En tiedä, mikä minä olen mitään kommentoimaan, mutta kyllä tässä tapauksessa molemilla osapuolilla on mennyt aivan överiksi koko homma.
Jos tätä kyseistä juttua tutkii ulkopuolisen silmin, ei ihme että molemat osapuolet on aivan käärmeissään. Eniten ihmettelen sitä pokkaa, jolla on rummutettu omaa asiaa ja kauppaa tai ilmeisen huonosti hoidettua sellaista. Homman olisi voinut tälläkin palstalla esittää hienotunteisemmin, vaikkakin asia oli oikeaa. Lisäksi ihmettelen oikein kovasti sitä vastinetta, jonka firman edustajana ja yhtiön omistavana henkilönä on kirjoitettu. Sehän kertoi heti sen tosiasian, kuinka EE hoitaa asioita ja julkisuuskuvaansa.
Kyllä mun mielestä olisi voinut vähän lievemmin ilmaisuin tuoda esiin se, kuinka kauppa on hoidettu ja puhelimiin vastattu. Ei täällä käsittääkseni niin tyhmiä ihmisiä ole, etteikö he itse olisi käsittänyt asiaa. Vaikkakin asia oli ilmeisen juuri sitä, mitä alkuperäinen kirjoittaja kertoi, tykillä oli vissiin alettu hyttysiä tappamaan.
Minä en ainakaan olisi EE:n vetäjänä kirjoittanut moista vastinetta. Sehän oli kertaluokkaa ala-arvoinen esitys julkisuuteen, kuinka asioissa otetaan vastuuta. Se kyllä siitä ilmeni. Tän tapauksen säälikohta on se, että pahat kelolot kuuluu kauas. Minun ystävä on kysellyt, mistä ostaa keväällä uusi pyörä, vastaus on valmiina siitä mistä sitä ei ainakaan osteta. Kiitos EE:n vetäjälle mainoksen viesti oli selvä.
Tämä viesti esittää yksityistä mielipidettäni ja tällä ei ole mitään tekemistä yhtiöön, jossa työskentelen tai omaan omistaani yhtiöön.