• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varadero MMC- miitinki kesä-11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maza
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
09.30. Yritän houkutella kaverin mukaan, kotarilla tosin mutta ei kai haitanne ketään?
smile_org.gif
No eipä varmasti, messiin vaan
sport05.gif

062802moto_prv.gif

Rumble- ite ajattelin pärjätä pelkällä repulla, mutta jos sulla tulee enemmän tavaraa niin mun pakarille mahtuu sun kamoja.
Ilmota jos tarvetta niin otan tuosta mustekalaa mukaan.

Mun puh on 050 4149169 jos sattuu tarttemaan.....

sport05.gif
Kyllä minakin pärjään omin eväin
tounge.gif

mut pienellä varauksella mukana, tuli ehkä muutakin kiirellistä viikonlopuksi... ilmottelen perjantain aamupäivästä miten asiat
062802moto_prv.gif

Meinasi käydä kylmät... Vajaan 800 km työreissu pyörällä eilen ja takanen keskeltä sileä, kuvio poissa
crazy.gif

Ollut vähän kinthaalla jo jonkun aikaa, vetänyt 3,2 bar paineilla matka-ajoa. Ei uskalla sanoa varmaksi että kestäisikö viikonlopun yli, rengasliike sai kiireisen asiakkaan
tounge.gif

Toivottavasti huomenna on uusi kumi alla, uskotaan että tuolla ei pääse paljonkaan yli 14 tuhatta. Pitää vielä käydä sellainen parinsadan km työhomma perjantaina...

Kelit näyttää hyvältä, on melkein liiankin lämmintä!

Jaahas, keikka heitetty ja nyt pyörä irti ja rengaskauppaan. Piuhat irti netistä...

Tulen siis la-aamuna Idänpään Nesteelle 10.30, siitä se lähtee
smile_org.gif

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Oolsprait! Mökkikapasiteetin tarvekin jotakuinkin selvillä.
vahvistan vielä porukan Campinkiin. Noissa mökeissähän on tilaa jos joku innostuu vielä ja lisääkin niitä sitten saa.

ja minä siis klo 10.30 Idänpäässä; jos Rumble kuvioissa niin ensin 8.30 Keimolan Kessu..

Ai hitto, huomenna pääsee kesän ekaan reissuun
062802jumpie_prv.gif

sport05.gif
sport05.gif

Juu ei nyt ehi mukaan  
sad_orig.gif
  joskus toiste sitten...

Pitäkää hauskaa, on ainakin hienot ilmat  
062802moto_prv.gif

Niin sit on vielä jotain ihme jarruongelmia busassa, ehtis niitäkään ihmetellä... etujarrut laahaa ja olen jo viiteen kertaan ne purkanut ja putsaillut ja herkistellyt. Alkaa jo kyrsii ajella hoitamassa asioita levyt punasina
crazy.gif

Niin sit on vielä jotain ihme jarruongelmia busassa, ehtis niitäkään ihmetellä... etujarrut laahaa ja olen jo viiteen kertaan ne purkanut ja putsaillut ja herkistellyt. Alkaa jo kyrsii ajella hoitamassa asioita levyt punasina  
crazy.gif
Ootko lisännyt/vaihtanu nestettä vanhojen/kuluneiden palojen ollessa sisällä ja sittemmin vaihtanut uudet palat. Jos näin, niin voi olla liikaa nestettä kun männät painuneet uusien palojen vaihdon myötä sisään. Eli siis ootko kokeillu päästää ilmauksesta nestettä pois?

FireBlade.....
Huomenaamulla klo 8:00
ABC Auranlaaksolla ....... Pistä ny vielä viestiä tänne jos satut lukasemaan, jollet niin toki silti odotellaan teitä saapuvaksi.
eiku pakkaamaan, ja huomenna --->
dualdero.gif
varabluu.gif

joo tullaan, just tyhjentelin pressun pois takapaksista ja säädin hieman takaiskaria ja öljysin ketjut  
062802moto_prv.gif

paitti te ajatte edellä koska meillä ei oo navii
smile_org.gif

ace76 ajan varmaan hallituksen kanssa sunnuntaina takaisin päin Valkkarin kautta, veljeni asuu siellä perheineen ja meinasin käydä moikkaamassa
smile_org.gif
, mutta lauantaina mennään suunnitelman mukaan
smile_org.gif

crazy.gif
Ootko lisännyt/vaihtanu nestettä vanhojen/kuluneiden palojen ollessa sisällä ja sittemmin vaihtanut uudet palat. Jos näin, niin voi olla liikaa nestettä kun männät painuneet uusien palojen vaihdon myötä sisään. Eli siis ootko kokeillu päästää ilmauksesta nestettä pois?
Olen ottanut joo pois nestettä, niin paljon että näkyy pinnan raja siinä silmässä. Monet kerrat putsannut ja rasvannut mut ei auta... levyt kuumenee vaikka ei koske etujarruun laisinkaan niin kuumiksi ettei kättä pysty pitää. Täytyy joku päivä purkaa vissiin kokonaan satulat, putsaa ja vaihtaa nesteet samalla. Ehkä kerran kokeilen herkistellä vielä...
tounge.gif

Huhhuh, tänään vaihdettu etujarrupalat ja olin iltalenkillä vähän "asetuttamassa". Tuossa parkkiksella alkoi ABS- valo vilkkumaan ketjunrasvauksessa. Sammutin ja käynnistin ja muutamankymmenen metrin lenkki eikä mitään ongelmaa tuntunut olevan. Pikkasen tuli Murphy mieleen.
crazy.gif

Nähdään H-linnassa
sport05.gif

Back