PrivateeR sanoi:Mitä tietoa pyörästä vakuutusyhtiö oikein tarttee ku ei kerran rekkarikilpiä ole?
Haluaako ne pyörän runkonumeron tms?
Haluaa, ja mosan koon, tehon, painon ja iän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PrivateeR sanoi:Mitä tietoa pyörästä vakuutusyhtiö oikein tarttee ku ei kerran rekkarikilpiä ole?
PrivateeR sanoi:Eli mistäs putiikista nyt kannattaisi ottaa tohon kilvettömään se vakuutus?
Tällä hetkellä IF:ssä muut vakuutukset, ja mikäli oon uusimmat viesit ymmärtäny oikein, niin
- IF:n vakuutusmyyjä ei tiedä mistään mitään
- jos ymmärtää niin maksaa 100e/vkl ?
Mites muissa putiikeissa? Tyyliin LähiTapiola yms.?
PrivateeR sanoi:Juu mutta en oo haluumassa mitää vuosivakuutusta, vaan ihan pelkkää viikonloppukohtaista liikennevakuutusta.
No nyt alkaa kuulostaa kohtuulliselta. Kiitoksia!tomppa82 sanoi:Mulle tarjottiin keväällä iffistä kilvettömään tonnariin 12 euroa päivä+liikenteeseen Otto ja poisto maksut (6 euroa). Kilvelliseen 600: een 6 egee päivä.
Siihen päälle seisontajan kasko n. 60 egee vuodessa.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
tomppa82 sanoi:Mulle tarjottiin keväällä iffistä kilvettömään tonnariin 12 euroa päivä+liikenteeseen Otto ja poisto maksut (6 euroa).
Nitrous sanoi:Pohjola selkeesti halvin. Varkausvakuutuksen kanssa n. 1500€ vuosi, eli n. 500€ ajokaudelta. Ja kyllä ne vakuutusmyyjät ymmärtää kun kysyt rekisteröimättömän moottoripyörän liikennevakuutusta.
Sippe sanoi:Pyysin pohjolasta kirjallisen tarjouksen jossa kysyin onko hinnoittelu vuosi vai kausi, vastaus oli kausi. Hinta oli sama mitä sulle tarjosivat. Kesä heinä elo painoarvo 20% muut kk ei nyt muistu mieleen mutta päädyin tapiolaan jossa vuosihinnoittelu noin 1800.
teemu.k.anttila sanoi:Minulla oli viime kesänä ja on tänä kesänäkin kilvettömän liikennevakuutus Pohjolasta. Kuukauden hinta on vuosihinnan kahdestoistaosa.
Sippe sanoi:Voihan se olla ettei virkailija ollut ihan perillä asioista. Kannattaa kuitenkin asiaa kysyä kun tarjousta pyytää, itse kuitenkin tyydyin annettuun vastaukseen ja otin vakuutuksen toisaalta.
teemu.k.anttila sanoi:Sopimuksessa lukee kyllä kausivakuutus. Mutta kuukauden hinta on sama ympäri vuoden. Kolmen kuukauden lasku oli e-laskuissa ja vähän yli 300 €.
AAte sanoi:Ois ollu kiva ottaa se IF:n vakuutus, mutta heidän rata-asiantuntija ei tiennyt, että saanko ajaa radalla jossa on portti, vai en. Päädyin turvaan, joka oli 400 euroa halvempi vuodessa. Sillä ostaa jo yhdet katteet. Ensimmäinen asiakaspalvelija sanoi, että tarvin Honda CBR600RR:ään endurovakuutuksen, en sitä tietenkään ottanut.![]()