• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu GSXF 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Camo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään vielä soittelin tuolle asiaa hoitavalle poliisille (viikko siitä kun viimeksi), ja ei ollut saanut tyttöä tavoitettua. -tai nyt ei ollut kuulemma vähään aikaan kokeiltu :S Mutta kai se on kiireenpiäkin hommia tosiaan.. pyysin sitten vaan vakuutusyhtiöitä varten uutta raporttia, kun tilanne on vähän elänyt...

perusmeininkiä.. poliisia ei kiinnosta, kun ei valtion kirstuun tosta kilahda jenejä.. annas olla jos olisi kyseessä joku suurempaakin suurempi kriminaali, joka ois vetäny tummennetulla visiirillä kameratolppaan yli 30km/h ylinopeutta... ;p

No toivottavasti homma alkaa pikkuhiljaa edetä.

perusmeininkiä.. poliisia ei kiinnosta, kun ei valtion kirstuun tosta kilahda jenejä..  annas olla jos olisi kyseessä joku suurempaakin suurempi kriminaali, joka ois vetäny tummennetulla visiirillä kameratolppaan yli 30km/h ylinopeutta... ;p

No toivottavasti homma alkaa pikkuhiljaa edetä.
Katsos kun niillä on tärkeempää tekemistä, valvoa tuusulanväylää yötä myöten
smile_org.gif

Valvontaa

Mä olisin kyllä täsä vaiheessa jo ite mennyt sen naisen hakee ja viennyt polisiasemalle,ja niille vielä lasku työstä/bensan kulutuksesta!!!

No tillee tietytti, et ketkinopeuktien latkeminen nollapilkkukuutkiltalla tunnitta vähentää kuolemia 100 plotenttia. Niih. Ku otetaa kiinne ykt joka vetää tota vauhtia niin taat palanee atiat. Nih.

Noniin.. kiitos kommentoinnista..

En tosiaankaan tiedä mikä teidän kuvio on ollut, kyllähän se voi olla että suakin on 'kusetettu'.

Mun näkökulmasta se on ainakin VARMA, että mua kusetettiin. "Pariskunta" haki mopon kahdeksi päiväksi, ja siitä on nyt kolme päivää vaille kuukausi. Ja sä olet ainoa kontakti tähän tapaukseen...

oli miten oli, täällä tai missään muualla mun nimen levittäminen tai asian päivittely ei asiaa ratkaise tai helpota sun prätkän löytämistä millään tavalla. ole hyvä ja pyydä ystävääsi poliisisetää ottaa yhteyttä ihan mun omaan numeroon, siihen samaan, mistä olet itsekin mut saanut kiinni. se on ihan täysin toimiva numero ja ollut mulla käytössä kokoajan.

hahaa
biggrin.gif
EIkös tämän tarinan Brooke Forrester voisi nyt ihan itse käydä kertomassa poliisisedälle pyörän puhaltaneen pojan nimen ja / tai pyörän sijainnin jos tiedossa on? Miksi poliisin pitäisi yrittää soittaa neitille??? Tonne Loviisankadulle on melko lyhyt matka ympäri lahtea ja setäsinisiä on helppo lähestyä jos on puhtaat jauhot pussissa  
cool.gif
On varmaan parempi vaihtoehto jotta tulee haku päälle ja sitten haetaan työpaikalta tms. "ei niin kiusallisesta" paikasta. Linkatkaa tämä juttu nyt johonkin iltalehteen ihan samantien niin saadaan lisää julkisuutta ja virkavallan on "pakko" reagoida kun asiasta tehdään kunnon soppa. Karpolle vois joku kanssa soittaa  
062802jumpie_prv.gif

Eipä taida olla mammallakaan enää paljo välii vaikka tulee merkintä rekisteriin ja sakot
tounge.gif
(ellei sitten ole jo?!!?)

Back