Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse jo mainitsit sen parhaimman. Kyllä se iso D on. Ja eikun-P- sanoi:Kuinka monella Varre-kuskilla on Delvacit sisällä koneessa?
Öljynvaihto paikallaan ja mietiskelen sitä parasta öljyä Varreen...
-P-

Vinkura sanoi:yllättävän vähän kone nypyttää matalilla kierroksilla ja tosi kivasti vääntöä tuntuu olevan!

Vinkura sanoi:Saas nähä miten kulutus tämmösellä vehkeellä nopeusrajoitusten puitteissa on?

Mikko76 sanoi:Itse olen suunnilleen saman pituinen. Kokeilin orkkis, giwin korkeaa sekä Mra vario-touring pleksejä. Mikään noista ei kokonaan hiljentänyt paukutusta kypärään, ehkä noista Mra oli paras. Suunnitelmissa oli kokeilla matalaksi lyhennettyä pleksiä mutta varre menikin vaihtoon ennen kuin ehdin kokeilemaan.
Mikko76 sanoi:Tiedätkö onko suuttimia vaihdettu kun on putket vaihdettu avarampiin? Voipi olla seokset laihalla josta nypyttäminen ja paukkuminen johtuu? Mulla ainaki alkoi warre paukkumaan moottorijarruissa kun vaihdoin Leo-Vincen sliparit enkä laittanut suutinsatsia. Etenkin ilman killereitä paukutus oli melkoista.
Vinkura sanoi:Nypyttää se munkin mopo tasakaasulla ajaessa jonkinverran ja varsinkin silloin kun ajelee matalilla kierroksilla.Kaasarien synkkaaminen ja bensapumpun kärkien vaihtaminen ei juurikaan vaikuttanut asiaan,mulla on vakio suuttimet ja putket paikalla,niillä se ei paukuta putkissa moottorijarrutuksissa.
yason sanoi:Okei, hyvä tietää. Ja siis sekin, että nypyttämisestä ei välttis pääse eroon edes säätämällä.
Tuosta nykimisestä ei näyttäisi olevan ongelmia taajama-ajossa, eli ei meinaa sammua tai muuta, sen kun vain nykästelee tasavauhtia ajaessa enemmän tai vähemmän. Tuskin kannattaa ensimmäisenä lähteä etsimään korjausta, jos moottori ei siitä ihmeemmin kärsi?