• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Video taas paljastanut

Hienoa
033102beer_1_prv.gif

Lisää tälläsiä, niin saadaan motoristien maine takaisin!  
062802moto_prv.gif
 Pelottavasti motoristeja yhdistetään yhä useammin esim. marjanpoimijoihin ja sienestäjiin!
Joillain se vaan on niin heikko itsetunto, että heitä pelottaa marjanpoimijoihin rinnastaminen. Eikös olisi helpompaa myydä pölynimuri pois ja ostaa HD? Silloin ei olisi ongelmaa imagon kanssa.
Tunnustan käyneeni marjassa. Taidan olla jengin pettäjä.  
wink.gif

Mitä tulee synnittömyyteeni, tunnustan ajaneeni ylinopeutta ja tulen varmasti ajamaan tulevaisuudessakin. On kuitenkin aikalailla eroa minun ja tuon videon kuljettajan välillä. Muidenkin tiellä liikkujien huomioon ottaminen on mielestäni se perusidea, joka tuolta kuskilta oli unohtunut. Onkohan koskaan oppinutkaan. Eivätkä yli kahdensadan nopeudet ole puolusteltavissa missään olosuhteissa Suomen maanteillä.

Hieno idea tossa videossa!
thumbs-up.gif
Valitettavasti noi äänet ja liian nopea kuva vähän häiritsi..
confused_orig.gif
täytyy pistää idea muistiin kun rupeaa seuraavaa mökkikutsua suunnittelemaan..
cool.gif
..tosin ton kiinnijäämisen jättäisin mieluusti väliin..
biggrin.gif

tosi motoristit vetää rajotusten mukaan melkein
psknjauhantaanhantääkuuluis
evvk liekkö saturaistakaan vauhtii mutta pöljää touhua

hu olipas pätkä ja aikas leveesti veteli pimeisiin kurveihin kyllähän vauhtia voi pitää mut sillon pysytään omal kaistalla jos ei oo näkyväisyyttä

ei ollu oikeesti tanko miehiä ku lopun sorapätkällä ei vauhtia nimekskään

Kiinnostais kyllä tietää miten poliisit pääsi kaverin jäljille??
omg.gif
Itekkin sain kyseisen pätkän e-postiini pari kuukautta sitten (en kylläkään kutsuna  
wink.gif
)

Oisko sama kaveri ketä laittoi klipin levitykseen vienyt sen saman tien kammarille??!!

No, hyvä kaveri anyway!  
tounge.gif

Oikein, että joutuu vastuuseen teioistaan!
062802jumpie_prv.gif
Aivan mielipuolisia ohituksia. Vaikka en väheksy motoristin ajotaitoja, niin tosiasia on, että tuollaiset sekoboltsit pilaavat kaikkien motoristien maineen!
veryangry.gif

Antakaa anteeksi, että kommentoin, mutta itse en saanut tuon kaverin älynlahjoista minkäänlaista tolkkua kyseisen videon perusteella... lienenkö jotenkin rajoittunut ihmistuntemukseltani vai mikä mättää?

Toiseksi tuo ei ollut mitään mielipuolista menoa... moottoripyörällä voi ohittaa auton, vaikka joku tulisi kohdalla vastaan, siinä keskikaistalla on kuitenkin niin paljon tilaa. En nyt sen tarkemmin katsellut, mutta videon kaveri kyllä odotteli aina, että vastaantuleva auto menee ohi, ennenkuin lähti ohitukseen.

Mutkapätkällä oli hiukan turhan paljon vauhtia pihateiden risteyksissä, mutta eipä tuossa mitenkään kauheaa vauhtia kuitnekaan ajettu.

Eipä tuollainen toiminta fiksua ole, laillisesta puhumattakana, mutta ajamisen fiilistä siitä saa, toisin kuin köröttelystä rajoitusten mukaan.

Mielestäni hyvä idea mökkikutsun ajo-ohjeeksi, mutta aika epäselvä myös siinä tarkoituksessa. Itse olisin voinut tehdä ihan vastaavan, olisin vaan varmaan keulinut vähän enemmän ja käyttänyt sen hiekkatien suoman hauskuudenkin
smile_org.gif

Että sellasta tällä kertaa...

PS. toisaalta olen tullut johtopäätökseen, että minun ajomieltymyksilläni varustetn ihmisen ei kannata rekisteröityä moottoripyörää pitää ja olenkin vakavasti harkinnut pelkästään metsään ja smoto- ja krossiradoille siirtymistä. Siellä saa painaa niin kovaa kuin uskaltaa ja vielä tulee iso osa äijistä ohi
smile_org.gif

Antakaa anteeksi, että kommentoin, mutta itse en saanut tuon kaverin älynlahjoista minkäänlaista tolkkua kyseisen videon perusteella... lienenkö jotenkin rajoittunut ihmistuntemukseltani vai mikä mättää?

Toiseksi tuo ei ollut mitään mielipuolista menoa... moottoripyörällä voi ohittaa auton, vaikka joku tulisi kohdalla vastaan, siinä keskikaistalla on kuitenkin niin paljon tilaa. En nyt sen tarkemmin katsellut, mutta videon kaveri kyllä odotteli aina, että vastaantuleva auto menee ohi, ennenkuin lähti ohitukseen.

Mutkapätkällä oli hiukan turhan paljon vauhtia pihateiden risteyksissä, mutta eipä tuossa mitenkään kauheaa vauhtia kuitnekaan ajettu.

Eipä tuollainen toiminta fiksua ole, laillisesta puhumattakana, mutta ajamisen fiilistä siitä saa, toisin kuin köröttelystä rajoitusten mukaan.

Mielestäni hyvä idea mökkikutsun ajo-ohjeeksi, mutta aika epäselvä myös siinä tarkoituksessa. Itse olisin voinut tehdä ihan vastaavan, olisin vaan varmaan keulinut vähän enemmän ja käyttänyt sen hiekkatien suoman hauskuudenkin
smile_org.gif

Että sellasta tällä kertaa...

PS. toisaalta olen tullut johtopäätökseen, että minun ajomieltymyksilläni varustetn ihmisen ei kannata rekisteröityä moottoripyörää pitää ja olenkin vakavasti harkinnut pelkästään metsään ja smoto- ja krossiradoille siirtymistä. Siellä saa painaa niin kovaa kuin uskaltaa ja vielä tulee iso osa äijistä ohi
smile_org.gif
Ääh...okei...olet oikeassa. Muutan mieleni. Ajan itsekin jatkossa noin. Tuokaa kukkia haudalle.
baaa.gif

On se nii hirveetä ja kauheeta jos tyhjällä motarilla tai vaikka lentskareitten varalaskeutumispaikalla ottaa 200+ mittariin. Vankilaan joutas tommosesta.

Oikeesti eihän siinä voi mitenkään sattua ketään muuta ku sitä kuskia.
Tyhjällä moottoritiellä pitää vedot tehdäkin, jos niitä on pakko tehdä. Harvoin vaan taitaa tiet aivan tyhjiä olla.
Moottoriradat on paineiden poistoa varten.

Erittäin asiallista ajoa.. Ainut vaan että saa kaverinsa valita ensi kerralla paremmin.. Mulkkujahan löytyy joka nurkalta. En minä ainakaan suotta osta mopoa, joka kulkee 300km/h, jos ei koskaan kuitenkaan ajeta edes nopeudella, jolloin pyörä alkaa vasta toimimaan niin kuin se on suunniteltu.. Tottakai järki päässä joka lähtöön.

Kyllä oli kamalaa kaahailua.Itse onneksi ajan aina rajoitusten mukaan ja rauhassa.Siksi olenkin tyytynyt kawa zx-10r:ään.Ja maustanut sitä sopivasti.Mutta ikinä en kaahaa,käyn ainoastaan kaivarissa kehumassa ajotaidoillani.Tuomitsen moisen kaahailun.Paskat,mua vituttaa kaikki jeesustelijat.Joskus on vaan mukava ajaa kovaa ja nauttia pyöräilystä.Tyhmä oli jätkä ku tunnusti.....paskahousu.

Edesvastuuton ja törkeä ilmianto!
mad.gif
mad.gif

Kaverihan ajoi hiljaa ja harkitusti mökille. Mittari oli vaan kalibroitu näyttämään liikaa, jotta katu-uskottavuus säilyisi.

Musta olisi lain vastaista ajaa liian hiljaa noin hienoja mutkapätkiä
tounge.gif
tounge.gif

Ihme juttu - oma ajotapa lie aina se ainoa oikea? Kieltämättä korpeaa jos joku ajaa omasta mielestä päin hanuria ja aivoitta, mutta en mä sitä jaksa enkä KEHTAA missään **tun foorumilla itkeä. Ajetaan kukin niinkuin ajetaan mutta ei jaksettas marista toisten jutuista. Siitä ei seuraa muuta kuin kiistelyä ja lisää omien näkökantojen julkituontia. Ja se täällä itkeminen ei ainakaan vaikuta kenenkään ajotapoihin.

Edelleen - live and let live, perkele. Ajetaan ja annetaan toistenkin ajaa.  
033102ass_1_prv.gif

Back