• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ensin 17.30 aikoihin ajoi KerroSeciville ja 18.00 aikoihin maaemo Masalantietä... Kaivavat veistä haavassa kun minä kerään roskia.

No niin, onnistuithan saada se 500 täyteen nyt vkl vaikka niin vaatimattomasti ilmotit ettei onnistu. Hieno homma ja papukaija merkit Jarille !:thumbup::grin:

Jack sanoi:
No niin, onnistuithan saada se 500 täyteen nyt vkl vaikka niin vaatimattomasti ilmotit ettei onnistu. Hieno homma ja papukaija merkit Jarille !:thumbup::grin:

Kiitoksia. Joo, ilmat oli mahtavat joten tuli ajeltua jonkin verran. Nyt onkin se ongelma, ettei lähettyvillä ole käymättömiä kätköjä. No, AVJ:ssä tulee sitten kätköiltyä.

Onnittelut maaemolle, 300 meni rikki.:respect:

Nyt tuli ajettua hieman pidempi kätkölenkki kun alkaa olemaan nurkilta kohteet loppu.

Kätkölenkki numeroina
55 kätköä/reittiä kolmessa eri maassa, Suomessa 33
6 päivää joista 2 Suomessa
2404 kilometriä
1 melkein nokkakolarin Latviassa
1 reikä takakumissa

pleksi sanoi:
Onnittelut ja kiitokset taitavasta väistöstä :respect: Jos siitä olisi tullut kolari, niin tuskin minäkään olisin välttynyt siltä.

Todella hienoa ettei sattunut mitään vakavaa. Tulee mieleen traaginen onnettomuus 2v sitten Virossa kun muistaakseni joku virolainen paku törmäsi kahteen suomalaiseen motoristiin tuhoisin seurauksin.

jlik sanoi:
Todella hienoa ettei sattunut mitään vakavaa. Tulee mieleen traaginen onnettomuus 2v sitten Virossa kun muistaakseni joku virolainen paku törmäsi kahteen suomalaiseen motoristiin tuhoisin seurauksin.

Katastrofin ainekset oli tälläkin kertaa hyvin tyrkyllä, mutta Yrmyli pelasti tilanteen melko lailla rankan näköisellä väistöllä pientareen kautta. Olin siinä jonossa seuraavana ja auto ehti omalle kaistalleen just ennen mua.

Onnitelut jlikille 500. kätkön löydöstä ja Virosta palanneille hyvästä reissusta. Harmittaa etten päässyt reissuun mukaan mutta minkäs teet, töitä on tehtävä että on varaa mopoilla.

Yrmyli avasi "uuden" kätköaihealueen: Moottoriradat. Vaatii ehkä vähän pohtimista? Toki noin miten Yrmyli on kätkön tehnyt se on ihan ok (eli löytäminen ei vaadi radalla ajamista), mutta monilla radoilla se menettää aika paljon merkitystään jos vaaditaan vain "rata-alueella käynti".
Itse olen miettinyt lähinnä Nurburingiä, että siellä olis hieno päästä ajamaan. Mutta kaskohan lakkaa olemasta voimassa kun sinne menee ja Suomessakin vakuutukset on vain valvoituissa harjoituksissa.
Toki meillä on jo Ahvenisto lisättynä kätkönä, eli kai se on ihan ok noin ettei tarvitse ajamassa käydä.

On se aivan ok ja vieläpä parempi kuin moni muu tällä hetkellä oleva. Ja kuten Sinäkin totesit että Ahvenisto on jo olemassa niin eipä tuo uusi kohdetyyppi ole. Lisää samanlaisia.

Itsekin olen miettinyt tätä kätköä useamman kerran ennenkuin tein sen. Aihealue oli jo tästä avattu aikaisemmin. Lähdin tekemään kätköä koska näin tässä kätkössä on muutamia asioita joita ei välttämättä pääse kokemaan ABC:n tylsässä ketjubrändätyssä huoltoasemassa.

Radan varikolla on kahvio, kahvion terassilla on mukava katsella kauniina kesäpäivänä tai iltana kahvin tai ruokailun yhteydessä mitä radalla tapahtuu. Täällä tapaat usein myös muita motoristeja joiden kanssa voi suorittaa moottoripyöräaiheista jutustelua.

Radan reunalla on myös katsomo jossa voi syödä omia eväitä ja katsella radan tapahtumia.

En tosiaan tiedä, miten tuo Ahvenisto on hyväksytympi kätkö, onhan se vanhempi ja uhanalaisempi. Mutta tosiasia kuitenkin on se, että meillä täällä landella on kuitenkin tällä hetkellä Suomen pisin ja monipuolisin rata.

yrmyli sanoi:
Lähdin tekemään kätköä koska näin tässä kätkössä on muutamia asioita joita ei välttämättä pääse kokemaan ABC:n tylsässä ketjubrändätyssä huoltoasemassa.
Hyvin perusteltu!!!:thumbup:

Maaemo sanoi:
Hei mites se makkaranpaisto / kätkökauden avajaiset (tosin taitaa olla moni jo kauden korkannut ;) )...

Kun asiasta viimeksi keskusteltiin, taidettiin tulla siihen tulokseen, että sunnuntai olisi hyvä. Mites olisi esim. 22.5?

Ja sitten tietysti paikan valinta. Myllykoski oli kai ehdolla, mutta onko muita?

Back