• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu GSXF 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Camo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ai niin, kun siellä kadonneessa viestissäni mainitsin, että kännykkä toimii molempiin suuntiin. Nyt tajusin, että tässähän täytyy olla kyseessä Chuck Norrisin serkku. MINÄ en soita kenellekään, muut soittakoot minulle.
033102beer_1_prv.gif

Viivaa luvattu jos asia unohtuu, määräaikainen 6kk sopimus rajattomalla käytöllä? :P

Toivottavasti saat pyörän takas ehjänä tai edes vakuutuksesta asiallisen korvauksen.

Lähetkö Sanna treffeille? Oma pyörä löytyy ni ei tarvii jännää et tulis uus tälläne haloo ;) Hurahti mukavasti aikaa työpäpäivästä ku luki ketjun läpi, kiitos siitä.
Muista kuitenki mennä sinne treffeille väärällä nimellä, näin iha niinku hyvänä pilana. Esittele itses vaikka hmm...
"Moi, mä oon Raija S.... EIKU siis..."

Onhan mahdollista että asianomistajaa on jollain tapaa uhkailtu pyörän puhaltaneiden toimesta. Sama kävi mielessä tuon naisen kohdalla tai sitten hänen maailmankatsomuksena on oikeasti todellakin erittäin kiero
ghostface.gif

Mielenkiintoista, että Camo ja San kumpikin käyttää lauseen lopettamiseen kahta pistettä.
Ääh, tuntuu aika omituiselta.. Miksi hitossa se olisi mustamaalannut itsensä, edes julkisuuden takia. Kun Kyseinen neiti etsii googlesta tietojaan niin ekalla sivulla tulee muron sivu, jonka otsikkona: "Varastettu GSXF 750". Enkä usko, että edes Camolla olisi mitään syytä mustamaalata ketään tai siis kun tämähän olisi todella törkeä kunnianloukkaus..

Käytän itsekin kahta pistettä melkeen joka lauseen loppuun niinku voi huomata monestakin kirjoituksestani ja minä en ole kumpikaan heistä
biggrin.gif

Mielenkiintoista, että Camo ja San kumpikin käyttää lauseen lopettamiseen kahta pistettä.
Ääh, tuntuu aika omituiselta..
Jep, aika tyhjästä polkaistuja teorioita - itsellänikin sama tapa..
smile_org.gif

<s>Oon seurannu tätä kännykällä joten 100% varma en ole, mutta muroa selatessa tulee sellanen kuva, että tästä ketjusta katoilee edelleen viestejä. Jos näin on, alan olla todella kypsä .orgin moderointiin - tai ainakin niihin modeihin jotka niitä viestejä poistelee.</s>

E: Kommentti toki aiheellinen, mutta väärässä ketjussa

Oon seurannu tätä kännykällä joten 100% varma en ole, mutta muroa selatessa tulee sellanen kuva, että tästä ketjusta katoilee edelleen viestejä. Jos näin on, alan olla todella kypsä .orgin moderointiin - tai ainakin niihin modeihin jotka niitä viestejä poistelee.
Taitaa olla käytössä Pohjois-korean malli...
Vissiinkään nyt noiden modesekoilujen jälkeen ei ole viestejä poisteltu, aika ahkerasti olen tätä lukenut enkä ole semmosta huomannu. Eräs mode vaan vähän innostui niin taisi ensin poistaa viestejä ja sitten lukotti koko topicin, mutta ei tätä shaibaa tähän topicciin..

<s>Tumeetin viestin jälkeen oli yksi tai kaksi kommenttia joita ei enää ole. En tiedä oliko niissä suurtakaan lisäarvoa/-infoa itse aiheeseen, mutta ilmeisesti ne jotakuta silti ärsytti.

Tiedän että menee ohi aiheen tämä miunkin kommentti jos tarkkoja ollaan, mutta ei hätää, hävinnee tämäkin varmasti nopeasti.
tounge.gif
</s>

E: Kommentti toki aiheellinen, mutta väärässä ketjussa.

Pikkuhiljaa ketjua seurattuani tulee mieleen TROLLI..
Ei mene vaan mulla jakeluun, miksi tässä pilattaisiin ensinnäkään tuon yhden tytön maine, joka vieläpä myöntää osallistuneensa rikokseen (eikös väärällä nimellä esiintyminen sellainen ole) sekä on ollut varkaana myös tässä ja senkin myöntänyt. Aika kieroutunut huumorintaju jos kaiken takana olisi tuo tyttönen..

Pikkuhiljaa ketjua seurattuani tulee mieleen TROLLI..
Ei mene vaan mulla jakeluun, miksi tässä pilattaisiin ensinnäkään tuon yhden tytön maine, joka vieläpä myöntää osallistuneensa rikokseen (eikös väärällä nimellä esiintyminen sellainen ole) sekä on ollut varkaana myös tässä ja senkin myöntänyt. Aika kieroutunut huumorintaju jos kaiken takana olisi tuo tyttönen..
Ellei tavoite ole päästä seiskan kanteen... Julkisuutta se on negatiivinenkin. Ja kukaan ei hetken päästä muista mistä nimi on tuttu. Tämähän toimii tuolla poliitikkojen parissa mainiosti
tounge.gif

Eli josko tyttö seuraavissa vaaleissa ehdolla
wink.gif

Joo mut onko alkuperäisen asian suhteen tullut muutoksia. Eli onko pyörä / vuokraaja löytynyt?

<s>Tumeetin viestin jälkeen oli yksi tai kaksi kommenttia joita ei enää ole. En tiedä oliko niissä suurtakaan lisäarvoa/-infoa itse aiheeseen, mutta ilmeisesti ne jotakuta silti ärsytti.</s>
<s>Jos tämä on totta, niin moderaattoreina on täysin vääriä ihmisiä. Jos jotain pitää poistaa, oletan että lukijat saavat perusteluita moiselle toiminnalle.</s>

Sori OT. Murossa on muuten tästäkin aiheesta parempi ja ennenkaikkea liberaalimpi keskustelu.

Ja Camo, ymmärrän sun pakittelut, mutta lumipallo vyöryy. Fiksuinta lienee vain seurata sivusta ja toivoa parasta. Tsemiä
smile_org.gif

E: Muokattu kohta toki aiheellinen, mutta väärässä ketjussa.

Nykyään kun netistä etsitään tietoja työntekijöistä niin onhan se tosissaankin kiva, kun ensimmäisenä yhdistetään moottoripyörän varastamiseen, hienoa julkisuutta
wink.gif

Back