• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
yrmyli sanoi:
Odotitko että on vähän samaa sarjaa kuin mun lauantain reitit? Muutamasta voisi toki tehdä reittikätkön jos ne vain löytyisivät kartalta. :)-

Joo tosta lauantain ajelustakin piti mainita, Yrmyli kysy että mennäänkä pikitietä vai soraa pitkin Kauhajoelta Kaskisiin, no sorareittejä tulikin sitten vissiin noin 50 km. Ja osa oli tosiaan sellasia ettei siinä kait tietä ollu lainkaan, ainakin navin mukaan ei ollu ! Hauskaa oli, Paitsi Yrmylillä kun se joutu mua välillä oottelee.:;):

Onkohan sen pyörässä jotain vikaa kun se ei mee soralla suoraan ? :)-

Mä en nyt ymmärrä...
Ajattelin listata mukana olleelle kaverille lauantaina ajelemiamme motokätköjä, ja ihmettelin, että mihis se Emäsalon reittikätkö on kadonnut? Tiesin ja muistin sellaisen olleen, koska olen sen itse kuitannutkin jo viime kaudella.

Etsin oman lokimerkintäni ja avasin kätkön sitä kautta, ja huomasin että toimintaa siellä on ollut ihan lähipäivinä, joten kätkö ei ole voinut mihinkään "kadotakaan". Paitsi siis minun kartastani se on...
Kokeilin päivittää sivua ja avata selainta uudestaan, mutta tällä hetkellä se on ja pysyy kartastani kateissa, mutta aukeaa lokimerkintöjen ja listan kautta :O

Mitä sinulla näistä on valittuina?
Kartalla käytetyt rajaukset:
Tie: 1-1
Arvostelu: Näytetään lähes kaikki
Omat piilotettu
Löydetyt piilotettu

SooSoo sanoi:
Mä en nyt ymmärrä...
Ajattelin listata mukana olleelle kaverille toissapäivänä ajelemiamme motokätköjä, ja ihmettelin, että mihis se Emäsalon reittikätkö on kadonnut?

Jos saat sen auki lokimerkintöjen kautta, niin laittaisitko linkin tai kätkösivun osoiteen, niin katson? En mäkään löydä Emäsalosta reittikätköä. Tosin kun zoomaa tarpeeksi lähelle, niin siellä eteläpäässä on kaiksi paikkakätköä melkein päällekkäin.

Juu, muistin vaan ite kun tuli mullekin kaksi reissua karmeassa tuulessa tuonne.

pleksi sanoi:
Jos saat sen auki lokimerkintöjen kautta, niin laittaisitko linkin tai kätkösivun osoiteen, niin katson? En mäkään löydä Emäsalosta reittikätköä. Tosin kun zoomaa tarpeeksi lähelle, niin siellä eteläpäässä on kaiksi paikkakätköä melkein päällekkäin.

Ongelma ratkaistu, mä en missään vaiheessa kiinnittänyt huomiota siihen toiseen pisteeseen Varlaxuddenin vieressä, koska todellakin vain oli omassa pään sisäisessä rajauksessa haussa reitti... :grin:

Tuo Emäsalon kätköhän on sellainen että siellä on myös reitti. Mutta se ei ole kätkökartalla. Tuossa reitissä ei edes näy muuta kuin reitin loppupiste Emäsalon päässä...
Näitä reitin sisältäviä paikkakätköjä on muutamia ja ne on vähän outoja??? Ne pitäisi joko muuttaa reittikätköiksi tai tehdä jotain muuta (ehdotuksia?)

Alla oleva on ihan OT mutta laitetaan nyt tänne kun tänään muistu mieleen ja selvittelin vähän Liinmaan muinaislinna kätköllä tapahtunutta:
Ajelin metsäautotiellä kätkölle päin ns puhdasta uraa, takaisin päin tullessa samalla uralla oli iso läjä paskaa, sellainen läjä mitä en ollu aiemmin nähnyt. Linnan paikalta pyörälle päin tullessa metsästä kuuluin jotain sellaista ääntä mitä en osaa selittää, mutta äänen kuultuani jouduin pysähtymään kun tuntui siltä että jotain outoa on tapahtumassa. En osaa selittää ääntä mutta karvat nousi pystyyn ja pikkuinen pelko hiipi mieleen että oisko joku isompi otus. No, ääntä ei enää kuulunut eikä mitään tapahtunut niin jatkoin matkaa. En aatellut koko juttua ennenkuin tänään ja rupesin surfaamaan sitä jätöstä sekä soitin sukulais miehelle joka metsästää niin lopputulos oli se että Nalle on todennäköisesti ollut kattelemassa mun pyöräilyä metsäautotiellä ! Jos näin on ollut niin hyvä ettei tullut puremaan renkaita puhki :grin:

Kesänallet :D
Aikasemmin jo kyseltiin reitin gpx tiedostoa ja vastasit ettei siinä mitään ihmeellistä ole. Ei kai siinä ole mutta laittasit nyt kun kerta kysellään ja mäkin mielellään sen ottaisin mielellään. Ihan kivan näköstä reittiä. Sen verta vähän ajellu täällä etelässä noita sorapätkiä. Ja se edellinen sorasurautus kanssa pliis ! Kiitti etukäteen :p

Jaa että gpx:ää halutaan? Tarkoitatkohan "edellisellä" tätä?
Ja tää tän päiväinen on taas tässä.
Muista avata ensin tyrellä ja kun siirrät naville, vertaa että ovat saman näköisiä!

Kiitos Goza videosta. Taidankin jättää tuon tien ajamatta katupyörällä, kun en siitä vedestä olisi ulkaltanut ajaa kuitenkaan. Sitäpaitsi olen siitä jo kulkenutkin kahdella katupyörää sopivammalla kulkuneuvolla. Mönkkärillä ajoin tietä pitkin ja kanootilla menin tien yli :p

Back