ja viime kauteen pohjaten voisin kuvitella että olen jälleen joka päivä pesemässä ja kuunaamassa silmäterääni (olen omistanut vaihtelemalla lyhyen "urani" aikana 72' Honda CB 500 Fourin, 96' Yamaha Dragstarin, 92' Yamaha FZR1000:n, 02' Suzuki GSX-R 1000:n ja nyt tämän V-Maxin, josta pidän kyllä kaikista eniten.)
Tähän kai sitten sopii se vanha sanonta "ei sitä kortilla ajeta" vai..?
Lyhyt vastaus: Ei. 3 kuukadessa kerkeää tekemään monet pyöräkaupat jos siltä tuntuu.
Roadkill: right on! Ja kuten aiemmin totesin, haters gonna hate.
Missä on vuodenvaihteen aikaan voinu moottoripyöräkortin suorittaa?
Miten moinen on käytännössä toteutettu?
Olen omistanut kortin viimekaudella 2-3kk ajan kun vielä oli ajokelejä, ajamisen lopetin suurinpiirtein samoissa olosuhteissa kun nyt aloitin, oli jo loskat maassa ja lunta.
( Käy ilmi alemmasta linkistä jossa alla GSX-R 2002 1000cc. )
Muotoilin asian vähän hämäävästi, mutta en siis laske taskussa talven ajan kököttävää korttia ajokokemuksen kartuttamiseksi. Tuo inssien lakko viimekesänä tuhosi meikän suunnitelman ajeluista aika tehokkaasti, odottelin pelkkää ajokoetta yli 2 kuukautta.
Ja sissybar on kyllä tosiaan lähdössä V-Maxista myös veke, liekkö ruuvailen takaisin kun tuo parempi puolisko innostuu ostamaan jonkinlaiset ajokamat.
Johan tässä threadissa on käyty läpi:
-Moottoripyöräily, onko siinä järkeä
-Loskakelillä ajo, onko siinä järkeä
-Ajokamppeeni, onko niissä järkeä
-Epäilty olenko ajellut ilman korttia
-Mietitty mikä ihmisiä vaivaa
-Puututtu jonkun henkilön ulkonäköön
-Epäilty olenko oikeasti omistanut useamman pyörän lyhyessä ajassa ( Bobber itseasiassa rakenneltiin isäukon kanssa itse, tuolla kuvat kaikista, näkyvät muuten kronologisessa järjestyksessä, CB kesä ennen korttia, FZR kesän lopulla, Dragstar syksy, GSX-R talven alku jos kuvia katsoo tarkemmin:
http://img713.imageshack.us/g/img7022m.jpg/ )
Anu, meillä tulee todennäköisesti käymään samoin, saan ajella ensimmäisestä mutkasta takaisin kotiin kun matkustaja päättää että tänään ei ole tämänvärinen takki sopiva.
Olen 22-vuotias opiskelija, ja vuodessa rakentanut yhden jäykkäperäisen bobberin, ajanut viidellä omistamallani pyörällä ( ja ei, ei pappa betalar, itse olen vaihtanut parempaan ja maksanut väliä ), ja avannut kauden 1200 kuutioisella kustomilla. Your argument is invalid.
Tossa vielä tuo, kattokee vaikka aamukaffen ohella:
http://www.youtube.com/watch?v=ZnicdF0PZFw
Ja propsit teille, joilla oli oikea asenne asiaan. Let's ride!