pleksi sanoi:Sain surullisen viestin, että nimimerkki Berttu on poistunut keskuudestamme
.
Oi miten surullinen uutinen. Osanottoni läheisille ja Bertun tunteneille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pleksi sanoi:Sain surullisen viestin, että nimimerkki Berttu on poistunut keskuudestamme
.
Jack sanoi:Aika paljon tullut kätkökuittauksia pitkän vkl aikana. Kiinnostais tietää kuinka paljon, voisiko Pleksi katsoa kun joskus kerkiää. Vaikka ke - su, eli ke mukaan lukien.
Suru-uutinen todella. Paljon oli kokemusta kaverilla... Onneksi osa meistä sai kunnian tavata hänet. Rauha hänen kilometreilleen!pleksi sanoi:Sain surullisen viestin, että nimimerkki Berttu on poistunut keskuudestamme![]()

pleksi sanoi:Nyt olis jokaisella kohteella ja reittipisteellä linkki Google mapsiin (kätkön kuvaussivulla).
Siitä voi sitten katsoa reittiohjeet tai käynnistää navigoinnin puhelimella.
Hieno ominaisuus jälleen kerran. Helpottaa säätämistä tuolla tien päällä.pleksi sanoi:Pysyy tiedot aika hyvin ajan tasalla. Kattokaa vaikka Fanipalan kommenttia kätköllä Padding kioski Paratiisi![]()

pleksi sanoi:Motocaching.net sivuilla on nyt enää vain 2599 ajelun kohdetta. Sain näet viestiä, että Motorcafe Suviranta ei kai aukea tänä vuonna.
Tirli sanoi:Takkuisesti alkanut ajokausi on päässyt lopultakin vauhtiin ja tänään tuli kirjattua sadas löydetty kätkö. Sellaisen ongelman kanssa olen aika usein sivustolla vieraillessani paininut, että kartta jumittaa. Tänään, kun kännykästä koitin katsoa, sattuuko ajetuissa reiteissä olemaan kätköjä, se jumitti ihan hirveästi. Onko jotain, mitä voisin käyttäessäni sovellusta tehdä, että ongelmaa olisi vähemmän?
Tirli sanoi:Takkuisesti alkanut ajokausi on päässyt lopultakin vauhtiin ja tänään tuli kirjattua sadas löydetty kätkö. Sellaisen ongelman kanssa olen aika usein sivustolla vieraillessani paininut, että kartta jumittaa. Tänään, kun kännykästä koitin katsoa, sattuuko ajetuissa reiteissä olemaan kätköjä, se jumitti ihan hirveästi. Onko jotain, mitä voisin käyttäessäni sovellusta tehdä, että ongelmaa olisi vähemmän?
pleksi sanoi:Onnittelut sadannen löydön johdosta
Tuosta kartan jumittamisesta kiinnostaisi kovasti tietää, että miten se tarkemmin ottaen ilmenee? Onko kyse siitä, että itse kartta/karttapohja ei tule näkyviin, vai siitäkö, että kätköt ei tule näkyviin kartan päälle? Vaiko molemmista?
Se, että mikä laite on kyseessä, kiinnostaa myös, jos haluat kertoa.
pleksi sanoi:Onnittelut sadannen löydön johdosta
Tuosta kartan jumittamisesta kiinnostaisi kovasti tietää, että miten se tarkemmin ottaen ilmenee? Onko kyse siitä, että itse kartta/karttapohja ei tule näkyviin, vai siitäkö, että kätköt ei tule näkyviin kartan päälle? Vaiko molemmista?
Itselläni oli muuten iPhone 5:llä ongelmia kartan zoomauksen kanssa. "Nipistämällä" zoomatessa kartan kuvat eivät välillä latautuneet ollenkaan. Kun zoomasin käyttäen kartan vasemman yläkulman plus ja miinus nappeja, niin toimi huomattavasti paremmin.