Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PrivateeR sanoi:Sellainen kysymys Virtasalmen kisojen jälkeen, että kun siellä kaadossa mulla meni nahkapuku ajokelvottomaksi (hiha repesi pituussuunnassa auki vetoketjun kohdalta)...
Onko porukalla mitään kokemuksia siitä että jokin vakuutus korvaisi ratakaadosta varusteet?
Mulla on siis
- kisalisenssin mukana tullut vakuutus
- normi liikennevakuutus
- kotivakuutus
- yrittäjän laaja tapaturmavakuutus
finn sanoi:Todella sekava tilanne. Mitkä liikennevakuutukset kelpaa MotOrgin järjestämissä tilaisuuksissa??!! Kukakohan korvaa, jos jotain isompaa sattuu.
POP vahvisti s-postilla, että minun liikennevakutus Popissa voimassa MotOrg ry:n radalla tapahtuvilla ajoharjoittelupäivillä.
PrivateeR sanoi:Sellainen kysymys Virtasalmen kisojen jälkeen, että kun siellä kaadossa mulla meni nahkapuku ajokelvottomaksi (hiha repesi pituussuunnassa auki vetoketjun kohdalta)...
Onko porukalla mitään kokemuksia siitä että jokin vakuutus korvaisi ratakaadosta varusteet?
Mulla on siis
- normi liikennevakuutus
- kotivakuutus
Mulla on siis
- normi liikennevakuutus
- kotivakuutus
Mulla on siis
- normi liikennevakuutus
- kotivakuutus
finn sanoi:Todella sekava tilanne. Mitkä liikennevakuutukset kelpaa MotOrgin järjestämissä tilaisuuksissa??!! Kukakohan korvaa, jos jotain isompaa sattuu.
shyhander sanoi:Liikennevakuutus ei korvaa itselle itseaiheutettuja materiaalisia vaurioita. Sairaanhoidolliset kulut kyllä.
Kotarikuski sanoi:Jep. Korvaa omat henkilövahingot. Ihan kuin liikenteessäkin. Vastapuolen materiaalivahingoista en osaa sanoa ratatilanteessa.
CBR 600RR sanoi:Itse kun kaatusin viime vuonna Alastaron ykkösmutkassa niin vakuutus ei korvannut. Sanovat että suljettu tila (moottorirata) ja et kyseessä oli ajoharjoittelu tapahtuma joten ei korvaa... pyörästä meni katteet ja kypärä uusiks. Vakuutus yhtiö OP. Olisko niiden pitäny korvata liikennevakuutuksen takia? Voiko täst käräjöidä??? Varsinki ku tapahtumast on jo vuosi...
Kiitos!
Nitrous sanoi:Niin mitä ei korvannut? Henkilövahinkojako? Vai omaisuusvahinkoja?
CBR 600RR sanoi:Omaisuus... sain vaan sen käsityksen ylempää muista kommenteista että liikennevakuutus kattaisi myös omaisuus vahingot radalla. Henkilövahinkoja ei tullut kaatumisesta... 2 mustelmaa ja peukalo vain venähti (oli 1vk kipee, that´s it)
Soitin tänään OP ja kyselin kilvettömään 600 gixxeriin liikennevakuutusta niin hinnaksi sain 1620 e/v + palo-varkaus kasko 120e/v. Ilmeisesti kuitenkin tuon liikennevakuutuksen painotus on kesä-elokuussa, niin jäi vähän kysymysmerkiksi mikähän sen päivän hinta tai viikonlopun hinta on. Tietty jos on kertoa mitä on tullu kesä-elokuu maksamaan niin sekin käy.