Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikeyx sanoi:En viittaa Suzu-Ukkoon mitenkään vaan yleisellä tasolla kyselen...
No jaa... mun kuussatasen ninjan liikennevakuutu (ei vahinkovistoriaa) tais olla jotain vähän alle 150€ viiden kuukauden ajomäärällä. Otin siihen vielä 70€ "varkauskaskon" kun se on niin siistikuntoinen että kiinnostaa varmaan piristejä pelkällä ulkonäöllään.If haluaa vakuuttaa pappojen mopoja. Näkyy suoraan hinnoitelussa.
shyhander sanoi:No jaa... mun kuussatasen ninjan liikennevakuutu (ei vahinkovistoriaa) tais olla jotain vähän alle 150€ viiden kuukauden ajomäärällä. Otin siihen vielä 70€ "varkauskaskon" kun se on niin siistikuntoinen että kiinnostaa varmaan piristejä pelkällä ulkonäöllään.
Suzu-ukko sanoi:Laitas tiedot. Ikä mopon ja ukon jne.
shyhander sanoi:No köh.. 2005 zx6r ja 29 vuott.. noei.. 42 vuotta.. Uudellamaalla.
TheArska sanoi:Muoviluodissa kuutioitkin vaikuttaa aika paljon. 600cc vs. Tonninen niin hinnat pomppaa aika hyvin.

Mikeyx sanoi:Jotenkin näistä hinnoista välittyy mielikuva siitä, että vakuutusyhtiöt rahastavat myös liikennevakuutuksissa enemmän niiltä, joiden pyörän nykyarvo on korkeampi.
Mikeyx sanoi:Jotenkin näistä hinnoista välittyy mielikuva siitä, että vakuutusyhtiöt rahastavat myös liikennevakuutuksissa enemmän niiltä, joiden pyörän nykyarvo on korkeampi.
adenauer300 sanoi:Se on vakuutumatikkaa. Uuden, lue kalliimman, mopon korjaus on kalliimpaa, kuin vanhan jota ei kannata korjata lipan jälkeen. Ei se sen kummempaa ole....
Tuossa on ehkä vakuutusyhtiöiden keskinäinen sopimus takana.sami1024 sanoi:Mun logiikka ei oikein taivu siihen, että miksi laitteen hinta vaikuttaisi liikennevakuutuksen hintaan. Kun eihän liikennevakuutus korvaa senttiäkään syyllisen osapuolen ajoneuvosta... Meikäläisen oikeustajuun ei mahdu ajatus ”maksa enemmän siitä että voit joutua syyttömänä onnettomuuteen”.
sami1024 sanoi:Mun logiikka ei oikein taivu siihen, että miksi laitteen hinta vaikuttaisi liikennevakuutuksen hintaan. Kun eihän liikennevakuutus korvaa senttiäkään syyllisen osapuolen ajoneuvosta... Meikäläisen oikeustajuun ei mahdu ajatus ”maksa enemmän siitä että voit joutua syyttömänä onnettomuuteen”.
Juu, näin on. Minulla on koko vuoden IF liikennevakuutus 97.- euroa mun R1100GS pyörään. Täydet bonukset.rellonen sanoi:Sen sijaan taas BMW:n GS:t käy hienosti johtuen todennäköisesti niiden vahinkohistoriasta ja vanhemmasta käyttäjäkunnasta. Taitaa olla max bonuksilla alle 150:n kaikki mallit liikennevakuutus.
TheArska sanoi:Muoviluodissa kuutioitkin vaikuttaa aika paljon. 600cc vs. Tonninen niin hinnat pomppaa aika hyvin.
rellonen sanoi:Jokainen ajoneuvoryhmä (autot, motot, traktorit, linja-autot) vastaa käytännössä omista vakuutusyhtiön korvauksistaan vakuutuksensa muodossa. Näin se oli ennenaikaan. Siksi jotkut pyörät ovat edullisia vakuuttaa tietyissä yhtiöissä koska siellä suoritetaan valintaa vakuutushinnoilla. Esim. IF ei taatusti halua KTM;iä koska se on hinnoitellut ne ainakin toistaiseksi ulos. Sen sijaan taas BMW:n GS:t käy hienosti johtuen todennäköisesti niiden vahinkohistoriasta ja vanhemmasta käyttäjäkunnasta. Taitaa olla max bonuksilla alle 150:n kaikki mallit liikennevakuutus.