Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
22.5. Jack ja minä ollaan "koulutuksessa" eli päästää vasta illemmalla n. 17.00 aikoihin, Myllykoski sopisi siihen hyvin.pleksi sanoi:Kun asiasta viimeksi keskusteltiin, taidettiin tulla siihen tulokseen, että sunnuntai olisi hyvä. Mites olisi esim. 22.5?
Ja sitten tietysti paikan valinta. Myllykoski oli kai ehdolla, mutta onko muita?
Maaemo sanoi:Oisko joku toinen päivä sitten parempi vai onko toi klo 17 ok?
Maaemo sanoi:No lukitaan sitten 22.5. klo 17 ja Myllykoski. Tosin en kyllä oman pyörän kunnosta tiedä, saattaa olla että tarviin kyydityksen paikalle.

pleksi sanoi:Tuonne sitten vaan kommenttia, että tulossa ollaan:
https://www.motocaching.net/en/cache/view/id7100
Tiedoksi niille, jotka ei ole ennen käyneet: Sinne voi ihan hyvin tulla ekakertalaisetkin. Ei oo mikään sisäpiirin juttu. Kaikki on ihan oikeasti tervetulleita. Ei ilmoittautumispakkoa, eikä ilmoittautumiset ole sitovia. Ei muuta kun![]()
Jack sanoi:Nostetaan tämä näkyville, eli olis kiva jos paikalle tulis uutta porukkaa
Ja oisko pöljä jos tapahtuman laittais kätkösivun etusivulle ? Pleksi ?

pleksi sanoi:Btw, samalla kun korjasin tapahtumien näkymiseen liittyvän bugin, tein pääkartalle sellaisen, että soratieteiden viivat näkyy ruskealla (asfaltti on edelleen sinisellä viivalla). Tuliko parempi vai huononiko?
pleksi sanoi:Btw, samalla kun korjasin tapahtumien näkymiseen liittyvän bugin, tein pääkartalle sellaisen, että soratieteiden viivat näkyy ruskealla (asfaltti on edelleen sinisellä viivalla). Tuliko parempi vai huononiko?

Mikä sattu?? Tai siis mitä löysit?Suzu-ukko sanoi:josko jotain mielekästä katottavaa/tutkittavaa reitille sattus
Mun mielestä noi liitetiedostokuvat on muutenkin niin kovasti pakattuja ettei niitä ole edes miellyttävä katsoa. Lisään itse mielummin kuvan/ kuvat linkkinä.Jack sanoi:oli puhetta siitä etten saa kuvia näkyviin kun ovat liian isoja. Jos lähen taas pidemmälle reissulle niin ei viitti kesken reissun alkaa pienetää kuvia
Go-Za sanoi:Mikä sattu?? Tai siis mitä löysit?
Suzu-ukko sanoi:Tälleen ei käkkääjällekkin tuo käkkis sivu on ihan mainio. Kattelin taannoin sivuilta omalle kesän pitemmälle retkelle josko jotain mielekästä katottavaa/tutkittavaa reitille sattus ja sattupa.![]()
Go-Za sanoi:Mun mielestä noi liitetiedostokuvat on muutenkin niin kovasti pakattuja ettei niitä ole edes miellyttävä katsoa. Lisään itse mielummin kuvan/ kuvat linkkinä.