Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maaemo sanoi:Voisin tehdä, jos kätköilysivuston viestit menisivät roskapostiin, mutta ainakin mun gmaili on jo oppinut että ne ei ole roskapostia.

Jack sanoi:Ja niin siinä kävi, 4h matkaan 7h45min.![]()

ton näköstä että miks. Mutta ei se mitään, kyllä oli taas hienoa eilen ajella vaikka kypärän sisällä olikin pikkasen lämmin. Paras puoli tässä kätköily hommassa on se että saa ajaa ja paljon ! Ei tunnu saavan millään tarpeeks ajamisesta, nytkin tekis mieli lähteä mutta ei vielä pysty, pitkän ajomatkan päätteeksi pitkä saunailta.
Eikös me voitais tehä sit samantien kätköletka esim. Lahti-Kouvola, Myrskylä-Artjärvi paikkeille heinäkuun lopussa tai elokuun alussa ? Mulla on siellä nurkilla aika monta kohdetta käymättä, kiitos esim Jussip joka on urakoinut sinne hyviä pätkiä ym. Veikkaan että muillakin on siellä kohteita mitä ei ole käyty. Ei ois kovin kaukana, aamulla lähtö ja illalla takas.
*purkkatukassa*SooSoo sanoi:Varmaan mainostelette milloin olette tulossa huudeille, niin tulisin paiskaamaan tassua*purkkatukassa*
Go-Za sanoi:Viikonloput kuulostaa hyvälle myös mulle. Lupaan ajaa kiltisti ja hilaa! (Lähes tikkarivauhtia) -ihan sattuneesta syystä!
SooSoo sanoi:Varmaan mainostelette milloin olette tulossa huudeille, niin tulisin paiskaamaan tassua*purkkatukassa*
Voin vetää... Ja ei sinne Lahteen asti tartte mennä -SooSoo (Purkkatukassa) ei itsekään asustele siellä asti!Jack sanoi:Sehän ois hyvä jo sä Goza vetäisit kätköletkan
Go-Za sanoi:Voin vetää... Ja ei sinne Lahteen asti tartte mennä -SooSoo (Purkkatukassa) ei itsekään asustele siellä asti!
Joo, ei meiän tarvi Lahteen saakka mennä. Orimattila-Myrskylä linjalla on jo monta kätköä mistä vois aloittaa. Tosin joudutaan pyörimään siellä eestakasin että saadaan kerättyä mahollisimman monta kätköä mutta sehän meinaa vaan lisää 

.Jack sanoi:Joo hyvä jos Goza voi vetää.Mulla ei oo tuolla Orimattila-Myrskylä linjalla kuin pari kolme kohdetta mutta siithän mä sit voin jatkaa Kouvolan suuntaan omin neuvoin.