• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo näytti menneen 300 rikki. :thumbup:

306 + 456 + vielä 4 äsken tarkistettua = paljon. Jonkun verran aktiivisen oloinen kaveri. :;):

Jack sanoi:
Joo näytti menneen 300 rikki. :thumbup:

306 + 456 + vielä 4 äsken tarkistettua = paljon. Jonkun verran aktiivisen oloinen kaveri. :;):
Tavoite oli päästä Maaemon ohi, mutta pieni laskuvirhe siinä sitten kävi. Kotimatkalla jäi 1 hakematta, mutta se ei olis auttanu Maaemon tavoittelussa!
Kätköjä tulee kyllä koko ajan lisää kun vaan keksii että mihin. Kuukauden päästä olen reissussa, eiköhän silloin tule kätköjä sitten urakalla!

Juli sanoi:
Eilen illalla meni motokätköilyneitsyys ja vielä tuplana! :thumbup:
Piti ihan tarkistaa mitä tuo FTF tarkoittaa...
FTF = First To Find - A Term used by Geocachers
When you are the first one, finding a "virgin" cache
Usually found in the forums or written in the online or physical log books.

Meillä oli tänään koululla kaseille liikennekasvatusta ja sitä pitämään tullut ajo-ope olikin motoristi. Turistiin mm. kätköilystä ja vaikka oli kuullut sivustosta ei ollut siihen tarkemmin tutustunut. Eihän mulla tietenkään töissä ollut kätkökortteja mukana mutta nohevana tyttönä keksin antaa matkaan kätkökynän, joka laukusta löytyi, lukeehan siinäkin sivuston osoite :thumbup: . Mitä tästä opimme: pidä aina kätkökortit mukana, ikinä ei tiedä koska törmää toiseen motoristiin :grin: :)- .

Uusien kätköjen tekeminen ei onnistu:
doJc0BY.jpg

Go-Za sanoi:
Uusien kätköjen tekeminen ei onnistu.

Ehkä hieman yleistävästi sanottu, mutta juu...

Nyt kun vielä keksisi, miten tuon virheen saa aikaan, niin saisin korjattua. Olen melko varma, että kyseessä on ongelma, joka on ollut olemassa ainakin puoli vuotta (todennäköisesti pitempäänkin), joten ihan joka välissä se ei tule vastaan.

Jostain syystä valitun maan tunnus tai tieto siitä, että maata ei ole vielä valittu, ei ollut talletusvaiheessa mukana kätkön tiedoissa. Olisiko sinulla antaa jotain vinkkiä, millainen tämä kätkö oli maavalinnan osalta? Ainakin se rajaisi jo paljon, jos tietäisi oliko reitti vai paikka? Satutko muistamaan, miten määritit paikan (tai reitin a-pisteen) osoitteen? Klikkasitko kartalta?

pleksi sanoi:
oliko reitti vai paikka? Satutko muistamaan, miten määritit paikan (tai reitin a-pisteen) osoitteen? Klikkasitko kartalta?
Paikkakätkö Affenanmaalta. Paikka klikattu kartalta.

Go-Za sanoi:
Paikkakätkö Affenanmaalta. Paikka klikattu kartalta.

Thanks, löytyi. Liittyy tuohon Ahvenanmaahan. Pitääpä korjata.

Korjausta odotellessa Ahvenanmaallekin voi tehdä kätkön, kunhan valitsee maaksi "Finland" sen jälkeen, kun on klikannut osoitteen kartalta. Toimii sekä paikkakätkölle että reitille.

Kävin heti väijymässä mitä Go-Za on Ahvenamaalle lisännyt, koska olen tuonne loppukesästä menossa. Ilmeisesti tuosta teknisestä ongelmasta johtuen eivät tulla vielä näkyneet, mutta tartee pysyä hereillä.

No siel on nyt 3 (korjaan: 4) kätköä lisää, kaikki Suomessa (Åland). Tonne kun vielä muutama kätkö tulee niin sehän olis kätköreissun paikka! Vai mitä?

Viimeksi muokattu:
terppa23 sanoi:
Kävin heti väijymässä mitä Go-Za on Ahvenamaalle lisännyt, koska olen tuonne loppukesästä menossa. Ilmeisesti tuosta teknisestä ongelmasta johtuen eivät tulla vielä näkyneet, mutta tartee pysyä hereillä.

Olivat tarkastuksessa. Varmaan kohtapuoleen julkisia. Tai ainakin muut paitsi Pommern, kun mä niuhotin aluksen nimestä :ohmy:

muoks: Jäi kätköreissuun ilmoittautumatta :p Eli ilman muuta!

Sulla on LoneWolf aika hyvä meininki päällä, paljonko veikkaat monta kätköä tulee haettua nyt Norjan reissun aikana ?
Mukaan lukien meno ja paluumatkat Suomessa.

Jack sanoi:
Sulla on LoneWolf aika hyvä meininki päällä, paljonko veikkaat monta kätköä tulee haettua nyt Norjan reissun aikana ?
Mukaan lukien meno ja paluumatkat Suomessa.

Laskeskelin eilen että menomatkalle osuisi vielä 14 kätköä. Jutausreitillä taitaa olla 2 vai 3 ja lopuksi vielä Porjus jossa käyn vaikka "virallinen" jutaus ei sinne menisikään. Paluumatkan reitti on täysin avoinna, jos sää suosii saatan käydä vielä Nuorgamissa ennen etelää kohti kääntymistä...

Back