuskia, mähän vaan yritin päästä siitä eroon!?
Eli kun sitä liittymääkään siellä ei ollut ja vauhdin hidastaminen ja ohi päästäminen ei auttanut, niin mitä tuossa tilanteessa olisi sun mielestä pitänyt tehdä?
Ja vielä toistan kysymykseni siitä, miten tuo 110-tie on turvallisempi kuin moottoritie?Pointti mulla oli siinä 110-tiessä se, että siellä mulle ainakin on sattunu noita hulluja tielle paljo enemmän ku motarilla..![]()
Enkä vieläkään tiedä miten sun mielestä ois pitäny toimia tossa tilanteessa?