jlik
MotOrg ry jäsen
Toistaiseksi mulle kävis noi kaikki. 12.11. ois paras.
Näillä näkymin 12.11. on vapaa. Voi olla että työmatka siirtyy viikolla eteenpäin ja sitten ollaan matkoilla.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toistaiseksi mulle kävis noi kaikki. 12.11. ois paras.

jlik sanoi:Hitonmoiseen sotkuuhan tää johtaa ja kaiken lisäksi homma menee aivan persiilleen. Tuli nimittäin ajettua Turun linnan ohi elokuussa kun lähestyttiin jotenkin sivukatua pitkin tuota linnaa. Aattelin vain että onpahan ihan komean näköinen pytinki ja että linna on vasta tulossa. Ajokaveri sitten totes seuraavissa valoissa että ajettiin linnan ohi. No, uukkarihan siitä sitten tehtiin ja ajettiin takaisin kohti tuota pytinkiä.
jlik sanoi:Näillä näkymin 12.11. on vapaa. Voi olla että työmatka siirtyy viikolla eteenpäin ja sitten ollaan matkoilla.![]()

Ei mikään aamureiska!TomeS sanoi:
TomeS sanoi:

Kyllä kyllä. Itsellä loppui edes se vähäinen radalla käynti, kun se alkoi tuntua kilpailulta. Se taas ei oikein sovi omaan käsitykseen tämän harrastuksen hauskuuden kanssa. Vähän vierastaa tässäkin touhussa tietty pippelimiekkailu näiden kätkömäärien suhteen. Mutta kukin tyylillään ja saatan sen satunnaisen kätkön bongata jatkossakinJack sanoi:
E: kuten aikasemmin oon maininnu, kätköjen tekeminen on kovempi saavutus kuin niiden hakeminen. Mutta yhtälailla molemmat hauskaa hommaa.![]()

TomeS sanoi:Kyllä kyllä. Itsellä loppui edes se vähäinen radalla käynti, kun se alkoi tuntua kilpailulta. Se taas ei oikein sovi omaan käsitykseen tämän harrastuksen hauskuuden kanssa. Vähän vierastaa tässäkin touhussa tietty pippelimiekkailu näiden kätkömäärien suhteen. Mutta kukin tyylillään ja saatan sen satunnaisen kätkön bongata jatkossakin![]()
Jack sanoi:Ai tää menikin nyt tälläseks vittuiluks. Ok.
TomeS sanoi:Ei, ei ollut tarkoitus vittuilla. Hyvä kun jaksatte harrastaa ja sivustohan on mitä mainioinItse en vaan jaksa numeroina suorittaa näitä, vaikka mukana olisinkin. Seuraan mielenkiinnolla
![]()
Eipä näytä vastaavan...jlik sanoi:Onkos motocaching saitti nurin kun sinne ei pääse?