Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pc25 sanoi:niin ei mulla ole mitään tarvetta mennä bensiksellä kyselemään tuntemattomilta ihmisiltä henkilökohtaisia,kuten paljonko oot ajanu,
jiipekki sanoi:Pikitiellä ei käytännössä kukaan nosta lapasta ja oon sitä kyllä hieman ihmetelly, mutta sorateillä lapanen nousee kyllä ihmeen hyvin.
Mistä sit johtuu? liian pien pyörä kun ei oo tonnikas vai mistähän johtuu![]()
Jaa a. Oma kokemukseni täältä Sawon suunnalta taas on että suurin piirtein kaikki moikkaa... paitsi tietysti ne aidoilla amerikkalaisilla laitteilla ajelevat liivihemmot joilta tulee lähinnä keskisormea mutta yleensä ei sitäkään.jiipekki sanoi:Pikitiellä ei käytännössä kukaan nosta lapasta ja oon sitä kyllä hieman ihmetelly, mutta sorateillä lapanen nousee kyllä ihmeen hyvin.
Mistä sit johtuu? liian pien pyörä kun ei oo tonnikas vai mistähän johtuu![]()
.Knaku sanoi:Täh?!
On kyllä meno muuttunut melko jäykäksi siellä suunnalla. Pari vuotta sitten MP-poliisi moikkasi kun ajoi vastaan.
Itse morjestan kaikki pl selkeät moposkootterit. Kevarikuskit on hieman ihmeissään toisinaan, mutta so be it... Tulevia motoristeja hekin ovat, ja motoristeille moikataan. Genrestä huolimatta![]()
Samma här!Koheltaja sanoi:Lapanen nousee aika laiskasti kun ruuhkasuomessa koska on paljon pyöriä ja huomio on yleensä jossain muualla kun toisissa moottoripyörissä ja siinä että moikkaako vai ei. Taajamassa ja risteyksissä lapanen pysyy tangossa ja tulee nyökättyä kypärällä tai sitten ei.
kimimikakeke sanoi:Jaa a. Oma kokemukseni täältä Sawon suunnalta taas on että suurin piirtein kaikki moikkaa... paitsi tietysti ne aidoilla amerikkalaisilla laitteilla ajelevat liivihemmot joilta tulee lähinnä keskisormea mutta yleensä ei sitäkään.
Itte kyllä moikkaan ilman muuta piikkikuskitkin - muistan itse elävästi miten hienoa se oli pienenä poikana kun joku tuntematon Katana-ukko morjesti vastaan tullessaan.