Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, jotenkin vilahtanut ohi mun silmiltä nämä.W-P, tarviiko siitä erikseen ilmottaa sinne ? Otettais tuo suihkumökki daamin kanssa.
-k-![]()
Ok kiitos vaivannäöstä W.P.Sorry, jotenkin vilahtanut ohi mun silmiltä nämä.W-P, tarviiko siitä erikseen ilmottaa sinne ? Otettais tuo suihkumökki daamin kanssa.
-k-![]()
Kekke- laitan viestin paikan isannälle ja varaan teille suihkumökin. Kun saan vastauksen niin välitän sulle tiedon tähän ketjuuun. Luulis olevan ok.
Se pikkumökki on tosiaan 40e mökki; ne on max 3hölöä.
Kekke- se suihkumökki on sulle varattu; tuli vahvistusjaa jos siellä on mökki suihkulla niin otan kyllä simmosen hallituksen kanssa.. jos on vapaana..
jaa no antaakin ola vaan se vedetön mökki...en raaski noin sikana maksaaKekke- se suihkumökki on sulle varattu; tuli vahvistusjaa jos siellä on mökki suihkulla niin otan kyllä simmosen hallituksen kanssa.. jos on vapaana..
FireB- laitan sullekin varauksen tuosta suihkumökistä, jos haluat. Tosin varasin meille saunan 2tunniksi klo 20 eteenpäin; puulämmitteinen patavedellä. Siinä ajassa ehtii pariskunnatkin käymään saunassa keksenään, jos haluaa.
Sauna kustantaa 32e ja jaetaan se sitten kävijöiden kesken.
Sieltä saa liinavaatteet ja pyyhkeet vuokrattua, jos ei halua omia kantaa.
Tuli mieleen; mihin aikaan voisimme kuvitella olevamme perillä. Lähinnä tuota saunaa aattelen. Otinko liian aikaseksi?
![]()
![]()
Olittekos Lahdessa? Paljon oli mopoja![]()
Ok, ja jos kaikki haluaa käydä saunassa niin eipä se ole kuin muutaman euron per nokka.jaa no antaakin ola vaan se vedetön mökki...en raaski noin sikana maksaaotetaanpa sitten vedet mukaan
eli mulle + hallitukselle vedetön mökki kuten jo aiemmin oli puhetta![]()
![]()
Kettu kuittaa, kiitos paljonKekke- se suihkumökki on sulle varattu; tuli vahvistus
Jep, hyvä paikka.Ehdotan Hämeenlinnan treffipaikaksi Paasikiventien Nestettä