• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Go-Za sanoi:
Mitä ihmettä te täällä höpisette kun ulkona on mitä mainioin ajelusää!!?? (Kävin hakemassa 4 kätköä...)

Noku noku perhanan mopo taas kenkkuilee, mä ajan sillä ilmeisesti liikaa kun mun varikkotiimi ei saa huollettua sitä tarpeeksi nopeaan tahtiin :)- .

Tehdään pikku kaupunki kätkö kohde lenkki ke 12.8 eli skatanniemi, mustavuoren luolat ja ilmatorjunta tukikohta ja kahvit tms. Haluaako joku lähtee messiin ? Ja säävaraus, katsotaan vkl mitä säätä luvataan ens viikolle.

Ja jos muita kohteita on mielessä niin saa ehdottaa. Jos joku haluaa käydä kattomassa Lemminkäisen temppeliä niin sekin käy. Luolassa ei ole taida olla vettä paljoakaan.

E: mennään illalla vaikka 17.30 ja tavataan Pukinmäen Shellillä.

Jack sanoi:
Tehdään pikku kaupunki kätkö kohde lenkki ke 12.8 eli skatanniemi, mustavuoren luolat ja ilmatorjunta tukikohta ja kahvit tms. Haluaako joku lähtee messiin ? Ja säävaraus, katsotaan vkl mitä säätä luvataan ens viikolle.

Ja jos muita kohteita on mielessä niin saa ehdottaa. Jos joku haluaa käydä kattomassa Lemminkäisen temppeliä niin sekin käy. Luolassa ei ole taida olla vettä paljoakaan.

Mä voin tehdä tapahtumakätkön tosta jotta jackin pääsee kuittaamaan sen. Entäs ne Haukilahden juoksuhaudat? Voitais käydä niilläkin ja aloitus esim. Mellstenin kahvilasta. Tai sitten toisinpäin elikä lähtö skatasta ja sieltä sitten länttä kohti. Voisko jack kuitenkin toimia oppaana (veturina)?

Jack sanoi:

Mää voisin tulla mukaan...

Jack sanoi:

Hep!

Jack sanoi:

Toki mukana (jos vaan mopo kulkee :orgmp3: , varikkotiimi kyllä väitti sen korjanneensa vklopun aikana :thumbup: ).

jlik sanoi:
Mä voin tehdä tapahtumakätkön tosta jotta jackin pääsee kuittaamaan sen. Entäs ne Haukilahden juoksuhaudat? Voitais käydä niilläkin ja aloitus esim. Mellstenin kahvilasta. Tai sitten toisinpäin elikä lähtö skatasta ja sieltä sitten länttä kohti. Voisko jack kuitenkin toimia oppaana (veturina)?

Veturoidaan vaikka molemmat vuorotellen tai jotain, sovitaan lisää myöhemmin. Tee vaan tapahtuma ja mennään vaan Haukilahteen kanssa. Lähetään vaikka lännen puolelta, se on ihan ok. :thumbup:

Ainakin nyt näyttää että keli on hyvä 12.8. Sopisko lähtö jo klo 17 Mellstenin kahvilasta? Meillä kuitenkin aika monta kohdetta, joissa joutuu jonkin verran kävelemään.

Yritän tehdä kätkön tänä iltana.

jlik sanoi:
Sopisko lähtö jo klo 17 Mellstenin kahvilasta?

Mä ainakin kuvittelisin ehtiväni tuohon, tosin tuo on mun toinen työpäivä eikä ole normaalin lukujärjestyksen mukaan niin ei pysty vielä sanomaan varmaksi koska pääsee töistä, mutta ei ekana koulupäivänä yleensä kovin myöhään mene.

jlik sanoi:
Ainakin nyt näyttää että keli on hyvä 12.8. Sopisko lähtö jo klo 17 Mellstenin kahvilasta? Meillä kuitenkin aika monta kohdetta, joissa joutuu jonkin verran kävelemään.

Yritän tehdä kätkön tänä iltana.

Eiköhän klo 17 onnistu multakin.

Maaemo sanoi:
Mä ainakin kuvittelisin ehtiväni tuohon, tosin tuo on mun toinen työpäivä eikä ole normaalin lukujärjestyksen mukaan niin ei pysty vielä sanomaan varmaksi koska pääsee töistä, mutta ei ekana koulupäivänä yleensä kovin myöhään mene.
Ei kai open työ ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily???
Mieti miten suosittu ope olet jos heti toisena päivänä päästät oppilaat vähän aikaisemmin koska sulla on "menoa!"

Go-Za sanoi:
Ei kai open työ ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily???
Mieti miten suosittu ope olet jos heti toisena päivänä päästät oppilaat vähän aikaisemmin koska sulla on "menoa!"

:grin::)- Etenkin kun ne päivät on muutenkin niin pitkiä... (eli poikkeuksia lukuunottamatta ei yleensä ole töitä kolmen jälkeen :grin: )

Jack sanoi:
Tossa on muuttunu aikataulu. Katotaan kuhan Jlik saa tehtyä tästä kätkön. Tänäänkö sä lupasit sen Jlik tehdä ?:;):

Sorry, on ollu todella kiirettä viime aikoina. Teen sen tänään. Viime viikolla ke-pe illat Ajotaito 1 kurssilla, lauantaina koko päivän kätköreissu, sunnuntaina AT1 kurssin päättäjäiset, eilen koko päivän Ajotaito 2 kurssilla Ahvenistolla ja vasta illalla kotona vähän nuutuneena. Molemmat kurssit erittäin hyödyllisiä, varsinkin meikäläiselle joka ei osaa ajaa mopolla.

Muoks. Nyt tehty tapahtumakätkö linnoitusketjun kohteisiin. Tervetuloa mukaan.

Back