Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
cb-61 sanoi:Tuo neste oil rally kätköhän olisi juuri sitä mistä tässä hommassa on kyse.
Esim. Jos kätkön nimi olis vaikka "Ouninpohjan erikoiskoe."
Eli kyseessä olis mielenkiintoinen mutkapätkä joka ei varmasti katoa minnekkään.
cb-61 sanoi:Tuo neste oil rally kätköhän olisi juuri sitä mistä tässä hommassa on kyse.
Esim. Jos kätkön nimi olis vaikka "Ouninpohjan erikoiskoe."
Eli kyseessä olis mielenkiintoinen mutkapätkä joka ei varmasti katoa minnekkään.
Jack sanoi:Oisko mahdollista lisätä vapaa teksti kenttä jos joutuu hylkäämään kohteen tarkastuksessa. Jouduin aamulla hylkäämään kohteen koska se oli jo tehty, siis täysin sama. Laitoin tekijälle yv:n mutta ois mukavampi jos syyn kertoisi saman tien.
Jack sanoi:Oisko mahdollista lisätä vapaa teksti kenttä jos joutuu hylkäämään kohteen tarkastuksessa. Jouduin aamulla hylkäämään kohteen koska se oli jo tehty, siis täysin sama. Laitoin tekijälle yv:n mutta ois mukavampi jos syyn kertoisi saman tien.
cb-61 sanoi:Tarkoitin ihan itse sitä tietä. Se ei katoa sieltä minnekkään kisojen jälkeen.
Maaemo sanoi:Jätin sen nyt roikkumaan tarkistusjonoon (tai en nyt tarkkaan tiedä roikkuuko se jonossa vai mulla keskeneräisenä tarkistuksena) kunnes pleksi ehtii ottamaan kantaa asiaan.
pleksi sanoi:Lisäsin sääntöihin myös tämän: Kohteesta, josta on jo julkaistu kätkö, ei voi tehdä toista kätköä. Mikäli näin käy vahingossa, tulee jälkimmäisenä julkaistu kätkö arkistoida.
Vapaamuotoisen tekstin lisäämisestä sanoisin, että katsotaan vielä vähän aikaa, että pärjätäänkö ilman. Tavallaan on niinkin, että kätköä ei pitäisi joutua hylkäämään, ellei se riko sääntöjä. Tässä tapauksessa tietty säännöissä oli puute.
Go-Za sanoi:Mitä ihmettä te täällä höpisette kun ulkona on mitä mainioin ajelusää!!??
Go-Za sanoi:Mitä ihmettä te täällä höpisette kun ulkona on mitä mainioin ajelusää!!?? (Kävin hakemassa 4 kätköä...)
cb-61 sanoi:Joo. Vettä kokoajan.
No ei sultakaan paljoa puutu. Mahtava reissu taas jälleen kerran. Yllättävän vähän mopoja liikkeellä tänään.Jack sanoi:Jlik 300 Ei sulle mitään mahda. Parhaani oon tehny ja kaikkeni oon yrittäny
Oulun alla. Edelleen vettä.jlik sanoi:Missä tuli vettä. Mulla täysin kuivaa 550 kilsan lenkillä.
jlik sanoi:No nyt on Maisallakin satanen rikki. Onneksi olkoon.![]()
Jack sanoi:Jlik 300 Ei sulle mitään mahda. Parhaani oon tehny ja kaikkeni oon yrittäny

Molemmille onnittelut!