TiuSo
MotOrg ry jäsen
Jii_Koo sanoi:Kai sinulla oli sentään talvirenkaat alla?
...jaa niin autossa... Talvirenkaat on tietty vankasti grillin takana terassilla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jii_Koo sanoi:Kai sinulla oli sentään talvirenkaat alla?
Hesekiel sanoi:Niiiiiiiiiin se talvi saapuu
Olikos arvon varreilijoilla millainen kausi kilometrien suhteen?
Hesekiel sanoi:Niiiiiiiiiin se talvi saapuu
Olikos arvon varreilijoilla millainen kausi kilometrien suhteen?
Mikko76 sanoi:Karvan yli 13 tuli varren mittariin ennen mopon vaihtoa. Ja kohta 4 tonnia kurvailtu CBF:llä.
Alkaa olla jo ikävä sorateitä. Jos vaikka ruiskuvarre ensi kesällä.![]()
Itsellä reilu 16 tuhatta (alkuinnostusta)
ja vielähän tuo pihassa on.....TiuSo sanoi:Minulla saman verran kuin Hesekielilla, ja oikeastaan missään en käynyt![]()

Halpojahan nuo tavallaan olisivat, kun vielä olisi paikka ja vehkeet vääntää vanteelle, ja joku joka opettaisi. Esim. Heidenau K-60 Scout takarengas on aika rankka vääntää jossei ole tekniikka hallussa... Jos vie rengasliikkeeseen niin aika monessa paikassa saat laskea ainakin 50e vanteille laitolle ja tasapainotukselle. Alta alle - hinnoista ei ole mitään hajua. Eli nettirenkaisiin aika herkästi tulee lisähintaa ainakin se 50e ja enemmänkin josset itse ota pyörää irti.
Nytkin on varastossa itsellä ollut Dunlopin trailmax eturengas jossa on jäljellä pintaa reilusti yli puolet ja joka mennee ensi kesänä alle, mutta ei huvittaisi siitä kenellekään maksaa...
Näin se on, ei tuo renkaanvaihto mahdotonta ole mutta järkeä täytyy käyttää. Ja tuon sisärenkaan puuttuminen tosiaan helpottaa hommaaRohkeesti vaan kokeilemaan itse sitä vaihtoa! Ei se oo ollenkaan vaikeeta, ku ei tarvii ees rikkoutuvaa sisäkumia varoa
Mulla on ittellä kolmet lyhyet biltsun raudat ja niillä pärjää hyvin! Vaikein homma oikeestaan on saada kumi ensin irtoomaan vanteen keskiuraan. Itse käytän viilapenkkiä apuna, myös laudanpätkä/kuormaliina yhdistelmälläkin onnistuu... Juutuupista löytyy hyvät ohjeet!
Tasapainoitus taasen hoituu billtsun tasapainolaitteella, eikä oo kallis!