• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varadero MMC- miitinki kesä-11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maza
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ehdottomasti mukana..satoi tai paisto. Ilmatieteensivuilla ainakin näyttää linjalle Hml-JKL-saarij. Lauantaina aurinkoista/puolipilvistä 25-26 C
033102beer_1_prv.gif

nii pysähdytään vaan niin usein kun hyvältä näyttää
wink.gif
kahvin lisäksi nikotiini on myös tarvittava vitamiini, joskus nuorempana tuli poltettua ajaessa(kaveri kyydissä)....ei siitä montaa kertaa tarvinnu imaista

Örkkikin mukana satoi tai paistoi!
Jos sovittaisiin kaakosta lähtevien kanssa jotain aikoja, esim:
8.00 LPR ABC
9.30 UTTI ABC

Siitä sitten vaikka 46:n ja 363:n kautta Asikkalaan?!?

-Shrek

Da, Mikko76 sai oikean kioskin kuvaan! Sieltä me sitten lauantaina jatketaan 12 jälkeen, aluksi 7 km Vääksyn suuntaan ja siitä oikealle Pätiäläntielle...

Tämän ketjun toisella sivulla on se minun tekemä reittiehdotelma, olkoon se vaikka matkaoppaana. Minä olen hyvä pääsemään jonnekin, vaikka välillä eksynkin. Enkä omista navigaattoria.., vanhan liiton meininkiä, siis
tounge.gif

Tässähän sitä ihan odottaa jo lauantai-aamua
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Lounais-suomen mukaanlähtijät !!
Oliko muita kun minä+kymppi ja FireBlade+kymppi ?
No kumminkin, mites olis jos treffattais vaikka klo 8:00 lauantaina ABC Auranlaaksolla?
Siinä kupposet kaffetta ja  
062802moto_prv.gif
H:linnaan treffeille.
Tolla aikataululla on mukavasti aikaa ajella, ja voidaan pitää siinä matkalla lepponen taukokin. Ei tartte tuli persiinalla riipiä menemään.
-k-
singledero.gif

mulle passaa hyvin jos ei nyt ihan kissoja taivaalta sada
smile_org.gif
Just se tuossa kympinuutisissa lupaili lauantaille semmosta +28 ja ukkoskuurojen mahdollisuutta iltapuolelle päivää.
Mutta uskon että komee keli on ajaa vaikka nyt minuutin parin kuuron läpi joutus jossain vaiheessa sutasemaankin.

Mun numero on nollaneljänolla 145 kasiviis 45.
Ota talteen jos sattuu jotain yllättävää niin pirauta...
Ja saahan sitä tietty muutenkin soittaa.

-k-
singledero.gif

Olisko mun syytä ilmoittaa cämpingin isännälle, jotta varais meille sinne makkaraa tai muuta evästä putiikkiin? Ootteko ajatellu, mennäänkö kauppaan matkalla, ostetaanko perillä vai otatteko kotoa mukaan?

Näköjään, jos mitään kummempaa ei tapahdu, ollaan kaikki lähdössä
062802jumpie_prv.gif

Rumble- mulla on sulle kyllä hyvä sadehaalari kaapissa
tounge.gif

Me voitais kans sopia joku treffipaikka, niin ajetaan kimpassa H-linnaan...

W-P. Vois kattoa jostain mahollisemman liki leiripaikkaa jonkin kaupan tms. Jos toteutuu tuo 28c-30c lämpötila niin makkarat ovat jo puheliasta matkaseuraa puolessavälissä reissua.....

Toivotaan ny että kaikki halukkaat pääsee matkaan ja "sokeriukkelit" lähtee vaikka vähän ripsasiskin.  
tounge.gif

-k-
singledero.gif

W-P. Vois kattoa jostain mahollisemman liki leiripaikkaa jonkin kaupan tms. Jos toteutuu tuo 28c-30c lämpötila niin makkarat ovat jo puheliasta matkaseuraa puolessavälissä reissua.....

Toivotaan ny että kaikki halukkaat pääsee matkaan ja "sokeriukkelit" lähtee vaikka vähän ripsasiskin.  
tounge.gif

-k-
singledero.gif
Ok, mietiskellään vaikka Asikkalan kaffeella..tai jollain kaffeella...
sport05.gif

Niin, piti laittaa, jotta siellähän on perilläkin pienimuotoinen elintarvikemyynti, mutta ehkäpä parempi varmistaa tuo gourmet aterian saanti matkalla...kahtellaan...
033102beer_1_prv.gif

Tehdään ostokset vaikka Keuruulta, Multialta tai Saarijärveltä. Se leirintäalue on 8 km Saarijärveltä.

Näköjään, jos mitään kummempaa ei tapahdu, ollaan kaikki lähdössä
062802jumpie_prv.gif

Rumble- mulla on sulle kyllä hyvä sadehaalari kaapissa
tounge.gif

Me voitais kans sopia joku treffipaikka, niin ajetaan kimpassa H-linnaan...
Onhan mulla sadetakki ja housut...mut enempi ongelmia ton kuljetuskapasiteetin kaa, noikin vie teltan verran tilaa
tounge.gif

Joo sovitaan vaan joku aikasempi treffauspaikka, Keimolan Kesoil (Neste) vai Lahnuksen Shell ? riippuen mitä reittiä ajellaan... kivempi pikkuteitä
062802moto_prv.gif

Sopiskos, jos nähtäis Keimolassa. Siitä 132, 54, 2873, E12 H-linnaan. Tuosta 2873:sta en tiedä mitään, onko ajettava. Katoin SreetWstä ja en saanut selvää onko ihan soratie vai mitäs seo?
Jos lähdetään pidempää pikkutielenkkiä tekemään , niin meneekö turhan kauan H-linnaan?  
nixweiss.gif

Mutta mulle muuten sama mitä reittiä mennään....
sport05.gif

Keimolassa vaikkapa klo 8.30?

Näyttää kohtalaista 28c-29c H:linna - Asikkala välille vieläkin tuo sääkartta.
Voi mahdoton kun nyt pitäis tuo ennuste.
prost.gif

-k-
singledero.gif

Sopiskos, jos nähtäis Keimolassa. Siitä 132, 54, 2873, E12 H-linnaan. Tuosta 2873:sta en tiedä mitään, onko ajettava. Katoin SreetWstä ja en saanut selvää onko ihan soratie vai mitäs seo?
Jos lähdetään pidempää pikkutielenkkiä tekemään , niin meneekö turhan kauan H-linnaan?  
nixweiss.gif

sport05.gif

No ihan sama mullekin mikä reitti...katotaan sitten, voihan sitä motariakin päästellä  
062802moto_prv.gif
 Keimolassa 8.30 Ok  
smile_org.gif

Helteisiä ilmoja tosiaan ainakin luvassa... pitääkö sitä t-paita päällä lähteä  
062802moto_prv.gif

tounge.gif

nixweiss.gif

sport05.gif

No ihan sama mullekin mikä reitti...katotaan sitten, voihan sitä motariakin päästellä  
062802moto_prv.gif
 Keimolassa 8.30 Ok  
smile_org.gif

Helteisiä ilmoja tosiaan ainakin luvassa... pitääkö sitä t-paita päällä lähteä  
062802moto_prv.gif

tounge.gif
Jos motaria päästellään niin me ehditään vaikka lähettäis 9.30.
Mutta parempi ajoissa, niin ei tule hätiämitiä. Eli siis 8.30 Keimola ok.

Jeeees, melko lämmintä luvassa. Taitaa verkkopaita riittää...
sport05.gif

Juu taitaa tuo keli olla ihan kohdallaan, ettei vaan pääsis munat hikomaan...
tounge.gif
, no saunassa lähtee lähtee loputkin nesteet ja on sitä mukavampi tankata lisää :bisseä:ja aamulla janottaa taas
baaa.gif

polte on jo ihan mieletön
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

062802moto_prv.gif

Rumble- ite ajattelin pärjätä pelkällä repulla, mutta jos sulla tulee enemmän tavaraa niin mun pakarille mahtuu sun kamoja.
Ilmota jos tarvetta niin otan tuosta mustekalaa mukaan.

Mun puh on 050 4149169 jos sattuu tarttemaan.....

sport05.gif

Örkkikin mukana satoi tai paistoi!
Jos sovittaisiin kaakosta lähtevien kanssa jotain aikoja, esim:
8.00 LPR ABC
9.30 UTTI ABC

Siitä sitten vaikka 46:n ja 363:n kautta Asikkalaan?!?

-Shrek
Kuulostaa suunnitelmalta. Ilmestyn utin aakkos asemalle 09.30. Yritän houkutella kaverin mukaan, kotarilla tosin mutta ei kai haitanne ketään?
smile_org.gif

Back