Maza
,
No eipä varmasti, messiin vaan09.30. Yritän houkutella kaverin mukaan, kotarilla tosin mutta ei kai haitanne ketään?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eipä varmasti, messiin vaan09.30. Yritän houkutella kaverin mukaan, kotarilla tosin mutta ei kai haitanne ketään?![]()
Kyllä minakin pärjään omin eväin![]()
Rumble- ite ajattelin pärjätä pelkällä repulla, mutta jos sulla tulee enemmän tavaraa niin mun pakarille mahtuu sun kamoja.
Ilmota jos tarvetta niin otan tuosta mustekalaa mukaan.
Mun puh on 050 4149169 jos sattuu tarttemaan.....
![]()
Örkkikin mukana satoi tai paistoi!
Jos sovittaisiin kaakosta lähtevien kanssa jotain aikoja, esim:
8.00 LPR ABC
9.30 UTTI ABC
Siitä sitten vaikka 46:n ja 363:n kautta Asikkalaan?!?
-Shrek
Ai terassi kutsuuJuu ei nyt ehi mukaanjoskus toiste sitten...![]()
Pitäkää hauskaa, on ainakin hienot ilmat![]()
No ei terassi vaikka mieli tekisAi terassi kutsuuJuu ei nyt ehi mukaanjoskus toiste sitten...![]()
Pitäkää hauskaa, on ainakin hienot ilmat![]()
![]()
Mutta jep, törmäilemme vielä kesän kuvioissa![]()
Ootko lisännyt/vaihtanu nestettä vanhojen/kuluneiden palojen ollessa sisällä ja sittemmin vaihtanut uudet palat. Jos näin, niin voi olla liikaa nestettä kun männät painuneet uusien palojen vaihdon myötä sisään. Eli siis ootko kokeillu päästää ilmauksesta nestettä pois?Niin sit on vielä jotain ihme jarruongelmia busassa, ehtis niitäkään ihmetellä... etujarrut laahaa ja olen jo viiteen kertaan ne purkanut ja putsaillut ja herkistellyt. Alkaa jo kyrsii ajella hoitamassa asioita levyt punasina![]()
Olen ottanut joo pois nestettä, niin paljon että näkyy pinnan raja siinä silmässä. Monet kerrat putsannut ja rasvannut mut ei auta... levyt kuumenee vaikka ei koske etujarruun laisinkaan niin kuumiksi ettei kättä pysty pitää. Täytyy joku päivä purkaa vissiin kokonaan satulat, putsaa ja vaihtaa nesteet samalla. Ehkä kerran kokeilen herkistellä vielä...Ootko lisännyt/vaihtanu nestettä vanhojen/kuluneiden palojen ollessa sisällä ja sittemmin vaihtanut uudet palat. Jos näin, niin voi olla liikaa nestettä kun männät painuneet uusien palojen vaihdon myötä sisään. Eli siis ootko kokeillu päästää ilmauksesta nestettä pois?Niin sit on vielä jotain ihme jarruongelmia busassa, ehtis niitäkään ihmetellä... etujarrut laahaa ja olen jo viiteen kertaan ne purkanut ja putsaillut ja herkistellyt. Alkaa jo kyrsii ajella hoitamassa asioita levyt punasina![]()