• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varadero MMC- miitinki kesä-11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maza
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mooro,

Joo, Rumble messiin vaan ilman muuta! Me jätetään sulle sauna lämpimäksi, pääset sitten sinäkin lämmittelemään kunhan perille ehdit
sport05.gif

Mulle sopii kumpi treffipaikka vaan, tuo Idänpään neste ilmeisesti päätetty...

Miten olis lähtöaika H-linnasta 10.30- 11 paikkeilla? Turusta ehtii ja sitten ehtii saunaankin. Hyvin ehtii taukojakin pidellä. Taukoja voi kuitenkin pidellä ihan reilusti kyytiläistenkin mukavuudeksi...

TaJu------ otatko mökkipaikan? olis sitten "tasaparit"

Olin joo Lahdessa ja tosiaan oli Sibeliuksen edessä parkissa. Pyöriskeltiin, ihmeteltiin, käytiin Rabbessa pizzalla ja tultiin Pukkilan baarin kautta kotia (kahvilla siis).

Juu. Tullaan sinne sitte.
Turusta jos lähtis joskus 8:30 ajaan ni kerkii mukavasti.
Kiirettä en siedä "lomalla".
-k-
singledero.gif

TaJu------ otatko mökkipaikan? olis sitten "tasaparit"

Minä joudun perumaan koko reissun. Rouva lähtee koiran kanssa näyttelyyn ja minä jään kotimieheksi  
crazy.gif

toivottavasti joskus toiste.

t. Juhani

Jepulis jee, mulle kanssa semmonen vedetön koppi. Repsikan tulosta ei vielä varmuutta. Eikä kukaan jaksaa kuunnella mun kuorsausta muutenkaan.
tounge.gif

Sikälimikäli ne perhanan continentaalit tulee siihen mennessä. Karoolla ei uskalla noin kauas ajella.
bawling.gif
Kysy Mikko ihan huvikses tarjous tuolta Kumiveikolta. Koko setti alta-alle odottaessa;jos lasket ulkomailta tilattujen renkaitten todellisen kokonaishinnan asennettuna niin saatat jopa yllättyä. Siis jos hirveä hätä tulee. Nyt on kelejäkin luvassa joten äkkiäkös tuonne Veikkolaan päräyttää...
biggrin.gif
sport05.gif

Hömm hmm.. pitääkö ne perhana käydä hakemassa huomenna sieltä. Vai ottaisiko anakeet paikalliselta kumikauppiaalta..
crazy.gif

Mites Mikko76... lähdetkö liikkeelle Kymen alueelta perjantaina? Itte tulisin Lpr:n suunnalta. Kouvolasta letkassa Asikkalaan?!?

Monelta suurinpiirtein olisi porukoiden tarkoitus olla Asikkalan treffipisteellä?!?

-Shrek

Jos me lähdetään 11 aikaan Hämeenlinnasta niin ollaan 12 jälkeen sillalla, suurinpiirtein
biggrin.gif

lauantaille ja sunnuntaille luvassa ainaki Turkuun sadetta ja ukkosta
smile_org.gif
täytyy tutkailla säätietoja tarkemmin mitä on matkan varrella.. "paskaan" kelii en lähde ajelemaan vaikken sokerista olekaan
tounge.gif

lauantaille ja sunnuntaille luvassa ainaki Turkuun sadetta ja ukkosta
smile_org.gif
 täytyy tutkailla säätietoja tarkemmin mitä on matkan varrella.. "paskaan" kelii en lähde ajelemaan vaikken sokerista olekaan  
tounge.gif
Tuo ennuste on vasta rupikonnasta nuolastu. Mutta ei sinne tietty ihan tornadojen sekaan viiti lähteä.
Keskiviikon tienoilla luulis olevan jo hiukan pitävämpää ennustetta kun meteorologikin on selvinnyt.

-k-
singledero.gif

Sovitaanko niin, että lähdetään vaikka varttia vaille yksitoista Hämeenlinnasta Idänpään Nesteeltä ajelemaan kohti Asikkalaa. Minä ilmaannun paikalle vaikkapa 10.30, viininpunainen Varadero, puhelinnumero on nolviisnol3465209.

Sillalle tullaan joskus 12 aikoihin (ehkä vähän jälkeen). Jos on hyvä keli, niin sillalla on hieno pitää taukoa, jos keli ei ole optimi, niin eikun jalka irti maasta ja hanaa...

Lähdetään ajoissa niin jää sitten aikaa pidellä taukoja matkan varrella. Hämeenlinnasta eteenpäin matka oli varmaan noin 400 km, ja välissä on pienempää tietä. Sateella voidaan välttää hiekkateitä jos niin halutaan.

Minä lähden joka tapauksessa, oli keli mikä hyvänsä! Jossei kukaan muu ilmaannu paikalle niin ajelen minnehyvänsä ja eksyn lopuksi vaikkapa mökille kärvistelemään..! Meinaan ei ole kovin montaa viikonloppua varattuna tänä kesänä mopoilua varten
tounge.gif

edit: eihän sitä matkaa ollut kuin 344 km ja aikaa kuluu googlen mielestä 6 tuntia ja 18 minuuttia...

Mites Mikko76... lähdetkö liikkeelle Kymen alueelta perjantaina? Itte tulisin Lpr:n suunnalta. Kouvolasta letkassa Asikkalaan?!?

Monelta suurinpiirtein olisi porukoiden tarkoitus olla Asikkalan treffipisteellä?!?

-Shrek
Kappas, tää oli mennyt ihan ohi silmien. Joo voidaan mennä porukassa kouvolasta. Meininki oli lähteä vasta lauantaina.
tounge.gif

Ja sadevehkeet mukaan niin ei haittaa pikku myrskyt.

Mikä on asikkalan treffaus paikka? Se eka kioski vääksystä päin tultaessa vaiko eikö?
biggrin.gif

;edit Elikäs tämäkö?

Jepulis jee, treffataan siis 10.30 H-linnassa. Mä tulen Tiuso kans sinne Hämppälinnaan jokatapauksessa. Nuo säät voi muuttua paikoitellen muutamassa minuutissa. Mitäs jos aurinko paistas lähtiessä ja alkais matkalla satamaan niin tehtäiskö uukkari; kamoooon
biggrin.gif
sport05.gif

Olis hyvä kunkin päättää/ tietää lähdöstä viimeistään pe klo 18.00 mennessä niin saan peruttua mökkivarauksia.
Sen jälkeen voi joutua maksamaan jokatapauksessa mökin;tuli tai ei.

Mutta ei nyt maalailla ukkosta seinille; lähdetään siitä että on hyvä keli
sport05.gif

Eli siis miitinkiä ei peruta, lähtöö ken lähtöö (uskaltaa...
033102beer_1_prv.gif
)

Moro Mikko76, alunperin Asikkalan treffauspaikka oli se Vääksystä päin tultaessa ensimmäisen sillan parkkipaikka

kliks - sillan jälkeen oikealla

mutta ihan sama, tuo sinun kuvassa oleva paikka (ent. kahvila/ravintola Reimari) on pari kilometriä lähempänä Vääksyä ja meidän ei tarvitse edestakaisin ajella... Kahvia sieltä ei kyllä saa, jossei joku perusta sinne tällä viikolla kahvilaa... Sillanpielessä on kahvikioski.

Kumpi paikka vaan käy. Ei niillä ole kuin pari kilometriä väliä ja maisemat on hienot!

edittiä: en tiedä toimiiko tuo minun laittama googlen linkki, mutta tämä silta siis

Back