• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jlik sanoi:
No ei ne Orimattila-Myrskylä linjan kätköt koko päivää vie (tai sitten jätetään osa väliin) joten jatketaan Kouvolan suuntaan.

Jepulis, katotaan mitä Goza keksii :)

Saatan Jlik päästä tasoihin sun kaa lähiaikoina. Tai ohi jopa. :bye:

Jack sanoi:
Jepulis, katotaan mitä Goza keksii :)

Saatan Jlik päästä tasoihin sun kaa lähiaikoina. Tai ohi jopa. :bye:

No joo hyvä juttu. Ei oo nyt ollu hirveitä haluja ajella mopolla sen jutausreissun jälkeen. Kun palaan kotiin niin sitten alkaa taas kätköily. Pieni tauko tekee vain hyvää, Toisaalta oon tehny uusia kätköjä ja reissuvideioitakin on ollu kiva editoida.

jlik sanoi:
Tosin joudutaan pyörimään siellä eestakasin että saadaan kerättyä mahollisimman monta kätköä
Pitääkö ne kaikki saada kuitattua yhdellä ajelulla... ei kai sentään?

Heh... pitkään olen tiennyt tuon Lugnet -kahvion olemassaolosta mutta en ole vaivautunut pysähtymään. Tänään sen tein ensimmäistä kertaa... ja todellakin kannatti! Vähän samaa fiilistä kuin Stallcafessa Siuntion Kelassa... mutta täällä on paljon enemmän ihmeteltävää!

Jack sanoi:
Tottahan toki kerrotaan. :thumbup:

Mites Jlik käykö sulle esim. 1-2.8 tai 15-16.8, et lähettäis kätköilee ? Lähteekö muita mukaan ? Maaemo ? Pleksi ? Muita ?

Mielelläni lähden mukaan. Tosin 16.8 ei sovi, mutta melkein mikä tahansa muu päivä on järjesteltävissä vapaaksi.

Toi lauantai 15.8 olis varmaan hyvä, käy varmaan aika monelle. Ja jos Goza tulee tosiaan veturiks niin saa päättää reitin :thumbup:

Onks muuten kukaan käyny nyt lemminkäisen temppelin luolalla ku siellä ei oo vettä ? Kävikö Goza ? Aattelin huomenna mennä käymään. En tykkää tollasista koloista mut uteliaisuus taitaa voittaa :;):

Jack sanoi:
Onks muuten kukaan käyny nyt lemminkäisen temppelin luolalla ku siellä ei oo vettä ? Kävikö Goza ? Aattelin huomenna mennä käymään. En tykkää tollasista koloista mut uteliaisuus taitaa voittaa :;):
En ole käyny. Millanen aikataulu sulla on? Mun pitää aamulla käydä vaihtamassa siteet haavaan. Sen jälkeen vois lähteä sinnepäin. Klo 11.00?
Edit: Äh... mulla on varmaan niin miljoona vakuutus ym asiaa hoidettavana huomenna etten taida pystyä!

Jack sanoi:

Kävin muutama päivä sitten, lokimerkinnöissä kuvakin. Ota taskulamppu mukaan!

Nyt pääsi luolan suuaukolle varpaita kastelematta mutta eipä siitä ilman lamppua näkynyt juuri muuta kuin pimeyttä. Jos keväällä tuolla on vetta kuvassakin näkyvään raitaan asti niin sanotaanko että varmasti on vaikuttavampi kohde näin kuivaan aikaan :thumbup:

Joo huomasin sen kuvan ja otin lampun mukaan, meen duunin jälkeen käväsemään. Tuskin paria metriä pitemmälle uskallan mennä, sen verran paskahousu oon. :;):

Edit: Maaemo luolaexpertti sinne ryömimään :grin:

Ei tuonne varsinaisesti sisään pääse itseään kastelematta, hyvä syy tyytyä suuaukolta kurkkimiseen :;):

Jack sanoi:
Edit: Maaemo luolaexpertti sinne ryömimään :grin:

Jos ei tule liikaa yöllä vettä, niin huomenna voi yrittää, tänään en ehdi :thumbup: Täytyisi kyllä olla ennemmin helle, niin ei haittaisi vaikka kastuisi.

Ja mä en kerkii huomenna, täytyy tänään käydä vielä ajelemassa kun on taas luvattu loppuviikoksi normikesäkeliä :pissed:

Jack sanoi:
Ja mä en kerkii huomenna, täytyy tänään käydä vielä ajelemassa kun on taas luvattu loppuviikoksi normikesäkeliä :pissed:

Mäkin taidan lähteä käymään. Pitäähän se päästä näkemään, millainen luola siellä on ennen kuin Esteri taas täyttää sen.

Jos sulle sopii, niin voitais vaikka mennä yhtä matkaa. Mulla ei ole niin väliä, mihin aikaan. Jatkan sit taas hommia palattuani. Eli olisko joku aika ja paikka ehdolla, niin ilmestyn sitten sinne.

Juu totta kai käy, ajatko Malmin kautta niin lähetään tästä jatkaa Sipoon suuntaan ?
Valuraudantie 1, yks risteys ennen Malmin lentokenttää oikealle ja heti pihaan oikealle, jos sulla ei oo kiire niin kävästään jossain tauolla haukkaamassa sämpylä tms, kiire duunissa, en keriinny syömään. Ja mulla ei oo kiire mihkään kun on home alone tänään, meen myös ajaa tuon ajo omalla vastuulla pätkän mahdollisesti.

Back