... ja paljonko sillä on ajettu.Katsotaan nyt löytyykö pyörää, ja jos löytyy niin missä kunnossa..
Sanoisin että tässä olisi hyvä noudattaa vanhaa "you break it, you buy it" sääntöä, jossa omistaja määrittää tuotteen hinnan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
... ja paljonko sillä on ajettu.Katsotaan nyt löytyykö pyörää, ja jos löytyy niin missä kunnossa..
Ja vitut mitään +1 , kuNoniin! +1 SannalleOhhoh - edistystä. Hyvä homma!Neitokainen on asiallisesti käynyt poliisin kuultavana
Toivottavasti pyörä vielä löytyy, ja kondiksessa.![]()
Samaa mieltä. Ei kyllä ensimmäisenä tule mieleen kehua oikeasta päätöksestä. Lähinnä ihmetyttää miten voi kestää noin kauan tehdä ratkaisu, johon kuka tahansa järkevä ihminen olisi päätynyt heti kuultuaan, että asiasta on tehty rikosilmoitus. Olettaen, että järkevä ihminen olisi jotenkin tämän kaltaiseen tilanteeseen joutunut.Ja vitut mitään +1 , ku
pyörärosvoille, saatana![]()
![]()
"Päähän-lyönti rosvolle" joo... Jos mulla olis elämässä mahdollisuus hoitaa asiat haluamallani tavalla niin aika moni viheltäjä nauttis nytkin letkuruokaa, ei siitä sen enempää.Ja vitut mitään +1 , kuNoniin! +1 SannalleOhhoh - edistystä. Hyvä homma!Neitokainen on asiallisesti käynyt poliisin kuultavana
Toivottavasti pyörä vielä löytyy, ja kondiksessa.![]()
pyörärosvoille, saatana![]()
![]()
Joo ja jokainen varmaankin puhuu poliiseille totta!!No se on käyny jo poliisiasemalla kuulusteluissa niin eiköhän se kusetus kohdistu nyt joihinkin muihin kuin vuokraajaan, jos se ylipäätänsä johonkin kohdistuu.
xxxx hyvä, joka väität että olen varastanut sun moottoripyörän.. Oletkohan nyt vähän väritellyt asioita täällä oman makusi mukaan, ollaan kuitenkin sun kanssa pidetty ihan jatkuvasti yhteyttä. Ensinnäkin, tein joo tyhmästi kun soitin sulle ylipäätään väärällä nimellä. Mutta minä katsos, niinkuin olen kertonu, en ole koskaan koskenut minkään ajoneuvon rattiin , lukuunottamatta polkupyörää. joten itse en tästä sun ajoneuvostas oo ollut millää tavalla kiinnostunut missään vaiheessa.. Silloin tuli soitettua sulle ihan vain tiedustellakseni asiasta, mutta sitten tämä tyyppi joka pyörän tuli loppujen lopuksi vuokraamaan, kiinnostui asiasta ja halusi sen sulta vuokrata. Se nyt oli lähinnä hauska hetkellinen päähänpisto soittaa sulle ja esitellä itseni muulla nimellä, kun tosiaan piti ihan vain kysyä sulta asiasta, ei ollut varmaa vuokrataanko kulkuneuvo sulta, ei tulla mukaan paikanpäälle, eikä todellakaan ollu tiedossa sillon , että prätkää ei palauteta silloin kun pitää. Sitten jälkikäteen olisi se ollut aika erikoista esitelläkin itsensä eri nimellä kuin puhelimessa, kun kuitenkin lupauduin tulla tyypin mukaan sitä hakemaan, tyhmänä..
Tulin sitten mukaan teidän kotona käymään, tyyppi antoi sulle rahat, näytti sulle henkilötietonsa (IHAN OIKEAT) ja kehoitti ottamaan ylös ym..mutta sua ei niin kiinnostanut tehdä.. sanoit itse että ei ole niin justiinsa.. palautuspäivän ajankaan suhteen asia ei ollut "niin justiinsa" , "kunhan joskus siinä puolenpäivän paikkeilla" , niin sinä sanoit.. Tilanne jonka sulle selitin, jota en nyt tässä jaksa alkaa päivittelemään TAAS, venytti palautusaikaa hieman, mutta heti kun sain puhelinsoiton noin klo 15.00 niin sulle soitettiin samantien, ja sanottiin että pyörää lähdetään tuomaan heti kun mahdollista ja pahoiteltiin suuresti mahdollista haittaa mitä on aiheutunut ym, ja sä sanoit vaan että "hienoa, ei mitään, kaikki hyvin jne, hymiötä hymiön perään". sitten menikin klo eteenpäin senverran että alkoi olemaan jo 7 paikkeilla, pidettiin kuitenkin yhteyttä koko ajan sun kanssa, ja minä kuljettajan kanssa.
Noin klo 22 aikaan sulta tuli viesti,
että haluat nukkumaan päästä, meneekö kauan. Minä en tosiaan tiennyt , kauanko menee kun noin paljon aikaa näytti jo ollut kulunut, että sanoin sulle kohteliaasti, että tehdäänkö sitten näin: Mene ihan rauhassa nukkumaan ja saat pyöräsi aamulla heti kun sulle sopii. vastasit: "ok , hieno homma, käykö klo 10", sanoin että joo tehdään niin, ja toivotettiin hyvät yöt, ja pahoittelin asiaa vielä, sanoit: "ei mitään, kaikki hienosti". Sen jälkeen kerroin kuskille, että kuski voi rauhassa myös mennä nukkumaan, lopettaa stressaamisen , pyörän voikin viedä aamulla, kun kello on jo paljon.
yhtäkkiä sä soittelekint parin tunnin päästä keskellä yötä kännissä kuin käki ja haukut ja syyttelet, huudat ja meuhkaan, ihan ihme tekstiä, valitat sitä kun prätkää ei näy vieläkään vaikka siihen mennessä kaikki oli hienosti ja ok ja itse ehdotit että se tuodaan aamulla klo 10?!!? ilmoitat vielä tehneesi rikosilmoituksen pyörästä klo 14 päivällä, kun ei ollut kuulunut?! kuski kuunteli puhelun vieressä, ei ollut tyytyväisen oloinen tilanteeseen ainakaan. ja sen jälkeen en ole hänestä itsekään kuullut.
EN OLE sulle sanonut että en liity asiaan mitenkään, valitettavasti nyt näytän liittyvän, sehän on selvää. VAAN olen sanonut, että en valitettavasti moottoripyörästäsi tiedä tällä hetkellä yhtään sen enempää kun sinäkään.
enkä ole sanonut, että mainosta vaan nimeäni ihan missä haluat, vaan sanoin että MAINOSTITPA sitten niemeäni tai tätä asiaa ihan missä tahansa, niin mä en silti asiasta tiedä yhtään sen enempää tällä hetkellä.
vaikka kuinka jankutat mulle samoja asioita tai mä sulle, tai tästä väitellään , niin harmi kyllä se ei nyt vaan hyödytä mitään eikä tämä asia sillä etene. TIEDÄN että voisin kertoa sulle tyypin nimen ym mutta ihan omasta periaattestani mä en sitä aio nimeä sanoa. tyyppi näytti sulle ajokorttiaan ja pyysi ottamaan ylös, se olisi kannattanut tehdä niin tietäisit todennäköisesti missä pyöräsi tällä hetkellä on. Uskon ja toivon ja tiedänkin, että tämä henkilö tulee järkiinsä ja ottaa itse vielä yhteyttä,melko varma olen siitä. Ja toisekseen, mulla on kyllä edelleen ihan täysin sama numero käytössä,mistä ollaan sun kanssa lähetelty viestejä ja soiteltu.. ole hyvä käske ystäväsi poliisin soitella vaan siihen. ja ihan rohkeasti soita vaan itsekin jos asiaa on. Se oli kyllä yhdessä vaiheessa kiinni muutaman päivän kun tuli oltua mökillä tuolla vähän kauempana, mutta kyllä se ihan toimiva liittymä on tähän mennessä ollut.
Olen kyllä tietoinen että olen tähän osallisena, kiitos vain. Ja valitettavasti, niin harmillista kun onkin, niin mä en tiedä tällä hetkellä pyörästäsi yhtään sen enempää kuin sinäkään. Laitoin sulle eilen tai ehkä toissapäivänä viestiä, että nyt laitan kaikki peliin ja yritän saada tämän ihmisen kiinni vlopuna aikana. Jos ei onnistu niin sitten yritän keksiä asiaan jonkun muun ratkaisun.
joo kyllä tässä innolla odotellaan miten tämä show saa päätöksensä.
oli miten oli, täällä tai missään muualla mun nimen levittäminen tai asian päivittely ei asiaa ratkaise tai helpota sun prätkän löytämistä millään tavalla. ole hyvä ja pyydä ystävääsi poliisisetää ottaa yhteyttä ihan mun omaan numeroon, siihen samaan, mistä olet itsekin mut saanut kiinni. se on ihan täysin toimiva numero ja ollut mulla käytössä kokoajan.
nyt hyvästelen tämän keskustelupalstan tähän paikkaan. alkoi tulemaan linkkiä muualta tähän sivustoon, ja tuli luettua kaikki nyyhkytarinat, nyt ollaan sitten vuodateltu kaikki yhes koos. hyvää jatkoa teille.
huhhuh, en nyt ihan kaikkia kommentteja jaksanut lukea, sen verran tekstiä.. mutta selvitän nyt sitten vielä sen verran: tiedän kyllä, että mopon palauttaminen ei asiaa ratkaise, ja myöskin olen muutaman kerran jo maininnut että tiedän olevani osallinen tähän. Ei kuulu tapoihin kenenkään nimeä huudella, joten en mene poliisin juttusille, kun ei muhunkaan päin nyt ole kukaan ottanut yhteyttä (vaikka näin kovasti väitetään) täysin toimiva liittymä ja kotiosoitekin luulis olevan tiedossa. Ja toinen asia on se että en ole tästä kyseisestä henkilöstä kuullut sen jälkeen mitään, mutta tiedän vielä kuulevani. Eli heti kun hänestä kuulen niin kerron tilanteen JA TIEDÄN että henkilö silloin itse palauttaa pyörän ja varmasti asiaan tulee selkeyttä enemmän, uskokaa poismieluummin en kävele sinne poliisilaitokselle kenenkään nimeä sanomaan, vaikka se niin hienolta ja helpolta kuulostaakin. kovin näyttää ihmisiä tämä tapahtuma kiinnostavan , niin oli pakko käydä korjaamassa kommentit.
Eikä tässä ole tarkoitus puolustella tai itseä puhua pois tapahtuneesta, tuli vaan luettua noita tekstejä ja pakko oli päästä korjaamaan, sellaista tekstiä tuli luettua. ja jos herranjumala yleisellä keskustelupalstalla kerron koko tarinan niin ei tässä varmaan juttua ihan kiistämässä olla. mutta älkää hyvät ihmiset vaivatko päätänne näin pieneläl asialla, joka ei oikeastaan teille pätkääkään kuulu. tämä on ihan täysin minun , xxxx:n ja kolmannen osapuolen välinen ongelma. ja kiitos avustanne, mutta tiedän ihan täysin mitä on tapahtunut, missä mennään, ja mitä tulee tapahtumaan todennäköisesti, eli ei tarvitsee tässäkään asiassa sen enempää valaista. ja kiitokset vielä! älkää te sitä stressailko mitä mulle koituu tai muille, se on ihan täysin jokaisen osallisen oma ongelmansa. hienoa tosin, että kiinnostaa ja olette noinkin aktiivisesti osallistuneet tähän keskusteluun. pitäähän soppaa aina hämmentää vähän lisää jos mahdollista.
VIELÄ lisäys.. en todellakaan ole kävelemättä poliisilaitokselle kertomaan kenenkään nimeä sentakia että haen jonkun ihmisen arvostusta.... Mulle ei edelleenkään ole yksikään poliisi soittanut, eikä yrittänyt mielestäni tavoitella sen kummemmin, joten ennemin odottelen että olen yhteydessä kuskin kanssa, kun tiedän sen tapahtuvan pakostikin jossain vaiheessa, tietysti toivon että mahdollisimman pian... eli ei siis tarvitse syyttä suotta vielä toimia omia periaatteitani vastaan. ja sen jälkeen kun olen tavoittanut kyseisen henkilön, jolla ei tällä hetkellä ole harmainta hajuakaan tilanteesta missä mennään , asiat ovat varmasti paljon selkeämpää kaikille, enkä minä tästä kaikkia syitä selkääni saa, tiedän senkin. Joten älkää hyvät ihmiset huoliko, ei tässä kovin pahasti ole vielä kenellekään käynyt.
ohhoh.. tiedän kyllä että juttu varmasti etenee nopeammin jos sen kulkua nopeutetaan. eli jos menen omin avuin poliisilaitokselle. mutta edelleen, mielummin juttelen ensin kuskin kanssa. asia loppuunkäsitelty. hyvät yöt ja loppukesät.
hahaha, voi teitä. siinäpä teille ja kysymyksillenne sitten oikeen pähkinä purtavaksi, toivottavasti ette asian kanssa yöunia menetä. jokainen tyylillään. voin sanoa että näiden kommenttien jälkeen sitä vasta tekeekin mieli marssia suoraan poliisisedän juttusille, ihan taitaa olla heti ensimmäinen asia aamulla herätessäni..ihmiset jotka eivät asiasta juuri mitään tiedä, tai ihmisestä mm minusta, ovat yleensä hyvin huonoja neuvoja antamaan tai mitään muutakaan ohjeistusta asiassa varsinkaan luonteeni tai älykkyyteni analysoimisessa.. huhhuh, sainpas hyvät naurutkin tälle illalle vielä. NYT tosiaan unten maille, hyvää yötä.![]()
"Nytt kun puol suomi tietää nimes ja misä asut niin en ihmettelis jos joku kävis"
valuu jo vedet silmistä...
tervetuloa!![]()
Sä oot sitten ikävä ihminen.Niin mitenkäs se taas menikään?
Loppuratkaisu vähän vaan jännittääääääää![]()
onpas tässä ollut viihdettä![]()
![]()