Jack sanoi:En kans huomannu mutta eikö se riitä tuo välimatka.
Säännöissä on, että kilsa pitäisi olla väliä (lähinnä siksi, ettei menisi symbolit päällekkäin). Mutta ei kai se just niin hirveän tarkkaa ole.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jack sanoi:En kans huomannu mutta eikö se riitä tuo välimatka.
villho sanoi:Mä kävin tänään lopultakin rekisteröitymässä ja luomassa heti uuden kätkön Koilliskairan/Tuntsan suunnalle. Gozalla näytti siellä jo olleen yksi reittikätkö, mutta senhän ajaa vaikka katupyörälläkin - minä vein omani reilusti "Metsähallituksen puolelle" (toki yhä laillisella tieuralla pysyen).
Itse ajoin tuon reitin 2014 itärajaa/Koilliskairaa ajellessa ja on luultavasti paras ajokokemukseni koskaan.
EDIT: Luomani kätkö
Oliskohan kyseessä gpx-tiedosto joka on siirretty google-kartalle? Aika tarkkaan on villhon maastonavi kyllä jäljen piirtänyt!! Mähän oletin Tuntsan erämaa -katköä tehdessä että nuo eivät ole virallisia/ laillisia teitä.pleksi sanoi:hyvin tehty kartalle
Ehkä kannattais!!Jack sanoi:Nyt ei kerkii ajamaan sinne asti, on tehtävä saunaremppaa![]()
Juurikin näin. Hieman piti Basecampia ja GPSBabelia pyöritellä, mutta menihän se sinne lopulta.Go-Za sanoi:Oliskohan kyseessä gpx-tiedosto joka on siirretty google-kartalle?
terppa23 sanoi:Tyhmä kysymys ja anteeksi jos aihetta on jossain vaiheessa topiccia käsitelty, mutta mistä johtuu että Mustanlahden sataman kätkö Tampesterissa ei näy kartalla? Nimihaulla löytyy kuitenkin.
T:Terppa

terppa23 sanoi:Ei kumpaankaan. Ja on siis näkynyt ennen ihan normaalisti. Kokeilin kirjautua ulos ja tarkastella karttaa kirjautumatta sisään ja sama tulos.

terppa23 sanoi:Ei kumpaankaan. Ja on siis näkynyt ennen ihan normaalisti. Kokeilin kirjautua ulos ja tarkastella karttaa kirjautumatta sisään ja sama tulos.
Mikä rating-filtteri sinulla on käytössä? Näkyy ainoastaan jos filtteriksi on valittu "show all (100%)" mutta ei esim. "show almost all (about 95% or more)" asetuksella joka taitaa olla oletus.
Tyhmiä kysymyksiä ei ole (vaikka kettuilua saattaakin joskus vastaukseksi tulla)terppa23 sanoi:Tyhmä kysymys ja anteeksi
Juurikin sieltä!Jack sanoi:Oliko Goza tuo kuva sieltä Fiskarsin pätkältä ?
Go-Za sanoi:Mulla oli suuri kiusaus käyttää lyhennettä viimeisimmässä tekemässäni kätkössä (Kyröskosken Pärskeet). Mutta en sitten käyttäny... Toivottavasti kätköilijät eivät nyt pahasti pety!
![]()

= Toukokuun Lopun KätköilyJack sanoi:ToLoKä ?