Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

tulla pimeällä tuollaista vastaan. Eikä pidä unohtaa paljonko se motonkin takajousi painuu kuorman alla => ajovalonkin suuntaus heittää ihan hirveästi sen mukaan 
Henksu sanoi:Mulla on pyörässä koko ajan valot päällä (siis silloin kun on virrat päällä), onko tosta jotain haittaa esim. pyörän käynnistymiselle? Näin mulla ainakaan ei unohdu valoja laittaa päälle.
HiTec sanoi:Ja siihen omaan motoon kandee ruuvata kiinni vaikka LED-päivävalo(t), ennemmin kuin halogenin tilalle noita wannabe-xenoneita. Tuosta xenosta ei ole kuin haittaa, sillä se valokuvio on ihan karmea ja hajavalonkin määrä erittäin merkittävä => lyhkäsilläkin todellatulla pimeällä tuollaista vastaan. Eikä pidä unohtaa paljonko se motonkin takajousi painuu kuorman alla => ajovalonkin suuntaus heittää ihan hirveästi sen mukaan
![]()
Hurvatti sanoi:Enpä juuri jaksanut etsiskellä sopivaa ketjua, mutta paljon työkseni ajavana olen havainnut seuraavaa: tänä keväänä on yllättävän suurella prosentilla tullut vastaan pyöriä, joissa eivät ole ajovalot päällä. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta laittakaa nyt ihmeessä niitä pyörien tuikkuja päälle. Onpahan puusilmällä häviävän pieni mahdollisuus nähdä, että ovat tunkemassa jonkun eteen...
Ja ei kun![]()
yyri sanoi:Linssi/projektoriumpioissa yleensä HID valoilla on ihan jees valokuvio, vaikka umpiot olisikin tarkoitettu halogeneille, eli vanhoihin rihlattuihin heijastinumpioihin noita nyt ei kannata laittaa.