Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jlik sanoi:Joo, kiitoksia. On tullu ajeltua uudella mopolla noita sorapätkiä kun ei ole lähistöllä pikikätköjä. Täytyy ruveta taas tekemään noita kätköjä lisää. Goza on karannu kätkön tekemisen suhteen horisonttiin ja Jack on taas reissussa kätköilemässä. Minkäs niille mahtaa.![]()

Jack sanoi:
Joo, nyt oon Kilpisjärvellä ja keli on ihan 110% !! Mulla ei oo yleensä kelien suhteen näin hyvä tuuri. Pitää käyttää hyväksi ja lähteä Norjan puolelle katsomaan pääsiskö Guolasjärvelle pyörällä hyvin.
Eilen yritin kätköillä Gozan tekemän Kalkkoaivin reitin, loppu kohtuu nopeasti ! Liukas lammikon pohja ja puoliks ojaan. Juttelin takaspän tullessa kaverin kanssa joka oli perillä käynyt maastopyörällä, hän totes ettei mun pyörällä ja noilla renkailla oo sinne paras mennä. Kevyempi pyörä ja nappularenkaat ois parempi. Pitääpä keskittyä normi reitteihin eikä ahnehtia kaikkea.
![]()
jlik sanoi:Menitkös ajamalla pohjoseen vai panitko mopon junaan?
Jack sanoi:Junaan. Maksaahan se mutta maksaa bensat ja yöpyminen välillä myös. Ja on pelipaikoilla heti aamusta. Eihän täällä kätköjä paljon ole mutta muuten tykkään ajella näillä seuduilla. Ja nyt tuntuu onnistuvan vielä kelien puolesta. No, katoin äsken pyörää niin aivan huurussa. Pitänee hetken ootella että aurinko tulee lämmittämään.![]()

Passaa hyvin!pleksi sanoi:klo. 15 alkaen?
. Toisaalta, muutaman kerran vertaillessa jonkun hankalamman kätkön löytymistä, mä olinkin löytänyt sen helpoiten, kun navi ei ajattanut harhaan
.Minusta tuo reittinäyttö on tärkeä ja huonommaksi menee jos vain A piste näkyy.pleksi sanoi:Mitäs muuten olette mieltä tuosta kätkön sivun reittinäytöstä? Riittäisikö siinä, että näyttäisi vain A-pisteen sijainnin. Sillä saisi karsittua jonkin verran karttatapahtumia?
Maaemo sanoi:Nyt on sitten navi, kun vaan kerkeää opettelemaan noiden reittien tekemisen sillä...
Sopii kysyä koska se on mun vanha Tomtom 400:nen. Sama laite sillä oli jo kiinni Riiviössä koko Juuroopan reissun!pleksi sanoi:Sopiikos kysyä, minkälaisen navin hankit?