Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei muuta, kuin Seiskaan vinkki, niin saat jotain "kipurahoja."Joo, onhan tää aika koominen tapaus.. Kohta mie rupeen myymään sitä lööppilehdelle (Kun tää neito on kierrelly joitain missikisojakin näköjään..) -Iltalehden otsikkona "Missi katosi varastetulla moottoripyörällä" voisi nopeuttaa tyypin löytymistä![]()
Harmi kun se ei ihan kärkeen oo kuitenkaan päässyt, eikä sillai olis niin mehevä juttu kuin vaikka 'Viivi' olis sen täältä hakennu. Mut ehkä siksikin mä menin niin helppoon kun se räpytteli tummia silmiään tossa noin...![]()
Naikkosen henkilöllisyys on siis tiedossa? Sehän on loistava juttu.No voi että niin... tää menee nyt vielä naurattavammaksi![]()
Sen 2 prepaid numeroa on kiinni yhä, ja 2 omalle nimelle otettua normaalinumeroa on ollut kiinni myös kaiken aikaa (lähettämäni viestit 'odottaa toimittamista'...) Mutta.
Olen saanut muijan kiinni facebookista, ja se on jopa ruvennut vastailemaan. Vastaukset on jotain ihme selittelyä vaan, ja pyörä on kuulemma tuolla miehellä, ja tää muija ei mulle anna sen miehen nimeä tai muuta yhteystietoa :S - Sitten selittelee vielä että älä mua pommita näillä viesteillä, kun "en tiedä pyörästä yhtään enempää kuin sinäkään" , ja yks toistuva kommentti on "minä en asiaan liity enää millään tavalla"...![]()
![]()
Poliisin kanssa juttelin torstaina, ja eivät olleet sillon vielä tavoittannu tätä naikkosta juttusille...