pitkäkoipi sanoi:Mulla orkkispleksi meinasi kans repiä pään irti ja sai äkkiä päänsärkyä. Koitin myös kaverin pidempää (Givi?) pleksiä eikä se ollut paljon parempi. MRA:n lipallinen toimii yläasennossaan ok. Korvatulppia tosin käyttää mielellään, koska kyllä sitä kuminaa vieläkin tulee jonkun verran. Ilmavirta ei kuitenkaan hakkaa päähän häiritsevästi. Ajan yleensä aina poutasäällä ja valoisalla visiiri auki aurinkolasit (kivenkestävät) päässä, eikä ilmavirta ole ongelma. Pleksin lipan ja visiirin alareunan väliin jää pienehkö väli korkeussuunnassa. Pituutta mulla on karvan alle kaksi metriä.
Mulla toi MRA:n pleksi taas on ihan ala-asennossa ja kiinnitettynä pyörän alempiin pleksinkiinnitysreikiin. Ei revi päätä ja huminaa on sen verran, että ehkä tekis mieli käyttää tulppia, mutta tulppia ei ole pakko käyttää. Lisäksi kypärän tuuletus päälaelta toimii hyvin ja käsin koittaessa kypärän päällä on kova ilmavirta pleksin suunnalta. Pyörän etupäätä on madallettu pari senttiä ja sen takia varmaan pitää pleksin olla niin alhaalla kuin mahdollista. Olen 190 pitkä.