• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jack sanoi:
En kans huomannu mutta eikö se riitä tuo välimatka.

Säännöissä on, että kilsa pitäisi olla väliä (lähinnä siksi, ettei menisi symbolit päällekkäin). Mutta ei kai se just niin hirveän tarkkaa ole.

Mä kävin tänään lopultakin rekisteröitymässä ja luomassa heti uuden kätkön Koilliskairan/Tuntsan suunnalle. Gozalla näytti siellä jo olleen yksi reittikätkö, mutta senhän ajaa vaikka katupyörälläkin - minä vein omani reilusti "Metsähallituksen puolelle" (toki yhä laillisella tieuralla pysyen).

Itse ajoin tuon reitin 2014 itärajaa/Koilliskairaa ajellessa ja on luultavasti paras ajokokemukseni koskaan.

EDIT: Luomani kätkö

Viimeksi muokattu:
villho sanoi:
Mä kävin tänään lopultakin rekisteröitymässä ja luomassa heti uuden kätkön Koilliskairan/Tuntsan suunnalle. Gozalla näytti siellä jo olleen yksi reittikätkö, mutta senhän ajaa vaikka katupyörälläkin - minä vein omani reilusti "Metsähallituksen puolelle" (toki yhä laillisella tieuralla pysyen).

Itse ajoin tuon reitin 2014 itärajaa/Koilliskairaa ajellessa ja on luultavasti paras ajokokemukseni koskaan.

EDIT: Luomani kätkö

Upean näköinen reitti ja hyvin tehty kartalle - aikamoinen mallisuoritus ekaksi kätköksi :thumbup:

pleksi sanoi:
hyvin tehty kartalle
Oliskohan kyseessä gpx-tiedosto joka on siirretty google-kartalle? Aika tarkkaan on villhon maastonavi kyllä jäljen piirtänyt!! Mähän oletin Tuntsan erämaa -katköä tehdessä että nuo eivät ole virallisia/ laillisia teitä.
Jack sanoi:
Nyt ei kerkii ajamaan sinne asti, on tehtävä saunaremppaa :sad3:
Ehkä kannattais!!
7IMQ9YJ.jpg

Viimeksi muokattu:
Re: Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto avattu

Go-Za sanoi:
Oliskohan kyseessä gpx-tiedosto joka on siirretty google-kartalle?
Juurikin näin. Hieman piti Basecampia ja GPSBabelia pyöritellä, mutta menihän se sinne lopulta.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tyhmä kysymys ja anteeksi jos aihetta on jossain vaiheessa topiccia käsitelty, mutta mistä johtuu että Mustanlahden sataman kätkö Tampesterissa ei näy kartalla? Nimihaulla löytyy kuitenkin.

T:Terppa

terppa23 sanoi:
Tyhmä kysymys ja anteeksi jos aihetta on jossain vaiheessa topiccia käsitelty, mutta mistä johtuu että Mustanlahden sataman kätkö Tampesterissa ei näy kartalla? Nimihaulla löytyy kuitenkin.

T:Terppa

Mulla se näkyy sekä että :blink:
Eihän se sun oma tekemä ole ?

E: vai oletko jo löytänyt sen ja sulla on omat löydöt pois kätköjen rajauksessa ?

Ei kumpaankaan. Ja on siis näkynyt ennen ihan normaalisti. Kokeilin kirjautua ulos ja tarkastella karttaa kirjautumatta sisään ja sama tulos.

terppa23 sanoi:
Ei kumpaankaan. Ja on siis näkynyt ennen ihan normaalisti. Kokeilin kirjautua ulos ja tarkastella karttaa kirjautumatta sisään ja sama tulos.

Mikä rating-filtteri sinulla on käytössä? Näkyy ainoastaan jos filtteriksi on valittu "show all (100%)" mutta ei esim. "show almost all (about 95% or more)" asetuksella joka taitaa olla oletus.

Mikä rating-filtteri sinulla on käytössä? Näkyy ainoastaan jos filtteriksi on valittu "show all (100%)" mutta ei esim. "show almost all (about 95% or more)" asetuksella joka taitaa olla oletus.

Dadaa. Tuosta oli kiinni. Kiitoksia avusta. Tupsahti saman tien muutama muukin kätkö kartalle.

Mulla oli suuri kiusaus käyttää lyhennettä viimeisimmässä tekemässäni kätkössä (Kyröskosken Pärskeet). Mutta en sitten käyttäny... Toivottavasti kätköilijät eivät nyt pahasti pety!
gYuWbcK.jpg

Go-Za sanoi:
Mulla oli suuri kiusaus käyttää lyhennettä viimeisimmässä tekemässäni kätkössä (Kyröskosken Pärskeet). Mutta en sitten käyttäny... Toivottavasti kätköilijät eivät nyt pahasti pety!
gYuWbcK.jpg

Mä oon ainakin tosi pettynyt :)-

Goza on pitemmällä kätköreissulla, mitä tarkoittaa ToLoKä ?

Kuva ei näy Kyrönkankaan kesätien kätkö kuittauksessa.

Jack sanoi:
= Toukokuun Lopun Kätköily
Eilen perjantaina klo 16.15 siellä Kyröskoskella... kolautin kypärän kallioon -hajosi!
Illemmalla loppui bensa 2,3km ennen bensa-asemaa.
Tänään aamulla soitettiin mulle että hotelli mistä mulla oli varaus on palanut. Semmonen reissu!
(31 löydettyä kätköä!)

Viimeksi muokattu:
Back