• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varadero MMC- miitinki kesä-11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maza
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sanoinko minä edellisessä viestissäni jotakin, mitä ei olisi pitänyt sanoa, kun ketju "jäätyi" täysin ?
bawling.gif

Hehe, no et  
thumbs-up.gif

Kirjotin jo vastauksenkin mutta poistin sen kun siinä luki tyyliin:

Tota olen polkenut jo 20 vuotta eikä vieläkään ole väljistynyt .....etc..  
baaa.gif
Nämä kun pakkaavat jäämään kaikki nettiin.
biggrin.gif

Ei nyt tuommosesta aikuiset voi nokkiinsa ottaa, minä ainakaan.

-k-
singledero.gif

Moro,
kävin pyörähtämässä reittiä: olisi vähän korjausehdotusta:
ajetaan Kuhmoisten jälkeen tieltä 3291 (asfalttia) tielle 3282 (soratie), ei koukata ihan pienille hiekkateille.

Tie 3282 on semmoinen nyppyläinen korpitie (n. 20 km), kuivalla kelillä hieno ajaa. Keventää välillä hienosti, muutama pahempi mutka.
edittiä: se soratien numero onkin 3284...

Toinen muutosehdotus olisi että vältellään vähän tietä 58 ja mennään Mäntästä Keuruulle Vilppulan kautta, tietä 348 pitkin. Tulisi edes vähän mutkaista asfalttia.

Ohessa karttaa, laitoin lähtöpaikaksi Hämeenlinnan Idänpään Neste - huoltoaseman (10-tiellä) ja kääntöpaikaksi sen sillan kahvion. Mennään Hämeenlinnasta Asikkalaan Sairakkalan kautta, siinä hieno mutkatie.

Kahvipaikkana vaikkapa se Idänpään Neste, ja jos sillalta ei saa kahvia niin vaikkapa Padasjoen ABC. Keuruulla voisi vaikka syödä.

Kuulostaako hyvältä vai pahalta..?

Linkki karttaan

Käy mullekin ihan loistavasti.
Hyvähomma kun viitit tsekkailla maisemat.
Kartalta ei tod. aina tiedä mimmosta kinttupolkua mikäkin tie on. Rautapersettä ajaessa viimekesänä tuli kanssa semmonen 150km ylimääränen lenksu kun yksi suunnitelmassa ollut tie Sodankylä-->Pello väliltä osoittautui ajokelvottomaksi. Noh menipä tuo ajo silti läpi ei siinnä.....

Päivitän tuon reitin Garminille ja laitan sen filun sitten taas jakoon tänne. (menee kyllä hetki enneq kerkiän)

editedit*) Oliko joku muuten laittanut tästä linkkiä kurapyöräilijöiden foorumille ? Sieltähän saattais vielä joku eksynyt löytää mukaan. Ja miksei muitakin soranorsuilijoita.....

-k-
singledero.gif

Moro,
soratiereissuksi tätä ei oikein vakavalla naamalla kehtaa mainostaa
smile_org.gif

Koko matkasta on varmaan jotain 40 km soratietä (kymmenesosa..).

OT:
Houkuttaa kyllä kotia päin tullessa ajaa koko Ouninpohja (vähän niinkuin suurajohengessä), siitähän pääsee ketterästi Hassiin, Kotakoskelle ja siitä edelleen Kuhmoisiin.

Aikoinaan suunniteltiin sellaista päivän mittaista Suurajopöräystä, missä oli tarkoitus ajaa mahdollisimman monta EK:ta. Minä en sitten siihen ikinä ehtinyt, josko tänä tai ensi kesänä..?

Älkää nyt helv..ssä houkutelko kurapyörämiehiä mukaan. Aivan mahtavaa sakkia kyllä, mutta ajavat tosi pieniä teitä.Tai aina ei voi puhua tiestä edes sivulauseessa.  
sad_orig.gif

Alkaa tuo reissu lähenemään.
buttrock.gif
Tiedoksi, että juuri saamani tiedon mukaan mökeistä ei tarvitse maksaa ennakkomaksua (eli paikan päällä).
Peruutukset sitten mielellään mulle muutamaa päivää ennen.

Tuohon aikaan mökkejäkin kuulemma reilusti tarjolla....

Laitellaan jossain vaiheessa viestiä, haluaako oman mökin vai käykö #yhteismajoitus#. Ehkä max 2 hölöä per mökki; mahtuu kamat ja hajut paremmin. Kolme mopoilijaa noin pienessä tilassa aiheuttaa jo hengenahdistusta
crazy.gif

sport05.gif

Mulle tuli nyt vähän mutkia matkaan. Saattaa ängetä toinen juttu samalle päivälle. Jos niin käy, on yksi mahdollisuus että lähden myöhemmin ja ajelen yksin sinne. Takaisin päin sitten porukassa. Sopinee kaikille, että jos pääsen tulemaan myöhässä niin nukun teltassa ja en siten sekoita teidän mökkirulettia. Ilmoittelen lisää, jahka tiedän paremmin.

Alkaa tuo reissu lähenemään.
buttrock.gif
Tiedoksi, että juuri saamani tiedon mukaan mökeistä ei tarvitse maksaa ennakkomaksua (eli paikan päällä).
Peruutukset sitten mielellään mulle muutamaa päivää ennen.

Tuohon aikaan mökkejäkin kuulemma reilusti tarjolla....

Laitellaan jossain vaiheessa viestiä, haluaako oman mökin vai käykö #yhteismajoitus#. Ehkä max 2 hölöä per mökki; mahtuu kamat ja hajut paremmin. Kolme mopoilijaa noin pienessä tilassa aiheuttaa jo hengenahdistusta
crazy.gif

sport05.gif
Jees, elikkä mulle simmonen kahden hengen mökki ( meitsi + hallitus
smile_org.gif
+ kamat)

Mulle käy se yhteismajoitus, joskus on joku huonouninen yrittänyt väittää että kuorsaan
tounge.gif

Joo, minä en kuorsausta pelkää... Sopivasti  
062802moto_prv.gif
sitten vähän  
033102beer_1_prv.gif
ja varmaan saan nukutuksi!
talktohand.gif

edit: kirj#€#"tusvihreet

Moro kaikille!
Nyt oli pakko rekisteröityä, kun löytyi tämmöinen miittinki
biggrin.gif
, Tuli tuossa 1kk sitten päivitettyä pyörää tälle vuosisadalle
062802moto_prv.gif
...ja mielelläni olisin tulossa mukaan jos vaan mahtuu? Yksikseni olisin tulossa Varan kanssa, makkaran paisto ja  
033102beer_1_prv.gif
vaikuttaa hyvältä.  Ei vielä ole hirveästi kertynyt kokemuksia tämän pyörän käsittelystä, joten jos reitti ei ihan pienimpiä metsäpolkuja kulje, niin pysyisin minäkin mukana. Minäkään en kuorsaa kovaa, joten voin jakaa mökin(tosin tämä on ainut paikka, että sais nukkua oman mopon kanssa
buttrock.gif

Eli jos mukaan mahtuu niin Hämeenlinnasta tulisin.

Tervetuloa! Varmasti mahtuu mukaan ja teitä pitkin mennään! Vilkaisepa reitti paria viestiä ylempänä --> pari hiekkatiepätkää, toinen
Kuhmoisen jälkeen, toinen lähellä majoitusta.

T: TiuSo
033102beer_1_prv.gif

Mukavalta näyttää tuo reitti
062802jumpie_prv.gif

Tässä alkaa neitsyeltä jo paikat kostumaan, en ole vielä saanut aikaiseksi osallistua mihinkään miittiin, mutta tästä se kuume vaan nousee. Täytynee vielä suorittaa Afrikkalainenhunajakarhu tanssi ja toivoa, että aurinko seurailisi samoja polkuja.

Kuten jo aiemmin mainitsin, niin voin jakaa mökin jos halukkaita löytyy...

Tyhmä kysymys....
Onko tuo 40€ yö permökki, vai siis 2 hengeltä 80€ yö yhdessä möksässä ? Nämä määritelmät kun pakkaavat vaihtelemaan.

-k-
singledero.gif

Vilkases Kekke tosta linkistä Kliks
Varmaan silloin mitään ruuhkaa ole, varaa emännän kanssa vaikka millainen mökki (...me tullaan sitten raapimaan ovea yöllä kun pitää telkkaa katsoa ja jääkaapilla käydä
biggrin.gif
)

Ne vedettömät mökit on mun ymmärryksellä 40 taalaa yö. Kahdelle siis 20e/kärsä.

Back