Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla oli pyörä aina maksullisessa säilytyksessä, jossa taksa pyöristettiin lähimpään kuukauteen. 30-40e on rahaa sekin. Jotkut meistä voi myös ropata pyörää vain kotona. Toki keväisin polte on myös kovimmillaan ja sitä lievittää pienikin pyrähdys. Testiajo paljastaa mahdolliset viat, jotka ehtii korjata ennen kunnon ajokautta. Vakuutus on ympärivuotinen, joten mikäli pyörää ei seisota maaliskuuta, niin maksat joka päivästä. Kiva ku jaksaa sutia kaasusta - jopa seepra suti kakkosella kaasusta siinä kurapaskassa. Kanssaihmisten ilmeet kun ne näkee keväällä ensimmäiset pyörät. Peukut tien varressa. jne.Mitä järkee on lähtee tonne liukastelemaan???![]()
Ei mulla tullut kumpaankaan mitään vikaa myöskään ajossa. OMG. Moottoripyöriin ei tule ikinä vikaa!Tuleeko siihen pyörään vikaa kun se seisoo tallissa, ei mulla ainakaan ole tullut.
Ei mitään, sopivammat kelit on kyllä tulossa jo tuotapikaaMitä järkee on lähtee tonne liukastelemaan???![]()
Järkee? Paljonkin.Mitä järkee on lähtee tonne liukastelemaan???![]()
Kyllä tekis miel väittää, että tämä kuva on Jyväskylästä seppälänkankaalta, hautuumaan/harjun betonin kohilta.Ikää 22v, painoa 65kg. Kortti taskussa 2-3kk. Tehokas muskelipyörä ( joka kuulemma vaikea hallittava jopa kokeneille kuskeille ) josta ei aiempaa huoltohistoriaa, ei ajokokemusta, eikä mitään tietoa toimivuudesta. Loskaa, lunta, vettä ja liukasta. 9m/s tuulta. Silmiin paistava häikäisevä aurinko, neljän ruuhka. Maaliskuu.
The Odds: 0 Kuski: 1
"Ootko... ihan hullu?" - Ystävä
![]()
Eli tulipa lähdettyä ajelulle ja ajettua pyörä pihaan onnistuneesti. Kyseessä tosiaan uusin oma fillarini jota en ole ajanut koskaan aikaisemmin eikä toimivuudesta ollut mitään tietoa. Homma meni putkeen todennäköisyyksistä huolimatta ja fiilis aivan mahtava lähipiirin huolista huolimatta! Nyt eikun odottelemaan parempia ajokelejä.
Ensin tuli isäukolle yritettyä soittaa, onko mielestään hyvä idea mutta ei vastannut. Soitti ajon jälkeen ja naureskeli, kun totesin että olisit kieltänyt kuitenkin joten pyörä on jo pihassa.![]()
Tiedä sitten olinko kaupungin eka, ainakin ilman nastoja yli 1000cc vehkeellä? ( Jee. )
Terkut itse kullekkin sielunveljelle/siskolle! Ei malta odottaa että pääsee uudestaan!![]()
Breaking the law... breaking the law... nänä nä nä.En tiedä, mutta jostaki syystä tuli tästä yhdestä kuvasta joku poliisi teeveen tai muun vastaavan hässäkän "tallennettua kuvamateriaalia" mieleen.
![]()
Aika erikoinen asenne sinulla muiden harrastamista kohtaan.No kun sinne loskan, hiekan ja jään sekaan on pakko päästä niin tuolta => Noloin kaato/kaatuminen niitä sitten voi lueskella ja nauraa partaansa![]()
Kortti taskussa 2-3kk.
ja viime kauteen pohjaten voisin kuvitella että olen jälleen joka päivä pesemässä ja kuunaamassa silmäterääni (olen omistanut vaihtelemalla lyhyen "urani" aikana 72' Honda CB 500 Fourin, 96' Yamaha Dragstarin, 92' Yamaha FZR1000:n, 02' Suzuki GSX-R 1000:n ja nyt tämän V-Maxin, josta pidän kyllä kaikista eniten.)
Paljonkin, kunhan on oikeat vehkeet...Ei mitään, sopivammat kelit on kyllä tulossa jo tuotapikaaMitä järkee on lähtee tonne liukastelemaan???![]()
![]()
Lyhyt vastaus: Ei. 3 kuukadessa kerkeää tekemään monet pyöräkaupat jos siltä tuntuu.Kortti taskussa 2-3kk.
ja viime kauteen pohjaten voisin kuvitella että olen jälleen joka päivä pesemässä ja kuunaamassa silmäterääni (olen omistanut vaihtelemalla lyhyen "urani" aikana 72' Honda CB 500 Fourin, 96' Yamaha Dragstarin, 92' Yamaha FZR1000:n, 02' Suzuki GSX-R 1000:n ja nyt tämän V-Maxin, josta pidän kyllä kaikista eniten.)
Tähän kai sitten sopii se vanha sanonta "ei sitä kortilla ajeta" vai..?