Vakuutusyhtiölle viety vielä poliisin tutkintailmoitus ja nyt vaan odotellaan koska sieltä otetaan yhteyttä. Tutkintailmoituksessa luki että pyörä makasi maassa valot päällä. Oletan että moottori ei ollu käynnissä ja mä nyt vielä koitin kattoa mitkä paikat on ottaneet hittiä. Puuttuvan virtalukon lisäksi ainoastaan jarrukahvan kärjestä on maali nirhautunu pois, joten melko vähillä vaurioilla tuosta tais selvitä, olettaen ettei kone oo pyöriny pitkään kylkiasennossa. Se jää sitten Juhan tsekattavaksi. Jos jollain on fiilis että vakuutusmaksuissa yhtiö jää plussalle niin voin todeta että ainakin mun tapauksessa se on Pohjola joka maksaa ja mä rahastan
Viimevuonna korvauksia tuli n.1000€, tälle vuodelle niitä on tullut vähän alle 6000€ ja taas on tonnin remppa odottamassa päätöstä.
Huomenna fillari lähtee meturalle odottelemaan korvauspäätöstä. Mä nyt köytin ton vehkeen tallin näkyvimmälle paikalle ranteen paksuisella ketjulla kaiteeseen kiinni, jotta ei se ainakaan nostamalla lähde
Jälkiviisaana vois todeta että jos noi toimenpiteet olisi 24h sitten tehnyt niin mitään ongelmaa tuskin olisikaan
Huomenna fillari lähtee meturalle odottelemaan korvauspäätöstä. Mä nyt köytin ton vehkeen tallin näkyvimmälle paikalle ranteen paksuisella ketjulla kaiteeseen kiinni, jotta ei se ainakaan nostamalla lähde
Jälkiviisaana vois todeta että jos noi toimenpiteet olisi 24h sitten tehnyt niin mitään ongelmaa tuskin olisikaan