Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LoneWolf sanoi:Olisikohan mahdollista saada tuohon showbasket-sivulle näkyviin onko kätkö jo kuitattu löydetyksi vai ei? Helpottaisi kun tuon kautta tien päällä merkitsen löytöjä ja katselen seuraavan kohteen sijaintia.
Lisäbonuksena olisi todella hieno ominaisuus jos myös jaetun korin katselussa näkisi missä on jo itse käynyt jos on kirjautuneena sisään, esim. jos joku jakaa ryhmäreitin korina näkisi suoraan mitkä ovat itselle uusia kätköjä.
Kuulostaa hankalalta! Joka tapauksessa kätkön tekijä varmaan laittaa joitain tageja kätkölleen, eli ne tarkastetaan siinä vaiheessa kun kätköä tarkastetaan. Sen jälkeen löytäjät voisi "ehdottaa" uusia tageja kätkölle jos kokevat että jotain puuttuu. Pari kolme samaa ehdotusta ja tag menee automaattisesti kätkölle.pleksi sanoi:kuka tahansa voi lisätä tagin kätkölle... pitäisikö ne myös jotenkin "tarkastaa ja hyväksyä".
Go-Za sanoi:Kuulostaa hankalalta!
Go-Za sanoi:Sen jälkeen löytäjät voisi "ehdottaa" uusia tageja kätkölle jos kokevat että jotain puuttuu. Pari kolme samaa ehdotusta ja tag menee automaattisesti kätkölle.

tonttuj sanoi:https://www.motocaching.net/fi/instructions/document?docId=instr_rules
Kätköjen löytämistä koskevat säännöt
Kätkön voi merkitä löydetyksi näiden sääntöjen mukaan
Kätköpaikalla tai reitillä tulee käydä kätkön julkaisemisen jälkeen. Aiempia käytejä ei lasketa.
yrmyli sanoi:Tarkoitatko jotain minun kuittaamaa? Odotan mielenkiinnolla jos koskee minua.
Kyllä minulta löytyy plotterin muistista päivälokit jos epäilet vilppiä.
Ihan hyviä ajatuksia tuossa yllä. Voisiko olla niin että jos joku haluaa ehdottaa jotain tagia niin kätkön tekijä voisi sen itse hyväksyä/hylätä koska tuntee mestat hyvin? Tarkastusmenetelmä on vähän raskas.
Itse kaipaisin sellaista ominaisuutta kätköjen kirjaukseen että sen kätköllä käyntipäivän voisi merkitä muuksi kuin kirjauspäivän. Itselläni tahtoo jäädä kirjaamiset tekemättä heti paikanpäällä / samana iltana, ja kirjailen niitä vasta seuraavana päivänä työpöydän äärellä.
vile sanoi:Onko suosituksia välille Lappeenranta-Hämeenlinna? Tuolla sivustolla olevat reitit ovat suurimmaksi osaksi oikeastaan poikkiteloin 6 tiehen nähden, ja kaipaisin siis jotenkuten tuota 6-tietä myötäilevää reittiä. Alkaa matka kasvaa melko pitäksi kun noissa tulee sen verran kiertoa. Täytynee yksitellen ajella..![]()

vile sanoi:Onko suosituksia välille Lappeenranta-Hämeenlinna?
vile sanoi:Onko suosituksia välille Lappeenranta-Hämeenlinna? Tuolla sivustolla olevat reitit ovat suurimmaksi osaksi oikeastaan poikkiteloin 6 tiehen nähden, ja kaipaisin siis jotenkuten tuota 6-tietä myötäilevää reittiä. Alkaa matka kasvaa melko pitäksi kun noissa tulee sen verran kiertoa. Täytynee yksitellen ajella..![]()