Go-Za sanoi:Torholan luola -kätköletka-ajelu siirretty huomiselle 24.5. klo 12. Mankin ST1
Selvä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Go-Za sanoi:Torholan luola -kätköletka-ajelu siirretty huomiselle 24.5. klo 12. Mankin ST1
Go-Za sanoi:Ei siinä ole mitään "hyi-hyi" jos on painaja ammatiltaan!
SooSoo sanoi:Itseasiassa painaja-sitoja-leikkaaja nykyään, en o ihan varma että onko se hyvä vai huono homma
Ja kiva olla avuksi, kun tämmöinen mahdollisuus on suotu tehdä omiakin juttuja.
Kortteja on kiva jaella reissuilla muille motoristeille.SooSoo sanoi:Itseasiassa painaja-sitoja-leikkaaja nykyään, en o ihan varma että onko se hyvä vai huono homma
Ja kiva olla avuksi, kun tämmöinen mahdollisuus on suotu tehdä omiakin juttuja.

Go-Za sanoi:Olis voinu ihan hyvin lähtee tänään! Tiet kuivui tosi nopeesti kun sade loppui... Noh mä olin sitten töissä, eli yrittämässä!
.jlik sanoi:Joo, tiet kuivu nopeasti. Mulla mopon akku täysin tyhjä ja mötönetin älylaturi ei lähteny lataamaan ollenkaan. Sitten oli mentävä yksiin häihin, joissa ei huvittanu vetää lärvejä. Nyt akku latingissa täysin älyä vailla olevalla powerilla. Toivottavasti huomenna sitten niin paljon virtaa että saa mopon käyntiin ja.
tate66 sanoi:Täh vaatiiko mopo laturia käynnistykseen?
Vaihda akku siinä tapauksessa.
jlik sanoi:Jäi ilmeisesti kahvalämppärit päälle viime sunnuntaina
tonttuj sanoi:Eikös sun kahvalämppäreissä ole jännitevahti? Ne toimii vain kone käynnissä.
tonttuj sanoi:On sulla jännitevahti. ettei parkit jäänyt päälle?
Go-Za sanoi:Mä oon nyt ihan pihalla onko ketään tulossa tänään Mankkiin tai luolalle. Mut ei se mitään, mä meen vaikka yssin!
Go-Za sanoi:Mä oon nyt ihan pihalla onko ketään tulossa tänään Mankkiin tai luolalle. Mut ei se mitään, mä meen vaikka yssin!
Sithän meitä on jo letka!! Minä (+harakka), Jack ja sinä...Suzette sanoi:jos letka lähtee?
Go-Za sanoi:Sithän meitä on jo letka!! Minä (+harakka), Jack ja sinä...
Pleksi enää tulossa? Letkahan se on pieniki letka