• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu GSXF 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Camo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mielenkiintoista millä kytät löyti tapauksen? Mitä tietoja annoit, prepaid-numeron? sillähän se hyvällä mäihällä löytyy.

Onko tämä nyt niitä tapauksia kun ei huudella POLIISIT ON PERSEESTÄ ;)

Onhan se kyllä hienoa että maailmassa on tällaista luovuutta, ja kekseliäitä ihmisiä kuitenkin!! Otetaan tosta pyörä ja ratsastetaan auringonlaskuun
smile_org.gif
-Keksitään vielä maailman hassuimmat selitykset ja sitten laitetaan puhelin kiinni, niin kaikki on hyvin
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif

Alkaa kyllä jo vitutuskäyrä nousta. Muijan nimi on tiedossa, mutta ei saa kiinni noista norminumeroistakaan (eikä niistä vanhoista prepaideista..). -Muija on jossain sitten sen äijän kanssa kiertelemässä suomea tms.. Muijan kirjat on täällä lahdessa, mut hiljaista oli sielläkin, kun kävin pihalla katselemassa onko mopo siellä..eikä oltu kotonakaan, vittu saatana
smile_org.gif

Poliisikaan ei ole noita vielä tavoittanut, eikä saanut naista edes langan päähän. pennut luulee että voi tehä ihan mitä vaan, yhden kesälomaviikon suunnitelmat meni jo uusiksi, ja ens viikolla olis taas ollu 'pakkotarvetta' mopolle. Perhe joutuu alkaa käyttää junaa, kun mä tarvin sitten pakosti autoa. - vittu saatana ...

Jännittävämpi juttu, kuin monet jännityskirjat. Sääli vaan, että kohteena on jotain noin henkisesti/rahallisesti arvokasta
sad_orig.gif
Toivotaan, että ensi jaksossa on pyörä löytynyt ja "saunat" saunottu varkaan kanssa.
biggrin.gif

Joo, onhan tää aika koominen tapaus.. Kohta mie rupeen myymään sitä lööppilehdelle (Kun tää neito on kierrelly joitain missikisojakin näköjään..) -Iltalehden otsikkona "Missi katosi varastetulla moottoripyörällä" voisi nopeuttaa tyypin löytymistä
smile_org.gif

Harmi kun se ei ihan kärkeen oo kuitenkaan päässyt, eikä sillai olis niin mehevä juttu kuin vaikka 'Viivi' olis sen täältä hakennu. Mut ehkä siksikin mä menin niin helppoon kun se räpytteli tummia silmiään tossa noin...
nixweiss.gif
Ei muuta, kuin Seiskaan vinkki, niin saat jotain "kipurahoja."  
wink.gif

No voi että niin... tää menee nyt vielä naurattavammaksi
smile_org.gif

Sen 2 prepaid numeroa on kiinni yhä, ja 2 omalle nimelle otettua normaalinumeroa on ollut kiinni myös kaiken aikaa (lähettämäni viestit 'odottaa toimittamista'...) Mutta.

Olen saanut muijan kiinni facebookista
smile_org.gif
, ja se on jopa ruvennut vastailemaan. Vastaukset on jotain ihme selittelyä vaan, ja pyörä on kuulemma tuolla miehellä, ja tää muija ei mulle anna sen miehen nimeä tai muuta yhteystietoa :S - Sitten selittelee vielä että älä mua pommita näillä viesteillä, kun "en tiedä pyörästä yhtään enempää kuin sinäkään" , ja yks toistuva kommentti on "minä en asiaan liity enää millään tavalla"...
smile_org.gif

Poliisin kanssa juttelin torstaina, ja eivät olleet sillon vielä tavoittannu tätä naikkosta juttusille...

Akka todennäköisesti kuitenkin tietää missä mies luuraa niin eiköhän kytät viimeistään saa sen sijainnin akasta puristettua pihalle..

Kannattaa ottaa nuo facebook-keskustelut talteen. Jossa se sanoo ettei kerro nimiä. Eli tietää mutta ei kerro

Minä en liity asiaan enää mitenkään .......  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
:Voi helvetti,tota pitää muistaa aina kun on jottain epäselvyyksiä hällä väliä asiasta,toi on niiiiin tyypilistä blondia et  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
:

No hei,siit on 2 kuukautta kun pöllisin sun pyörän,vanha juttu jo mä en liity siheen asiaan yhtään ENÄÄ  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

No voi että niin... tää menee nyt vielä naurattavammaksi
smile_org.gif

Sen 2 prepaid numeroa on kiinni yhä, ja 2 omalle nimelle otettua normaalinumeroa on ollut kiinni myös kaiken aikaa (lähettämäni viestit 'odottaa toimittamista'...) Mutta.

Olen saanut muijan kiinni facebookista
smile_org.gif
, ja se on jopa ruvennut vastailemaan. Vastaukset on jotain ihme selittelyä vaan, ja pyörä on kuulemma tuolla miehellä, ja tää muija ei mulle anna sen miehen nimeä tai muuta yhteystietoa :S - Sitten selittelee vielä että älä mua pommita näillä viesteillä, kun "en tiedä pyörästä yhtään enempää kuin sinäkään" , ja yks toistuva kommentti on "minä en asiaan liity enää millään tavalla"...
smile_org.gif

Poliisin kanssa juttelin torstaina, ja eivät olleet sillon vielä tavoittannu tätä naikkosta juttusille...
Naikkosen henkilöllisyys on siis tiedossa? Sehän on loistava juttu.

Ota tosiaankin visusti talteen nettikeskustelunne, kyllä sinulla pitäisi olla oikeudelliset perusteet lähteä vaatimaan korvauksia häneltä, jollei sitä ukkelia saada kaivettua mistään. Tieto rosikseen joutumisesta saattaisi bimbo blondinkin muistia virkistää kummasti.

Jeps, henkilöllisyys on tiedossa... Mut poliisit ei ole (mun tietääkseen) vieläkään tavoittanut  
nixweiss.gif
. Mut jos joku tätä kautta tuntee tai tietää kaverin kaverin kautta tällasen tyypin kun "EDIT: NIMI POIS, ei tykännytkään siitä...", niin saapi heittää vinkkiä missä liikkuu (lahdessa siis asuu, mut ei "tavattavissa"..)

Mulle toi naikkonen laitto viimeksi maanantaina viestiä että: "sain kuskin nyt kiinni, sanoi palauttavansa pyörän ja soittavansa sulle itse, jotan anna puhelinnumerosi. Soittelee kuulemma jo tänään sulle." ja "ihan periaattesta en kaverini nimeä kerro." -Mut tän jälkeen ei taas mitään ole kuulunut.

Varmaan dissannut minut sieltä facebookista, ettei viestit mene edes perille...

Jotenka parempi vissiin luovuttaa ja ootella jo ens kevättä, jos sitten budjetti antais myöten uuteen menopeliin ...

Miksi et kokeile tuota mallitoimistoa jossa hän työskentelee. Jätä sinne viesti että voisko kertoa missä sun pyöräs on, luulis että alkaa työnantajakin kyselemään mikä on homman nimi.

Seiskaan vinkkiä, saat taatusti vinkkipalkkion....

Tsemppistä!

Eikä löydy sitä miestäkään tuolta fb-kavereista?
sad_orig.gif

On kyllä tosi paskamainen juttu.. Mutta kyllähän tämä juttu varmasti vielä selviää, kun henkilöllisyys on tiedossa. Ennemmin tai myöhemmin vaikka jossain ratsiassa tms. niin etköhän sinä jotain saa takaisin!
smile_org.gif

Pyörän kunto voi sitten olla löytyessä mitä vaan..

Liekkö joku ammattirikollinen/sossupummi, yleensä ne on just näitä. Ettet saa latin latia. Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta
smile_org.gif

No huh huh. Kaikenlaisia tyyppejä. Jos sen naisen tiedot on tallessa ja poliisikin tietää ne, niin ko. 'leidi' on kyllä kurkkuaan myöten kusessa, kunhan se saadaan kiinni. Ja jää varmana kiinni, koska tuo tyyppi vaikuttaa idiootilta vastauksineen ja selittelyineen. Toivottavasti sen jälkeen saa puristettua irti sen pyörän vieneen henkilöllisyydenkin.

Jotenkin vaan tuntuu siltä, että se pyörä saattaa olla jo paalussa ja sen takiakin voidaan asiaa piilotella. Tai et mopo on myyty osina tms.

Ei muuta kuin toivotaan, että molemmat tyypit saa kuonoonsa tuosta hommasta (siis 'vuokraajat'). Sen naisenkaan on ihan turha sanoa, ettei ole syyllinen. Jos se ei oikeasti olisi, niin se ois käyny jo poliisin kanssa juttelemassa ite sen jälkeen, kun sai tietoonsa, et rikosilmoitus on tehty. Syytön ois käyny selvittämässä asiaa - ainakin minä olisin tuossa tapauksessa.

Back