• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vasta-alkaja, tehokas pyörä, ja loska. Kui kävi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fourstroke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kortti taskussa 2-3kk.

ja viime kauteen pohjaten voisin kuvitella että olen jälleen joka päivä pesemässä ja kuunaamassa silmäterääni (olen omistanut vaihtelemalla lyhyen "urani" aikana  72' Honda CB 500 Fourin, 96' Yamaha Dragstarin, 92' Yamaha FZR1000:n, 02' Suzuki GSX-R 1000:n ja nyt tämän V-Maxin, josta pidän kyllä kaikista eniten.)

Tähän kai sitten sopii se vanha sanonta "ei sitä kortilla ajeta" vai..?
Lyhyt vastaus: Ei. 3 kuukadessa kerkeää tekemään monet pyöräkaupat jos siltä tuntuu.
wink.gif

Roadkill: right on! Ja kuten aiemmin totesin, haters gonna hate. 
062802moto_prv.gif
Missä on vuodenvaihteen aikaan voinu moottoripyöräkortin suorittaa?
eek.gif
Miten moinen on käytännössä toteutettu?

ota toi selkänoja pois. näyttää customilta ja siltä, että joku pökkää vähän takapyörään, niin selkä on poikki tohon törröön.

muistakaa pojjaat että noita teitä suolaillaan vielä täyttä häkää iltaisin ja aamuöisin.
eek.gif

Valumisvedet noita suoloja laimentelee, mutta silti omaani en lähde sinne uittaamaan.....

Kannattaa muistaa myös se että Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen. Tässä maassa ei kovin pitkään kannata miettiä jos on mahdollisuus lähteä ajamaan prätkällä.

Pyörät otan liikenteeseen sitten kun tiet kuivuu ja puhdistuu. Vielä ei ole kiire. Lunta sataa, joten kelkkaillaan
smile_org.gif
!

Ihme kitinää muilta, jos joku käy vähän talven jälkeen testailemassa. Toki ymmärrän, jos oma on ostettu museokäyttöön ja sillä kun kaksi kertaa kesässä käy vapisevin käsin lähinakkarilla on mittarinvaijeri irti, ettei kilometrit kartu. Pistäähän se kadehduttamaan ajopelkoisia tms.

Ajakaa, tai älkää, mutta lopettakaa tuo itku.
033102ass_1_prv.gif

Kyllä sitä joskus on tullut ihmeteltyä mikä kiire se tonne loskavesipaskaan itseään telomaan varsinkin kun syksyllä on vielä loisto kelejä jopa marraskuulla mutta sillon on jo mopot talviseisonnassa?

Kyllä sitä joskus on tullut ihmeteltyä mikä kiire se tonne loskavesipaskaan itseään telomaan varsinkin kun syksyllä on vielä loisto kelejä jopa marraskuulla mutta sillon on jo mopot talviseisonnassa?
Joskus mopoilu on rinnastettavavissa seksuaalikäyttäytymiseen... kun olet puoli vuotta ilman niin "ajat kelillä kun kelillä" (kevät) , mutta kun olet puoli vuotta höylännyt samaa lankkua alkaa pahin into katoamaan ja tulee valikoitua "ajopäivät" (syksy).

Noista ajokamppeista en sitten osaa sanoa, Sinisaloa ja Alpine Starsia, kypärä on joku, mutta olen siihen tyytyväinen. Ikävä kuulla että on mennyt fillari kyljelleen Anu, mutta samalla respect aikaisesta aloituksesta. You got ba... great hair!
Nii, lähinnä mä tarkotin noit farkun näkösii, onks ne ajpfakut vai ihan fakut, meinaan viima tekee tepposet äkkii... Hytityti.... Rotsis näytti suojat ja kaik olevan
thumbs-up.gif
Mut jokane ajaa millä haluu, ei siinä mitää, mulla on 12 ajopukuu ja JOS ei ois ollu selkäpanssarii niiten ajokamojen alla siinä mällissä ni en tiiä kuin ois käynny...

And you're right, I've got ba.... great hair
tounge.gif

Joskus mopoilu on rinnastettavavissa seksuaalikäyttäytymiseen... kun olet puoli vuotta ilman niin "ajat kelillä kun kelillä" (kevät) , mutta kun olet puoli vuotta höylännyt samaa lankkua alkaa pahin into katoamaan ja tulee valikoitua "ajopäivät" (syksy).

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

...kun olet puoli vuotta höylännyt samaa lankkua alkaa pahin into katoamaan ja tulee valikoitua "ajopäivät" (syksy).
No kovin kauaa ei sama lankku sulla höyläyksessä pysy jos puolessa vuodessa into katoaa  
biggrin.gif
Noh olisi pitänyt kirjoittaa nuoruudessa...tämmönen 39v vanha äijä jaksa enää leikkiä ja nykyinen pysynyt jo 12v..  
wink.gif
Piru vie, olet pistänyt vuoden paremmaksi. Ja mää olen vasta tämmönen nuori kolmekymppinen kloppi  
biggrin.gif

100km jo kauden kilometrit. Ketjun aloittajalla oikea asenne, mutta kyykkypyöräilijöiden ei kannata vielä lähteä ajelemaan, koska siellä saattaa olla vielä sohjoa, vettä, hiekkaa, routavaurioita, kylmä keli ja liikenneympyröissä roiskunutta naftaa. Inhottava siellä keräillä katteenpalasia pimeässä ja soitella vakuutusyhtiöön.

Back