• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonni. Semmonen töräytys. Aikuiset ihmiset seisoo tyhmässä ryhmässä luolassa ja pelkää! "Mennään pois!", "Mä soitan äidille!", "Tääl on kylmä!", "En tuu sinne!"...
Ajettiin reitti missä seuraavat kätköt:
Österbyntie
Karhusuontie
Kahvimaantie (Vastaus YV:llä)
Peurankorventie
Lehmijärventie
Torhola Cave
Tapahtumakätkö
Parkkipaikalla:
DSC_0490.JPG

Ja naisia autettiin herrasmiehen lailla luolassa...
SAM_0712.JPG

Viimeksi muokattu:
Mainostin kätköilyä vähän Laverdarallissakin, harmi kun ei ollut vielä kortteja jakaa (enkä ehtinyt tulostella ihan vaan lappusia) mutta ehkä jollekulle sieltä olisi jäänyt sivusto mieleen (en takaa mitään, mustikuvat tapahtumasta voi olla useammalla kuin yhdellä vähän hatarat :grin::)-).

No oli se luola sellanen et "se sortuu kuitenkin kun mä oon täällä " :grin:

Mut tosi hyvä kohde, kiitti kätköstä ja letkan vedosta.

Go-Za sanoi:
Mä oon nyt ihan pihalla onko ketään tulossa tänään Mankkiin tai luolalle. Mut ei se mitään, mä meen vaikka yssin!

Ainakin mä vähän mokailin, enkä loppujenlopuksi tiennyt itsekään, että ehdinkö letkaan. Sorry.

Mutta onneksi ehdin ja kiitokset ajelusta. Vähän arvelin, että mä olen turhan hidas teidän porukaan, mutta kun pidit vauhdin sopivana ja oli pieni porukka, niin sehän sujui oikein hyvin.

Mutkat oli mainiot ja ainakin minusta oli hyvä veto ottaa se Peurakorventie mukaan reittiin.

Jaahans... näyttää siltä, että www.motocaching.net serveri ei vastaa ollenkaan. Joko sillä palvelimella on joku hätä tai sitten verkkoyhteydet on poikki.

Toivottavasti saadaan maanantain aikana korjattua.

edit: TOIMII. Ilmeisesti vaan muutaman tunnin katkos verkossa.

Maaemo on heränny ! Aamulla meinasin et tänään pääsen kakoseks kätköjen määrässsä muttei vieläkään onnistunu :p

Taas mä tein sen ja ihan huomaamattani :)- Ehdit ilmeisesti hetkisen olla kakkosena päivällä ja sit mä merkitsin mun tänpäiväiset ihan vaan ohimennen ajellut kaks kätköä :paikallatuulee: . Oisin voinut hakea ne vaikka vasta huomenna jos oisin huomannut, niin olisit saanut olla edes hetken edellä :grin: . Aika tasaväkistä taistoa kyllä kakkospaikasta, kun ei tuota jlikiä saa kiinni millään :D .

Joo, pääsin kakkoseks ja olin siinä noin viis minuuttia :no:

No ei sillä väliä oo, naurattaa toi kun just oon päässy ohi niin heti on sun vuoro. Aina sama juttu ! :grin:

Varmaan sama huomennakin...

Jack sanoi:
Joo, pääsin kakkoseks ja olin siinä noin viis minuuttia :no:

No ei sillä väliä oo, naurattaa toi kun just oon päässy ohi niin heti on sun vuoro. Aina sama juttu ! :grin:

Varmaan sama huomennakin...

:polonen:

BTW olisiko joku Torhola Cavella käynyt kiinnostunut lähtemään oppaaksi sinne joku päivä. Mä kun missasin sen viikonlopun letkan ja ois kiva käydä mönkimässä luolassa mutta ihan yksin ei oikein uskaltaisi lähteä. Mulla on noi lauantait vähän haastavia (ellei mene heti aamusta) kun iltamenoja sovittuna juhannukseen asti, mutta melkein milloin tahansa muulloin kävisi. Samalla voi toki ajella muitakin kätköjä (vaikka mulla aika vähän on enää hakemattomia kätköjä tuolla seudulla niin aina niitä voi uudelleen ajella).

Maaemo sanoi:
:polonen:

BTW olisiko joku Torhola Cavella käynyt kiinnostunut lähtemään oppaaksi sinne joku päivä. Mä kun missasin sen viikonlopun letkan ja ois kiva käydä mönkimässä luolassa mutta ihan yksin ei oikein uskaltaisi lähteä.
Näytti olevan kaikille melko mahdoton paikka sinne alas ryömiminen. Eli "isossa salissa" voi aivan hyvin käydä kuka tahansa... ja kävellä perälle asti ja etsiä fikkarilla se reikä mistä alaspäin ryömitään... Mutta sinne meneminen onkin sitten ihan toinen juttu!
Mutta voin kyllä lähteä mukaan jos löydetään molemmille sopiva päivä!

Viimeksi muokattu:
Meinasin siitäkin retkestä mainita, se oli hyvä reissu ja missasit sen. Kannattaa mennä käymään, mä en pääse taas viikonloppuisin kuin vasta heinäkuussa kun on kaikennäköstä menoa ja atlantinvalli reissu.

Ja joo ei sitä Jlik:ta taida saada kiinni, se meinaa Lapin reissulla käydä yli 40 kohdetta.

No niin Go-Za jo kirjottikin väliin, sehän ehkä lähtee sun kans, hyvä juttu.

Go-Za sanoi:
Näytti olevan kaikillea melko mahdoton paikka sinne alas ryömiminen. Eli "isossa salissa" voi aivan hyvin käydä kuka tahansa... ja kävellä perälle asti ja etsiä fikkarilla se reikä mistä alaspäin ryömitään... Mutta sinne meneminen onkin sitten ihan toinen juttu!
Mutta voin kyllä lähteä mukaan jos löydetään molemmille sopiva päivä!

:jippikaijee: Kyllähän mä toki uskallan jostain reiästä ryömiä, jos vaan on porukkaa auttamassa takaisin ylös :grin: (tai ainakin näin uhittelen, paikan päällä saattaa olla eri ääni kellossa :p ).

Mulla oli vaihtovaatteet mukana mut en ottanu niitä luolalle mukaan. Kun päästiin luolaan salin puolelle niin kattelin mihin Go-Za rupes itteensä tunkemaan niin tuli just sellanen olo etten varmaan mee sinne koloon, ei vaikka maksettais. :kääk:

Kortinjakelu lähti hyvin käyntiin, lainaan yv:tä tosin ilman lupaa mutta kun tällänen lämmittää mieltä:

Mutta kyllä tämän päivän paras juttu oli kun lykkäsit tämän sivuston kortin kouraan. Eipä tule motoristin aika pitkäksi, auto joutaakin nyt pukeille kesäksi.

:D

Way to go Jack :thumbsup:

Mä laittelin viestiä yhdelle tutulle Texasiin eilen illalla ja sen johdosta tuli tänään palautetta suomalaiselta paluumuuttajalta joka totesi, että hieno saitti, joka pitää ottaa heti käyttöön. Ovat uusia nykyisellä asuinseudullaan Lahden seudulla ja kuulemma löytyi heti monia hyviä ajelukohteita.

Kyllä kai me oikealla asialla ollaan, kun vaan saadaan viestiä eteenpäin.

Ai niin... tein yhden reitin Dallasin suunnalle. Kunhan se tulee tarkastettua, niin yritän houkutella paikallisia tekemään lisää.

Kyllä sun pitäis alkaa saamaan Pleksi tästä hommasta jotain korvausta. Ei makkarat enää riitä varsinkin kun syötät porukan vielä letuilla. No syksyllä jos pidetään jossain baarissa taas päättäjäiset niin me muut voidaan tarjota sulle parit bisset ym. (eli siis juotetaan sut kunnolla...)
:;):

Jack sanoi:
Kyllä sun pitäis alkaa saamaan Pleksi tästä hommasta jotain korvausta. Ei makkarat enää riitä varsinkin kun syötät porukan vielä letuilla. No syksyllä jos pidetään jossain baarissa taas päättäjäiset niin me muut voidaan tarjota sulle parit bisset ym. (eli siis juotetaan sut kunnolla...)
:;):

Ehdottomasti :bisseä:

Back