Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muista kuitenki mennä sinne treffeille väärällä nimellä, näin iha niinku hyvänä pilana. Esittele itses vaikka hmm...Lähetkö Sanna treffeille? Oma pyörä löytyy ni ei tarvii jännää et tulis uus tälläne halooHurahti mukavasti aikaa työpäpäivästä ku luki ketjun läpi, kiitos siitä.
Tuohan oli hyvä linkki, neitikin paikalla.
Ääh, tuntuu aika omituiselta.. Miksi hitossa se olisi mustamaalannut itsensä, edes julkisuuden takia. Kun Kyseinen neiti etsii googlesta tietojaan niin ekalla sivulla tulee muron sivu, jonka otsikkona: "Varastettu GSXF 750". Enkä usko, että edes Camolla olisi mitään syytä mustamaalata ketään tai siis kun tämähän olisi todella törkeä kunnianloukkaus..Mielenkiintoista, että Camo ja San kumpikin käyttää lauseen lopettamiseen kahta pistettä.
Jep, aika tyhjästä polkaistuja teorioita - itsellänikin sama tapa..Ääh, tuntuu aika omituiselta..Mielenkiintoista, että Camo ja San kumpikin käyttää lauseen lopettamiseen kahta pistettä.
Vissiinkään nyt noiden modesekoilujen jälkeen ei ole viestejä poisteltu, aika ahkerasti olen tätä lukenut enkä ole semmosta huomannu. Eräs mode vaan vähän innostui niin taisi ensin poistaa viestejä ja sitten lukotti koko topicin, mutta ei tätä shaibaa tähän topicciin..Taitaa olla käytössä Pohjois-korean malli...Oon seurannu tätä kännykällä joten 100% varma en ole, mutta muroa selatessa tulee sellanen kuva, että tästä ketjusta katoilee edelleen viestejä. Jos näin on, alan olla todella kypsä .orgin moderointiin - tai ainakin niihin modeihin jotka niitä viestejä poistelee.
Ei mene vaan mulla jakeluun, miksi tässä pilattaisiin ensinnäkään tuon yhden tytön maine, joka vieläpä myöntää osallistuneensa rikokseen (eikös väärällä nimellä esiintyminen sellainen ole) sekä on ollut varkaana myös tässä ja senkin myöntänyt. Aika kieroutunut huumorintaju jos kaiken takana olisi tuo tyttönen..Pikkuhiljaa ketjua seurattuani tulee mieleen TROLLI..
Ellei tavoite ole päästä seiskan kanteen... Julkisuutta se on negatiivinenkin. Ja kukaan ei hetken päästä muista mistä nimi on tuttu. Tämähän toimii tuolla poliitikkojen parissa mainiostiEi mene vaan mulla jakeluun, miksi tässä pilattaisiin ensinnäkään tuon yhden tytön maine, joka vieläpä myöntää osallistuneensa rikokseen (eikös väärällä nimellä esiintyminen sellainen ole) sekä on ollut varkaana myös tässä ja senkin myöntänyt. Aika kieroutunut huumorintaju jos kaiken takana olisi tuo tyttönen..Pikkuhiljaa ketjua seurattuani tulee mieleen TROLLI..
<s>Jos tämä on totta, niin moderaattoreina on täysin vääriä ihmisiä. Jos jotain pitää poistaa, oletan että lukijat saavat perusteluita moiselle toiminnalle.</s><s>Tumeetin viestin jälkeen oli yksi tai kaksi kommenttia joita ei enää ole. En tiedä oliko niissä suurtakaan lisäarvoa/-infoa itse aiheeseen, mutta ilmeisesti ne jotakuta silti ärsytti.</s>