Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tontze sanoi:Mulla taas toimii muuten hyvin, mutta tasakaasulla kun loivaan alamäkeen menee ~2500rpm, yskii ja nykii ja poksauttaa välillä ilmansuodattimeen, ruiskukone kyseessä .. Melko vittumainen ajaa.
Mistähän tuota pitäisi lähteä hakemaan vikaa ?
Muoks: Niin ja venttiilivälykset tarkastettu noin 10tkm sitten, olivat kohillaan.
Jouni K sanoi:Omassa Varressa samaa oiretta, nyt just on tuolla huollossa jossa katsoo venttiilit samalla, saas nähdä on mitään vaikutusta ja onko yleensä mitään säädettävääkään. Etuvaimennin tihkuu ja siihen uutta osaa ml. jäykempää jousta kun minulle se on löysähkön oloinen. Jotain varmistelevia vaihtoja samalla kun 80tkm alkaa olla täynnä. Tuo Palmerin pleksi on loistava, ei tarvii tulppia alle satasen nopeuksissa. Samoin nuo Mivv- vaimentimet on hyvä-ääniset ihan killereiden kanssa.
xl 1000 offroad sanoi:Joo, mä nyt aloin tarkistaa ventiilin välyksiä. Kakkos pytyllä näyttäs pako ventiili olevan suht ok mutta imupuolelle en saa rakotulkin yhtään liuskaa menemää. Mitäs sitten pitää tehdä, ei ole aikaisemmin ventiilien kanssa tarvinnut pelata?
tontze sanoi:Kerrohan tuloksia tänne jos ajo paranee, ja mitä siellä sitten tehtiin![]()
Bacalao sanoi:No niin olis eka työmatka takana ja muutama muu kilometri.. olis kyssäreitä
1. jos ei ole 2v.. vaihdettu jarrunesteitä niin onko kiire jo ?
2. miksi kello nollaantuu ku käynnistää (olisko akku?)
3.miks toi honda on niin hauska peli ?
kiitti etukäteen....
miks toi honda on niin hauska peli ? JHJ sanoi:Millaista pleksiä suosittelette himpun yli 180cm kuskille?
Nyt pyörässä on MRA:n 48cm korkea säädettävällä lipalla oleva pleksi.
Jumalaton meteli kypärässä ja lipan asennon muuttaminen ei vaikuta juurikaan.
Hieman kyyristymällä hiljenee.
Onko homma niin yksinkertainen,että hommaan vain korkeamman pleksin?
raulo1 sanoi:Mulla on SD01 malliin itselleni vähän liian korkea.Jos sulla sama malli, niin vaihto?
JHJ sanoi:Millaista pleksiä suosittelette himpun yli 180cm kuskille?
Nyt pyörässä on MRA:n 48cm korkea säädettävällä lipalla oleva pleksi.
Jumalaton meteli kypärässä ja lipan asennon muuttaminen ei vaikuta juurikaan.
Hieman kyyristymällä hiljenee.
Onko homma niin yksinkertainen,että hommaan vain korkeamman pleksin?
Jouni K sanoi:Tätä kysymystä on tässäkin ketjussa käsitelty melko monta kertaa, itse ratkaisin asian Givin pleksillä ja asentamalla http://www.palmerproducts.co.uk Varaderolle tehdyn kiinnikkeen. Loistava minulle.